Ισπανία: Κατέρρευσε ο 13χρονος μαθητής που σκότωσε τον δάσκαλο του με βαλλίστρα

Ισπανία: Σε λυγμούς ξέσπασε ο 13χρονος που σκότωσε τον δάσκαλο του με βαλλίστρα
Two young girls walk towards police officers in front of an ambulance, outside a school in Barcelona, Spain, Monday, April 20, 2015. A student walked into a Barcelona school Monday morning and killed a teacher and wounded several other high school students on the 16th anniversary of the massacre of students in shootings at Columbine High School in the U.S. state of Colorado. (AP Photo/Emilio Morenatti)
Two young girls walk towards police officers in front of an ambulance, outside a school in Barcelona, Spain, Monday, April 20, 2015. A student walked into a Barcelona school Monday morning and killed a teacher and wounded several other high school students on the 16th anniversary of the massacre of students in shootings at Columbine High School in the U.S. state of Colorado. (AP Photo/Emilio Morenatti)
ASSOCIATED PRESS

Σε λυγμούς ξέσπασε, όταν κατάλαβε τι έκανε, ο 13χρονος που, οπλισμένος με μια βαλλίστρα και ένα μαχαίρι εισέβαλε στο σχολείο του, σκοτώνοντας έναν καθηγητή και τραυματίζοντας τέσσερις ακόμη ανθρώπους, σύμφωνα με τις περιγραφές του καθηγητή που κατάφερε να τον συνεφέρει.

Ο Δαβίδ Χουράδο Φερνάντεθ, που διδάσκει φυσική αγωγή στο κολέγιο Joan Fuster όπου και πραγματοποιήθηκε το τραγικό γεγονός, με συνέντευξη του που μεταδόθηκε από το τηλεοπτικό δίκτυο Telecinco, περιέγραψε πως βίωσε τη στιγμή που ήρθε αντιμέτωπος με τον έφηβο, αμέσως αφότου εκείνος είχε καταφέρει να σκοτώσει τον έναν καθηγητή και να πληγώσει δύο καθηγητές και δύο μαθητές.

Όπως αναφέρει, είδε τους μαθητές να τρέχουν πανικόβλητοι προς την αυλή του σχολείου και τότε κατάλαβε πως εκτυλισσόταν μια τραγωδία.

Οι μαθητές φώναζαν πως «υπήρχε ένα παρανοϊκός μέσα στο κολέγιο», που «απειλούσε όλο τον κόσμο», όπως ανέφερε στο ισπανικό τηλεοπτικό δίκτυο.

Σπεύδοντας στον δεύτερο όροφο του κτιρίου, ο καθηγητής Δαβίδ Χουράδο Φερνάντεθ είδε τον μαθητή να κρατά ένα μαχαίρι. Ο ίδιος αναζήτησε μια ράβδο πριν πλησιάσει και επέστρεψε στο σημείο.

Εκεί είδε τη σωρό ενός ανθρώπου, ενώ εντόπισε τον έφηβο στο εσωτερικό μιας τάξης.

Ο ανήλικος που, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της έρευνας, υπέστη ένα ψυχωσικό επεισόδιο, είχε σχεδόν προλάβει να ολοκληρώσει την δημιουργία μιας βόμβας μολότοφ.

«Άρχισα να του μιλάω (…) προκειμένου να τον συνεφέρω καθώς βρισκόταν εκτός εαυτού, ήταν ένα ρομπότ. Στην αρχή επαναλάμβανε πράγματα με μηχανικό τρόπο ωστόσο σταδιακά επανήλθε, έγινε ο παλιός του εαυτός, αυτός που έκρυβε πίσω από το ρομπότ», θυμάται ο καθηγητής.

«Λίγο-λίγο, ανέκτησε την επαφή με το περιβάλλον, ξέσπασε σε λυγμούς», προσθέτει.

Ο καθηγητής κάθισε με τον μαθητή για να μιλήσουν και ο 13χρονος μαθητής «εκεί κατέρρευσε, άρχισε να κλαίει».

«Πιστεύω ότι ο κόσμος κατέρρευσε για εκείνον», καταλήγει.

Ο Ισπανός καθηγητής σημείωσε ακόμη πως πριν την Δευτέρα, ο 13χρονος δράστης «ήταν ένας φανταστικός μαθητής» που «είχε μια υποδειγματική συμπεριφορά κατά τη διάρκεια των μαθημάτων μου».

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Δημοφιλή