Την αντίθεσή τους με την επιβολή του τέλους στην συνδρομητική τηλεόραση εκφράζουν παράγοντες της αγοράς οι οποίοι κάνουν λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό που δημιουργείται υπέρ των αντιστοίχων του εξωτερικού, ενώ υποστηρίζουν επίσης πως ζημιώνονται οι ελληνικές εταιρίες του κλάδου.
Μάλιστα, στελέχη της αγοράς αναφέρονται σε συγκεκριμένες εταιρίες όπως για παράδειγμα οι Netflix, Amazon, Youtube, AppleTV, καθώς σε αυτές δεν μπορεί να επιβληθεί ανάλογο τέλος χρήσης, και άρα θα έδινε ένα τρομερό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα υπέρ των διεθνών εταιρειών παροχής υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης εις βάρος των αντίστοιχων Ελληνικών,
Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν επίσης πως οι Ελληνικές εταιρείες, σε αντίθεση με τις προαναφερθείσες του εξωτερικού, αποδίδουν στην πολιτεία, εκτός των φόρων και του ΦΠΑ, αντάλλαγμα έως και 3% ετησίως επί των εσόδων τους για την άδεια δορυφορικής εκπομπής συνδρομητικής τηλεόρασης, καταβάλλουν όλους τους προβλεπόμενους φόρους επί των διαφημίσεων που προβάλλουν ενώ επιπλέον καταβάλλουν ποσοστιαίες εισφορές επί του τζίρου τους υπέρ των Κέντρων Αποκατάστασης και Εκπαίδευσης Τυφλών, υπέρ κινηματογράφου, υπέρ των Οργανισμών Συλλογικής Διαχείρισης Πνευματικών Δικαιωμάτων κ.α.
Παράγοντες της αγορά εκφράζουν επίσης φόβους πως η επιβολή τέλους στη συνδρομητική τηλεόραση θα οδηγήσει στην συρρίκνωση της αγοράς της συνδρομητικής τηλεόρασης και άρα θα έχει τα ακριβώς αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, καθώς θα οδηγήσει στη μείωση των εισφορών προς το Δημόσιο και τους λοιπούς φορείς και οργανισμούς που προαναφέρθηκαν ενώ ταυτόχρονα θα οδηγήσει σε αδιέξοδο όσες εταιρείες δραστηριοποιούνται στο χώρο με Ελληνικά φορολογικά στοιχεία, προς όφελος εταιρειών εξωτερικού που δεν αποδίδουν κανένα έσοδο στο Ελληνικό Δημόσιο.
Επίσης τα ίδια στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι η επιβολή τέλους στην συνδρομητική τηλεόραση θα επιφέρει παράπλευρες συνέπειες και σε άλλους κλάδους όπως ο Ελληνικός Αθλητισμός και ο Ελληνικός Κινηματογράφος. Κι αυτό γιατί κύριο -αν όχι μοναδικό- έσοδο των ομάδων των ελληνικών πρωταθλημάτων αποτελούν τα έσοδα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, ενώ μέσα από τις συμπαραγωγές που χρηματοδοτούν οι συνδρομητικές πλατφόρμες καταφέρνει και στέκεται στα πόδια του ο Ελληνικός Κινηματογράφος.