6 εκ. ευρώ για προεκλογική διαφήμιση: Τι πρέπει να ξοδέψει κάθε κόμμα

6 εκ. ευρώ για προεκλογική διαφήμιση: Τι πρέπει να ξοδέψει κάθε κόμμα
Greek lawmakers attend the third round of voting to elect a new Greek president at the Parliament in Athens on Monday, Dec. 29, 2014, as Greece heads to early general elections after parliament failed to elect a new president in a third and final round of voting. The coalition governmentâs candidate for the post, the 73-year-old former European commissioner Stavros Dimas, garnered 168 votes from parliamentâs 300 seats, short of the 180 votes needed to win. (AP Photo/Thanassis Stavrakis
Greek lawmakers attend the third round of voting to elect a new Greek president at the Parliament in Athens on Monday, Dec. 29, 2014, as Greece heads to early general elections after parliament failed to elect a new president in a third and final round of voting. The coalition governmentâs candidate for the post, the 73-year-old former European commissioner Stavros Dimas, garnered 168 votes from parliamentâs 300 seats, short of the 180 votes needed to win. (AP Photo/Thanassis Stavrakis
ASSOCIATED PRESS

Τους όρους, τις προϋποθέσεις αλλά και το χρόνο προβολής, των κομμάτων κατά την προεκλογική περίοδο, καθορίζει με απόφαση του, ο υπηρεσιακός υπουργός Εσωτερικών Μιχάλης Θεοχαρίδης, όπως αυτή δημοσιεύθηκε στο φύλλο της κυβερνήσεως με αριθμό 12.

Η απόφαση για την κατανομή της διαφήμισης ανά κόμμα και κανάλι αφορά στα "πολιτικά κόμματα και συνασπισμούς κομμάτων, που εκπροσωπούνται στην Βουλή των Ελλήνων και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο από τους δημόσιους και ιδιωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης, καθώς και τους φορείς παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών κάθε μορφής, στις βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015".

Με την απόφασή του ο υπουργός Εσωτερικών καθορίζει το πώς ακριβώς θα μοιραστεί η προεκλογική τηλεοπτική διαφήμιση η οποία ανέρχεται στα 6 εκατομμύρια ευρώ, συν 250.000 ευρώ που είναι η δαπάνη για τα συνδρομητικά κανάλια.

Ένα επιπλέον ποσοστό 20% θα μοιραστεί ισομερώς μεταξύ των κομμάτων που θα δηλώσουν συμμετοχή στην εκλογική αναμέτρηση της 25ης Ιανουαρίου.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο ΦΕΚ η διαφημιστική δαπάνη ανά κόμμα έχει ως εξής:

«ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» (Ν.Δ.): 1.440.527,43 €

«ΣΥΝ. ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ» (ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ): 1.435.631,01 €

«ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ (ΠΑ.ΣΟ.Κ.)»: 565.828,27 €

«ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ»: 425.007,33 €

«ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ»: 313.586,26 €

«ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» (Κ.Κ.Ε.): 276.459,92 €

«ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ»: 199.446,87 €

«ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ»: 143.512,93 €

Ξεχωριστή είναι η κατανομή για τα συνδρομητικά κανάλια δηλαδή την Nova και τον ΟΤΕ TV.

«ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» (Ν.Δ.): 60.021,98 €

«ΣΥΝ. ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ» (ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ): 59.817,96 €

«ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ (ΠΑ.ΣΟ.Κ»: 23.576,18 €

«ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ»: 17.708,64 €

«ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ»: 13.066,09 €

«ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» (Κ.Κ.Ε.): 11.519,16 €

«ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ»: 8.310,29 €

«ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ»: 5.979,71 €

Πιο αναλυτικά, η κατανομή για τους ιδιωτικούς σταθμούς και τη ΝΕΡΙΤ διαμορφώνεται ως εξής:

MEGA CHANNEL: 1.609.619,26 €,

ANTENNA T.V: 1.663.038,98 €,

ALPHA TV: 962.837,16 €,

STAR: 741.619,56 €,

ΣΚΑΪ: 691.338,63 €,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ T.V: 4.232,15 €,

Ε ΤV: 181.146,64 €,

ΝΕΡΙΤ Α.Ε: 131.470,26 €,

ΑΡΤ: 14.697,35 €

Δημοφιλή