Την νέα του επικοινωνία παρουσιάζει το Astir Palace, φιλοδοξώντας να μπει σε μία νέα δυναμική πορεία. Στη νέα εταιρική ταυτότητα οι βασικές διαφορές δεν εντοπίζονται στο λογότυπο, αλλά στα χρώματά της.
Πλέον κυριαρχούν το χρυσό – που συμβολίζει το cosmopolitan legacy του Αστέρα
και τις χρυσές εποχές που έχει ζήσει – και το μαύρο, που είναι ο κατεξοχήν premium χρωματικός κώδικας και συμβολίζει την υψηλή ποιότητα σε κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων του.
Online Επικοινωνία με το νέο website
Ο πλήρης επανασχεδιασμός και αναβάθμιση της επίσημης ιστοσελίδας του Astir Palace, με γνώμονα την απόλυτη εμπειρία πλοήγησης, έχει ως στόχο να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την επικοινωνία με το κοινό.
Στο νέο website του Astir Palace ο επισκέπτης μπορεί εύκολα και γρήγορα να βρει τις πληροφορίες που αναζητά και για τα δύο ξενοδοχειακές μονάδες, Arion Resort & Spa και The Westin Athens, μέσα από κατηγοριοποιημένες ενότητες, που συμβάλλουν στη λειτουργικότητα και την άνετη πλοήγηση.
Κατά την περιήγησή του στο website, ο επισκέπτης μπορεί ανά πάσα στιγμή εύκολα και γρήγορα να ολοκληρώσει online την κράτηση για τη διαμονή του, καθώς επίσης να ενημερωθεί αναλυτικά για τις υπηρεσίες spa, τα εστιατόρια, τις προσφερόμενες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, ενώ για πρώτη φορά έχει τη δυνατότητα να αγοράσει online προϊόντα και υπηρεσίες των ξενοδοχείων.
Tο νέο website έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει η εταιρία Sheepfish Sheepfish., το οποίο θα βρίσκεται «live» στις 20 Φεβρουαρίου, διαθέσιμο στο desktop όσο και στα tablets και mobiles.
Στο πρώτο μέρος της ταινίας που μπορείτε να δείτε, η οποία υλοποιήθηκε από την εταιρία McVictor&Hamilton, πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Τόνια Σωτηροπούλου. Πού τελειώνει το ένδοξο παρελθόν και πού αρχίζει το απολαυστικό παρόν; Φυσικά, στο Astir Palace!