Οι πληροφορίες που θέλουν τους Γερμανούς της Fraport, να αντιδρούν και να διεκδικούν ακόμα καλύτερους όρους προς τα συμφέροντά τους , έχει προκαλέσει τριγμούς τόσο στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ, όσο και στην τοπική Αυτοδιοίκηση. Μετά τους 29 Βουλευτές που καταγγέλλουν ως σκάνδαλο την πρώτη ιδιωτικοποίηση της αριστεράς, τη σκυτάλη πήρε ο περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων (προερχόμενος από το ΣΥΡΙΖΑ), Θεοδώρος Γαλιατσάτος, ο οποίος, προαναγγέλλει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, αλλά και τη νομική προσβολή της συγκεκριμένης απόφασης.
Μιλώντας στη HuffPost Greece, ο περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, χαρακτηρίζει ως «χρυσή ευκαιρία» την στάση των εκπροσώπων της Fraport να επικαλούνται νέους όρους διαπραγμάτευσης για να ακυρωθεί η συμφωνία:
«Το πρωί το άκουσα. Τώρα οι Γερμανοί μας ζητούν και τα ρέστα. Είναι μια χρυσή ευκαιρία να το ξανασκεφτούμε. Οι Γερμανοί για να θέλουν να συνεχιστεί η διαπραγμάτευση, θέλουν να εξυπηρετήσουν ακόμα περισσότερο τα συμφέροντά τους και να ζημιωθεί ακόμα περισσότερο το ελληνικό δημόσιο.»
Όπως αποκαλύπτει ο κ. Γαλιατσάτος η τελευταία επαφή που έιχε με τους αρμόδιους υπουργούς της κυβέρνησης ήταν τον περασμένο Μάρτιο και η εικόνα ήταν τελείως διαφορετική:
«Τότε είχαμε συναντήσει τους κ.κ Φλαμπουράρη και Σταθάκη και με όσα μας είχαν πει δεν είχαμε μεγάλες διαφορές. Μας είχαν πει ότι θα μειωθεί ο χρόνος παραχώρησης από τα 40 χρόνια +10 που προβλέπει η απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ, θα μειωθεί ο αριθμός των αεροδρομίων που θα εκχωρηθούν και ότι η συμμετοχή του δημοσίου θα αυξηθεί σε ποσοστό 50 με 51%, ενώ θα εξετασθεί στο όλο σχήμα να υπάρχει συμμετοχή της τοπικής αυτοδιοίκησης και των Τεχνικών Επιμελητηρίων. Τίποτα από αυτά δεν έγινε»
Ο κ. Γαλιατσάτος θεωρεί ότι το όλο θέμα εξελίχθηκε έτσι λόγω των εξωτερικών πιέσεων που δέχθηκε η κυβέρνηση: « Από τη στιγμή που αυτή απόφαση ελήφθη στο οικονομικό συμβούλιο στο Μαξίμου, στις 13 Αυγούστου, μία ημέρα πριν ψηφιστεί η συμφωνία στη Βουλή, από μόνο του λέει πολλά. Εύκολα μπορεί να συμπεράνει κανείς, ότι υπήρξε ζητούμενο και προαπαιτούμενο από κάποια πλευρό. Πρόκειται για ξεπούλημα. Τα χρήματα που θα πάρει το ελληνικό δημόσιο είναι λιγότερα από αυτά που βγάζει το περιφερειακό αεροδρόμιο της Κέρκυρας σε ένα χρόνο.»
Αναφορικά με την πρωτοβουλία του να διεξάγει δημοψήφισμα ο περιφερειάρχης μάς λέει ότι πήρε αυτή τη πρωτοβουλία και για συμβολικούς λόγους, καθ' ότι ο ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάζει μια ευαισθησία σε αυτή τη διαδικασία και επισημαίνει:
«Η εσπευσμένη απόφαση του κυβερνητικού συμβουλίου οικονομικής πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) της 13ης Αυγούστου για την παραχώρηση των 14 ελληνικών αεροδρομίων στην κοινοπραξία της γερμανικής Fraport αποτελεί μία ιδιαίτερα αρνητική εξέλιξη για τα Ιόνια Νησιά.
Όπως είναι γνωστό τέσσερα από τα προς πώληση αεροδρόμια, αυτά της Κερκύρας, του Ακτίου, της Κεφαλονιάς και της Ζακύνθου εξυπηρετούν την αεροπορική επικοινωνία της Περιφέρειας και κυρίως συμβάλλουν καθοριστικά στο επίπεδο της τοπικής τουριστικής οικονομίας.
Τόσο με την συμμετοχή μας στην Πανελλαδική Πρωτοβουλία ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων ,όσο και με αποφάσεις του ΠΣ Ιονίων έχουμε διατρανώσει επανειλημμένα την αντίθεση μας θεωρώντας ότι αντίκειται στα τοπικά αλλά και εθνικά συμφέροντα.
Η προσπάθεια για να μην εφαρμοσθεί στην πράξη αυτή η ιδιωτικοποίηση θα συνεχιστεί.
Η πρότασή μας στο προσεχές Περιφερειακό Συμβούλιο θα είναι αφ ενός να ζητηθεί η γνώμη των συμπολιτών μας μέσω δημοψηφίσματος σε όλη την Περιφέρεια Ιονίων και αφ ετέρου η νομική προσβολή της συγκεκριμένης απόφασης. »