Αν νομίζατε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ανοιχτά για όλους, ξανασκεφτείτε το. Το «Rich Kids» είναι το νέο και πάρα πολύ ελιτίστικο κοινωνικό δίκτυο το οποίο, όπως φαίνεται και από το όνομά του, απευθύνεται αποκλειστικά σε πλουσιόπαιδα.
Έχοντας ως μότο το «είναι βαρετό να είσαι πλούσιος αν δεν το βλέπει κανείς», το «Rich Kids», διαφέρει αρκετά σε σχέση με τα άλλα social media, όπως το Facebook, το Instagram και το Snapchat. Αρχικά, δεν είναι δωρεάν. Για την ακρίβεια, είναι αρκετά ακριβό, δηλαδή 1.000 δολάρια το μήνα. Και γιατί αυτό είναι κακό; Δεν είναι τόσο το γεγονός ότι υπάρχει χρηματικό ποσό κακό, αλλά ο λόγος που υπάρχει αυτή η συνδρομή. Όπως αναφέρεται στο site, «δίνει στα πλούσια αυτά παιδιά έναν χώρο να απολαμβάνουν τα πλούτη τους, μακριά από το βλέμμα των φτωχών».
Οι υπόλοιποι, «κοινοί θνητοί», μπορούν να γραφτούν δωρεάν αλλά δεν μπορούν να κάνουν δικές τους αναρτήσεις, παρά μόνο να κοιτάζουν τι ποστάρουν οι υπόλοιποι.
Το μόνο καλό που μπορεί να βρει κανείς σε αυτό το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι σύμφωνα με τον CEO, Juraj Ivan, το 1/3 των συνδρομών πηγαίνει σε οργανισμούς που βοηθούν παιδιά να σπουδάσουν.