Η Apple ζήτησε συγγνώμη για τη νέα της διαφήμιση του iPad Pro, κατά τη διάρκεια της οποίας συνθλίβονται φωτογραφικές μηχανές, βιβλία και μουσικά όργανα, χαρακτηρίζοντας την «άστοχη».
Η διαφήμιση - την οποία μοιράστηκε στο διαδίκτυο ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ - παρουσίαζε επίσης ένα πικ-απ και έναν μετρονόμο να συνθλίβονται από μια βιομηχανική πρέσα.
Η διαφήμιση είχε ως σκοπό να αναδείξει το ευρύ φάσμα εργαλείων και δυνατοτήτων που παρέχει το λεπτότερο iPad όλων των εποχών.
Όμως η διαφήμιση δέχτηκε επικρίσεις, με τον ηθοποιό Χιου Γκραντ να λέει ότι απεικονίζει την «καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας. Ευγενική προσφορά της Silicon Valley».
Σε δήλωσή του, ο αντιπρόεδρος επικοινωνίας μάρκετινγκ της Apple Tορ Mίρεν δήλωσε: «Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple, και είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο. Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Δεν πετύχαμε το στόχο με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε».
Ο Ανταμ Σίνγκερ, από την εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας AdQuick, αποκάλεσε τη διαφήμιση ως μια «(ακούσια) τέλεια μεταφορά για τον σύγχρονο δημιουργικό μεσαίωνα».
«Συμπιέζει οργανικά όργανα, χαρούμενες/ατελείς μηχανές, απτή τέχνη, ολόκληρη τη φυσική μας πραγματικότητα σε μια άψυχη, μεταμοντέρνα, μόνο για ανάγνωση συσκευή, με την οποία μια εταιρεία πολλών τρισεκατομμυρίων δολαρίων ελέγχει τι κάνετε», έγραψε στο X.
Οι πωλήσεις των iPads μειώθηκαν κατά 17% από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο. Tα tablets αντιπροσωπεύουν σήμερα μόλις το 6% των πωλήσεων της εταιρείας.
Πηγή: Sky News