Η προεκλογική εκστρατεία της Χίλαρι Κλίντον έχει δαπανήσει 89 εκατ. δολάρια σε τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα, ενώ η δαπάνη αναφέρεται στο διαφημιστικό κόστος μέχρι το τέλος Ιουλίου, οπότε και αποδέχτηκε επίσημα το προεδρικό χρίσμα των Δημοκρατικών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το NBC, από τα κεφάλαια αυτά, τα 52 εκατ. δολάρια προέρχονται από προσωπική αποταμίευση της Κλίντον, ενώ 37 εκατ. δολάρια μαζεύτηκαν από τις εισφορές των υποστηρικτών της.
Από την άλλη μεριά, το προσωπικό οικονομικό κόστος της τηλεοπτικής διαφήμισης για τον Ντόναλντ Τραμπ, προεδρικό υποψήφιο του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος ήταν μηδενικό, ενώ τα 8,2 εκατ. δολάρια που δαπανήθηκαν για την αγορά τηλεοπτικού χρόνου, προήλθαν από δωρεές των υποστηρικτών του.
Ο Ντόναλντ Τραμπ, προτιμά το διαδίκτυο για την προβολή του, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, η διαδικτυακή προεκλογική παρουσία του αντιστοιχεί σε χρόνο τηλεοπτικής διαφήμισης οικονομικού ύψους 2 δισ. δολαρίων.
Ωστόσο, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της διαδικτυακής της παρουσίας, η Χίλαρι Κλίντον έλαβε 72 εκατ. αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τον Ιούλιο.
(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ- Xinhua)