Η γερμανική κυβέρνηση αρνείται ότι γνώριζε για τις τροποποιήσεις της VW στους μετρητές ρύπων

Η γερμανική κυβέρνηση αρνείται ότι γνώριζε για τις τροποποιήσεις της VW στους μετρητές ρύπων
A giant poster with a faceless man is seen next to the headquarters of German car maker Volkswagen in Wolfsburg, central Germany, on September 23, 2015. Volkswagen chief Martin Winterkorn on September 22, 2015 offered his 'deepest apologies' for the pollution-cheating scandal engulfing the auto giant and threatening to tarnish Germany's industrial reputation. AFP PHOTO / ODD ANDERSEN (Photo credit should read ODD ANDERSEN/AFP/Getty Images)
A giant poster with a faceless man is seen next to the headquarters of German car maker Volkswagen in Wolfsburg, central Germany, on September 23, 2015. Volkswagen chief Martin Winterkorn on September 22, 2015 offered his 'deepest apologies' for the pollution-cheating scandal engulfing the auto giant and threatening to tarnish Germany's industrial reputation. AFP PHOTO / ODD ANDERSEN (Photo credit should read ODD ANDERSEN/AFP/Getty Images)
ODD ANDERSEN via Getty Images

Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών αρνήθηκε σήμερα, Τετάρτη, ότι γνώριζε πως η Volkswagen χρησιμοποιούσε τεχνολογία για να παραποιεί τις μετρήσεις των εκπομπών ρύπων παρόλο που μόλις πριν από μερικούς μήνες παραδέχθηκε ότι γνώριζε την ύπαρξη μιας γενικότερης διαφοράς μεταξύ των τιμών που καταγράφονται στις «δοκιμές» και σε κανονικές συνθήκες οδήγησης.

Η Volkswagen παραδέχθηκε ότι χρησιμοποιούσε ειδικό λογισμικό για να αναγνωρίζει πότε ένα αυτοκίνητο υποβάλλεται σε κάποια μέτρηση, επιλέγοντας το πρόγραμμα οικονομικής λειτουργίας του οχήματος και χρησιμοποιώντας χημικές ουσίες προκειμένου να μειώνει τις εκπομπές ρύπων ώστε οι τιμές που καταγράφονταν στα τεστ να είναι χαμηλότερες από εκείνες που εμφανίζονταν σε κανονικές συνθήκες οδήγησης.

Νωρίτερα φέτος, μέλη του κόμματος των Πρασίνων προκάλεσαν την κυβέρνηση αναφορικά με τις αποκλίσεις μεταξύ των εκπομπών κατά τη διάρκεια δοκιμών και κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης.

Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών, μιλώντας εκ μέρους της κυβέρνησης, αναγνώρισε σε ανακοίνωση στις 28 Ιουλίου ότι είχε γνώση του θέματος και ότι επιδίωκε την επιβολή αυστηρότερων κανόνων. Η απάντηση, ωστόσο, δεν αναγνώριζε εσκεμμένη νοθεία στις μετρήσεις.

«Μέσω της βελτίωσης και της αναδιαμόρφωσης της διαδικασίας μέτρησης, μέσω του καθορισμού πολύ χαμηλότερων ορίων ανοχής καθώς και της χρήσης συνθηκών που είναι πιο κοντά στις πραγματικές, ο στόχος είναι να έχουμε πιο αντιπροσωπευτικά αποτελέσματα», είπε η κυβέρνηση στην απάντησή της.

Παράλληλα, η κυβέρνηση αναγνώρισε ότι δεν είχαν γίνει αρκετά στο θέμα των συσκευών ελέγχου των εκπομπών προσθέτοντας ότι επεξεργαζόταν νέους «τεχνικούς κανονισμούς». Η εισαγωγή αυτών των κανόνων, πρόσθεσε, ήταν αντικείμενο διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Die Welt, η απάντηση της κυβέρνησης ισοδυναμεί με την παραδοχή ότι γνώριζε τα «κόλπα» στις μετρήσεις των οχημάτων, αλλά εκπρόσωπός της το αρνήθηκε.

«Δεν υπήρχε γνώση στο υπουργείο Μεταφορών της χρήσης της τεχνολογίας για τον έλεγχο των εκπομπών», δήλωσε ο εκπρόσωπος.

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ)

Διαβάστε επίσης:

Δημοφιλή