Πριν από κάμποσο καιρό, η παραπάνω διαφημιστική αφίσα άρχισε να εμφανίζεται παντού στην πόλη του Λονδίνου.
Η εν λόγω διαφήμιση πουλά ένα πλήρες πακέτο συμπληρωμάτων διατροφής της εταιρείας Protein World, το οποίο θα βοηθήσει τις απανταχού γυναίκες να «ετοιμάσουν το σώμα τους για την παραλία» -το οποίο και «πρέπει» να μοιάζει με το σώμα της γυναίκας που απεικονίζεται στην αφίσα.
Εκατοντάδες Βρετανών διαμαρτυρήθηκαν για την αφίσα και το σεξιστικό μήνυμα που περνά στις γυναίκες απαιτώντας την απόσυρσή της, χωρίς αποτέλεσμα.
Τώρα όμως, ο νέος δήμαρχος του Λονδίνου, Sadiq Khan, εκπληρώνοντας την υπόσχεση που είχε δώσει κατά την εκλογική καμπάνια του για απαγόρευση κυκλοφορίας διαφημίσεων που προωθούν «βλαβερά και μη-ρεαλιστικά» πρότυπα σωματότυπου, εξέδωσε εντολή για την απομάκρυνση της συγκεκριμένης διαφήμισης από όλα τα μέσα του Συστήματος Συγκοινωνιών του Λονδίνου (Transport for London ή TfL). Μάλιστα ο Khan ζήτησε από το TfL να δημιουργήσει τη δική του ομάδα διαχείρισης διαφημίσεων.
«Ως πατέρας δύο έφηβων κοριτσιών, με ανησυχεί τρομερά αυτό το είδος διαφημίσεων που υποτιμά τους ανθρώπους, ιδιαίτερα τις γυναίκες, και τις κάνει να ντρέπονται για τα σώματά τους», είπε ο Khan. «Ήρθε η ώρα να μπει ένα τέλος σε αυτό».
Ο Graeme Craig, διευθυντής διαφημιστικού δημιουργικού του TfL σχολίασε «Η διαφήμιση στο δίκτυό μας δεν μοιάζει με αυτή της τηλεόρασης, του διαδικτύου ή των εντύπων. Οι πελάτες μας δεν μπορούν απλά να κλείσουν την τηλεόραση ή να αλλάξουν σελίδα αν μια διαφήμιση τους προσβάλει ή τους αναστατώνει, και είναι καθήκον μας να διασφαλίσουμε πως το μήνυμα που παρουσιάζουμε αντικατοπτρίζει αυτό το ξεχωριστό περιβάλλον».