theatro
«Η Θάτσερ πρέπει να ένιωθε δέος για τον Λάρι όταν τον συνάντησε για πρώτη φορά στο σπίτι του», δήλωσε ο σπουδαίος ηθοποιός και φίλος του, Ντέρεκ Τζάκομπι.
Το «Εδώ είναι οι Δράκοι» μας δείχνει πώς η Ιστορία ανασταίνει τα τέρατα της μέσα από πραγματικό θέατρο. Το θέατρο έχει τις γλώσσες του...
Ποιο είναι το πρόσωπο της βίας μέσα στην οικογένεια αλλά και μέσα στο σχολείο; Τι σημαίνει κατάχρηση εξουσίας; Πώς αλλάζει ο ορισμός της έννοιας «βία» από γενιά σε γενιά;
«Η αγάπη νίκησε, αλλά πια δεν έχει καμία σημασία…». Ο Κωνσταντίνος Ρήγος επιστρέφει στο ΚΘΒΕ με Σαίξπηρ.
Πώς «φτιάχνεται» το θέατρο; Πώς έρχεται η «έμπνευση»; Τι κάνουνε όλοι αυτοί οι καλλιτέχνες στην πρόβα; Και ποιος (δεν) πληρώνει για όλα αυτά;
Η πρώιμη υπαρξιακή και ηλικιακή κρίση μιας γενιάς που παλεύει να διατηρήσει την αθωότητα της, ενώ «το τρένο του χρόνου πλησιάζει».
Γιατί τα «εγκλήματα πάθους» και τα «εγκλήματα τιμής» κατά των γυναικών συνεχίζονται με τέτοιον ρυθμό; Με την υπογραφή της Άντζελας Μπρούσκου.
Η Ταμίλλα Κουλίεβα σκηνοθετεί Ιβάν Βιριπάγιεφ. Μία παράσταση «που σπάει το Απόρρητο μπροστά στα μάτια των θεατών, αναζητώντας το δρόμο προς την ελευθερία».
Πώς είναι μια παράσταση προσβάσιμη -και- σε άτομα με αναπηρία; Αυτή είναι η εμπειρία της HuffPost.
«Θέλω να γράψω την ηθική ιστορία των ανθρώπων της γενιάς μου -ή ακριβέστερα, την ιστορία των αισθημάτων τους».