Τα νέα πρόσωπα της καμπάνιας του οίκου Bvlgary

Ο οίκος μας παρουσιάζει την σύγχρονη Dolce Vita. Αυτή τη φορά, όμως, στοχεύει σε ένα πιο ευρύ εθνικά και φυλετικά κοινό.
Η Λίλι Αλντριτζ (δεξιά), η Ναόμι Σκοτ (στην μέση) και η Zendaya (αριστερά) στα γυρίσματα της νέας καμπάνιας του οίκου Bvlgari στην Ρώμη.
AFP Relax
Η Λίλι Αλντριτζ (δεξιά), η Ναόμι Σκοτ (στην μέση) και η Zendaya (αριστερά) στα γυρίσματα της νέας καμπάνιας του οίκου Bvlgari στην Ρώμη.

Ο οίκος κοσμημάτων και ειδών πολυτελείας Bvlgari εξυμνεί την ποικιλομορφία και προσεγγίζει ένα πιο νεανικό και πρωτοπόρο κοινό στη νέα του διαφημιστική καμπάνια «Mai Troppo», που σημαίνει «ποτέ υπερβολικά».

Σε event που πραγματοποίησε στην Νέα Υόρκη παρουσίασε τα νέα πρόσωπα του brand που είναι η ηθοποιός της σειράς «Euphoria» Zendaya, η βρετανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Ναόμι Σκοτ, ο Καναδο- κινέζος ηθοποιός Κρις Γου και το σουπερμόντελ Λίλι Αλντριτζ. Η συλλογή αποτελεί συνέχεια της εμβληματικής σειράς του Bvlgari «B.zero1».

Zendaya

Ο Κρις Γου είναι ο πρώτος άνδρας που συμμετέχει σε διαφημιστική εκστρατεία του οίκου. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ζαν Κρίστοφ Μπάμπιν, συγκέντρωσε διασημότητες με απήχηση στο νεανικό κοινό και διαφορετικούς μεταξύ τους όσον αφορά τα ταλέντα και την εθνικότητα. «Η Zendaya είναι η επιτομή του πνεύματος της Generation-Z, η Ναόμι Σκοτ είναι βρετανίδα και ινδή. Ο συνδυασμός αυτός αποδεικνύει ότι τα είδη του Bulgari απευθύνονται σε όλες τις χώρες του κόσμου» τονίζει ο Μπάμπιν.

Naomi Scott

Τα γυρίσματα για την διαφημιστική εκστρατεία «Mai Troppo» πραγματοποιήθηκαν στην Ρώμη, την έδρα του οίκου, από τον Σουηδό σκηνοθέτη και φωτογράφο Γιόχαν Ρενκ.

«Στην Ρώμη τίποτα δεν αγγίζει το όριο του υπερβολικού. Πάντα υπάρχει περιθώριο για μεγαλύτερη υπερβολή. Αυτό θέλουμε να δείξουμε» λέει ο Μπάμπιν.

Στην εν λόγω καμπάνια, τα πρόσωπα του οίκου δεν θα φορέσουν κοσμήματα από μια συγκεκριμένη συλλογή, αλλά από όλες της τελευταίας εικοσαετίας, ως ένδειξη ότι το brand είναι διαχρονικό. Με αυτό τον τρόπο, ο Ζαν Κρίστοφ Μπάμπιν παρουσιάζει τη νέα γενιά να ζει την σύγχρονη Dolce Vita.

Η συλλογή «B.zero1» πρωτοπαρουσιάστηκε πριν 21 χρόνια. Την χαρακτήριζαν οι χρυσές ρίγες και πτυχώσεις πάνω στα δακτυλίδια και τα βραχιόλια. Στην φετινή έκδοση, τις ρίγες αντικατέστησαν οι γεωμετρικές πυραμίδες, οι οποίες δίνουν πιο μοντέρνα αίσθηση.

Στόχος του Bvlgari είναι να γίνει προσιτός και στους άνδρες. Ετσι, αλλα έχουν κεραμικές λεπτομέρειες και άλλες διαμαντένιες. Υπάρχουν, ωστόσο, και κομμάτια unisex. Το κίτρινο χρυσό κυριαρχεί, καθώς είναι πιο δημοφιλές στην αμερικάνικη αγορά.

Πηγή: Forbes, ΑΠΕ- ΜΠΕ