Η Alexa της Amazon είπε σε κορίτσι 10 ετών να ακουμπήσει νόμισμα σε πρίζα

Το κορίτσι είχε ζητήσει από το ψηφιακό βοηθό να της προτείνει μια «πρόκληση» για να περάσει την ώρα της.
Open Image Modal
via Associated Press

Η Amazon αναγκάστηκε να ενημερώσει τον ψηφιακό φωνητικό βοηθό της “Alexa” αφού «προκάλεσε» ένα 10χρονο κορίτσι να ακουμπήσει ένα νόμισμα στις άκρες μιας πρίζας.

Η πρόταση της Alexa έγινε όταν το κορίτσι ζήτησε μια «πρόκληση για να περάσει την ώρα της».

«Συνδέστε έναν φορτιστή τηλεφώνου περίπου στο μισό σε μια πρίζα τοίχου και μετά αγγίξτε με μια δεκάρα τις εκτεθειμένες άκρες του», είπε συκγκεκριμένα το έξυπνο ηχείο.

Η μητέρα του κοριτσιού, Kρίστιν Λίβνταλ, περιέγραψε το περιστατικό στο Twitter.

Είπε: ”Κάναμε μαζί κάποιες σωματικές προκλήσεις, όπως να ξαπλώσουμε και να κυλήσουμε κρατώντας το ένα παπούτσι στο πόδι μας. Μας τις είχε δώσει μια δασκάλα [φυσικής αγωγής] στο YouTube νωρίτερα. Έξω έκανε κακοκαιρία. Η κόρη μου ήθελε απλώς μια ακόμα.”

Τότε ήταν που το ηχείο Echo της Alexa πρότεινε την πρόκληση που «βρήκε στo ίντερνετ».

Η κυρία Λίβνταλ έγραψε στο Twitter ότι παρενέβη φωνάζοντας: ”Όχι, Alexa, όχι!”

Ωστόσο, είπε ότι η κόρη της ήταν «πολύ έξυπνη για να κάνει κάτι τέτοιο».

 

 

Να σημειωθεί πως η επικίνδυνη αυτή πρόκληση, γνωστή ως «the penny challenge», άρχισε να κυκλοφορεί στο TikTok και σε άλλους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης πριν από περίπου ένα χρόνο.

Πολλά μέταλλα είναι αγωγοί του ηλεκτρισμού και η εισαγωγή τους σε ηλεκτροφόρες πρίζες μπορεί να προκαλέσει ηλεκτροπληξία, πυρκαγιές και άλλες ζημιές.

«Μπορεί να χάσεις δάχτυλα, παλάμες, χέρια» είχε δηλώσει πέρυσι στην εφημερίδα The Press του Γιόρκσαϊρ ο εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής Μάικλ Κλάσκερ.

Οι αξιωματούχοι της πυροσβεστικής στις ΗΠΑ έχουν επίσης μιλήσει ενάντια στη λεγόμενη πρόκληση.

Η Amazon δήλωσε ότι διόρθωσε το σφάλμα μόλις η εταιρεία αντιλήφθηκε το περιστατικό.

«Η εμπιστοσύνη των πελατών βρίσκεται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε και η Alexa έχει σχεδιαστεί για να παρέχει ακριβείς, σχετικές και χρήσιμες πληροφορίες στους πελάτες», ανέφερε η Amazon σε δήλωση.

«Μόλις αντιληφθήκαμε αυτό το σφάλμα, λάβαμε άμεσα μέτρα για να το διορθώσουμε».

Πηγή: BBC