Οι περισσότεροι κατασκευαστές φροντίζουν να τοποθετούν στα νέα τους μοντέλα συστήματα υβριδικής τεχνολογίας, αλλά η Audi είπε «όχι» στην περίπτωση του Q3 SB 1.5TFSI. Ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού εξακολουθεί να αποδίδει 150 ίππους, ενώ το σημαντικό αφορά τη ροπή των 250Nm, που είναι διαθέσιμη στο εύρος των 5-6.000σ.α.λ.
Το κινητήριο σύστημα διαθέτει την τεχνολογία απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων για περισσότερη οικονομία και στην προκειμένη περίπτωση συνεργάζεται με το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο S Tronic επτά σχέσεων, ενώ στάνταρ παρέχεται το χειροκίνητο 6άρι. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και (το κιβώτιο) διακρίνεται για τις ομαλές αλλαγές. Πίσω από το τιμόνι, πάντως, υπάρχουν τα paddles για τις χειροκίνητες αλλαγές.
Το μοτέρ μπορεί να έχει ισχύ 150 ίππων, αλλά δεν αποδεικνύονται σε καμία περίπτωση λίγοι. Έχει τη δύναμη που απαιτείται για να κινήσει το αμάξωμα του premium SUV της Audi και ανεβάζει στροφές γραμμικά, δίχως απότομα ξεσπάσματα. Το 0-100χλμ./ώρα έρχεται σε 9,4 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 208χλμ./ώρα.
Στον δρόμο το αυτοκίνητο, όχι μόνο δείχνει, αλλά και είναι πολιτισμένο. Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική, ενώ η προσεγμένη ηχομόνωση δεν αφήνει περίεργους θορύβους να εισέλθουν στην καμπίνα. Τα φρένα κάνουν σωστά τη δουλειά τους, όπως επίσης και το ακριβές σύστημα διεύθυνσης, αλλά και η σφικτή ανάρτηση. Ως εκ τούτου, αυτός ο συνδυασμός δίνει μια αίσθηση ασφάλειας και άνεσης ταυτόχρονα.
Από εκεί και πέρα, το αυτοκίνητο διακρίνεται από τη χαρακτηριστική του μάσκα και τα πολλά σκούρα σημεία που εντοπίζονται εκεί, στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων, στα τόξα των τροχών, στα μαρσπιέ και στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών. Το σύνολο κερδίζει πολλά επίσης από τις δίτονες ζάντες των 19 ιντσών.
Εντός θαλάμου επιβατών, ο οδηγός έχει μπροστά του το δερμάτινο τιμόνι με τις τρεις ακτίνες, τα πεντάλ από αλουμίνιο, ενώ στα πλευρά νιώθει ασφαλής χάρη στην πολύ καλή πλευρική στήριξη του καθίσματός του. Τα πλαστικά είναι μαλακά και καλής ποιότητας, η συναρμογή τους είναι άψογη, με τους πίσω επιβάτες από την πλευρά τους να επωφελούνται λόγω του μεταξονίου των 2.860χλστ., κάτι που συνεπάγεται στο γεγονός πως έχουν άπλετο χώρο για τα πόδια τους.
Σήμα κατατεθέν θα μπορούσε να πει κανείς του Q3 Sportback, η ηλιοροφή και το coupe τελείωμα του πάνω μέρους, που μπορεί να μειώνει λίγο τον αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβαινόντων, αλλά δίνει στο αυτοκίνητο μια πιο σπορτίφ ταυτότητα. Ο χώρος των αποσκευών έχει χωρητικότητα 530 λίτρων, που μπορεί να φτάσει τα 1.400, εφόσον αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Το Audi Q3 SB 1.5TFSI μπορεί να εκτελέσει άνετα τις εντολές του οδηγού. Τοποθετώντας το καλά στις στροφές αν αυτές περαστούν κάπως γρηγορότερα, το αυτοκίνητο θα ακολουθήσει την πορεία του, δίχως «γκρίνιες», ενώ αν θελήσει να κινηθεί σβέλτα, δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα. Οι χώροι του είναι μεγάλοι, η άνεση κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, όπως γενικότερα η κατασκευή, η οποία μπορεί να διευκολύνει αφάνταστα μια οικογένεια σε μικρές ή μεγάλες διαδρομές.