«Inheritance»: Η κατασκοπική ταινία που γυρίστηκε με την κάμερα ενός iPhone

Μία ιστορία ίντριγκας και προδοσίας, που διαδραματίζεται ανά τον κόσμο, με πρωταγωνίστρια τη Φίμπι Ντάινεβορ, γνωστή από τη σειρά «Bridgerton».

Η ταινία «Inheritance» σε σκηνοθεσία Νιλ Μπέργκερ («The Illusionist», «Limitless» και το πρώτο «Divergent»), δεν είναι η πρώτη που ξεχωρίζει για την καινοτομία της, καθώς πολλοί κινηματογραφιστές έχουν υιοθετήσει εξ’ ολοκλήρου την τεχνική της «κάμερας στο χέρι» επιλέγοντας αυτή του iPhone.

Για παράδειγμα, ο Σον Μπέικερ έχει γυρίσει με αυτόν τον τρόπο την κωμωδία του «Tangerine», ο Στίβεν Σόντερμπεργκ το έχει κάνει επίσης, για το θρίλερ «Unsane» και το αθλητικό δράμα «High Flying Bird».

Μάλιστα, η ποιητική ταινία μικρού μήκους «Jackals and Fireflies» του Τσάρλι Κάουφμαν γυρίστηκε με ένα Samsung Galaxy. Τον ίδιο δρόμο βέβαια, έχουν ακολουθήσει και δεκάδες παραγωγές ντοκιμαντέρ.

Στο «Inheritance», τη low-budget ταινία δράσης που είναι γυρισμένη με iPhone, παρακολουθούμε τη Μάγια -στον ρόλο η Φίμπι Ντάινεβορ, γνωστή από τη σειρά του Netflix «Bridgerton»- σε μία ιστορία ίντριγκας και προδοσίας, που διαδραματίζεται ανά τον κόσμο.

Η Μάγια είναι μια σκυθρωπή και χωρίς προσανατολισμό νεαρή γυναίκα που πέρασε τα τελευταία χρόνια φροντίζοντας την ετοιμοθάνατη μητέρα της. Όταν η μητέρα της φεύγει από τη ζωή, η Μάγια πενθεί αλλά αρχίζει να απολαμβάνει και την ελευθερία της.

Στην κηδεία της μητέρας της, εμφανίζεται ο αποξενωμένος πατέρας της (Ρις Ίφανς),ο οποίος θέλοντας να επανορθώσει, της προσφέρει μία δουλειά με καλές χρηματικές απολαβές: Να προσελκύει πλούσιους «ξένους αγοραστές» σε περιοχές ακινήτων υψηλής αξίας.

Όταν όμως μπαίνει μαζί του στο αεροπλάνο για το Κάιρο, αρχίζει ένα μεγάλο κυνηγητό, ενώ εκείνη προσπαθεί να καταλάβει τι συμβαίνει. Μερικές ερωτήσεις που απαντάει απρόθυμα στη διαδρομή υποδηλώνουν ότι κάποιες από τις «δουλειές» του μπορεί να περιλαμβάνουν ξέπλυμα χρήματος για αμφιλεγόμενα πρόσωπα.

Κατά την διάρκεια των γυρισμάτων -πολλές σκηνές στήθηκαν σε δημόσιους χώρους, χωρίς άδεια, για περισσότερη ένταση και αυθορμητισμό- δεν πραγματοποιήθηκαν πολλές πρόβες ούτως ώστε οι λήψεις να είναι όσο πιο ρεαλιστικές γίνεται.

Όταν ο σκηνοθέτης ρωτήθηκε για τα προτερήματα του να γυρίζεις μία ταινία με iPhone, απάντησε, «Μπορείς να πας οπουδήποτε. Μπορείς επίσης να πας ακριβώς πάνω στο πρόσωπο κάποιου και στη συνέχεια να κατέβεις στα χέρια του. Δεν χρησιμοποιήσαμε κανενός είδους σταθεροποίηση ή φακό ή κάτι τέτοιο, και εξακολουθεί να είναι όμορφο».

Το σενάριο της ταινίας που έκανε μόλις πρεμιέρα στους αμερικανικούς κινηματογράφους, συνυπογράφει ο σκηνοθέτης με τον Όλεν Στάινχαουερ.

Με πληροφορίες από The New York Times και Moviefone.

Δημοφιλή