Διαδικτυακή εκστρατεία για την κατάργηση του σχεδίου νόμου που προωθείται από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και επηρεάζει την Beat (πρώην Taxibeat), ξεκίνησε η ίδια η εταιρεία. Το νομοσχέδιο ουσιαστικά μετατρέπει την Beat σε εταιρεία παροχής μεταφορικού έργου, και όχι ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης όπως είναι σήμερα.
Η καμπάνια υπό τον τίτλο «Αφήστε το Beat όπως το αγαπήσαμε» δημιουργήθηκε το βράδυ της Πέμπτης και μέσα σε δύο περίπου ώρες είχε συγκεντρώσει πάνω από 17.000 υποστηρικτές, με τον αριθμό τους να αυξάνεται συνεχώς.
Στόχος της εκστρατείας είναι η συγκέντρωση υπογραφών ώστε να ασκηθεί πίεση στην κυβέρνηση και τελικώς να ακυρωθεί η νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου.
Οπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα change.org, στην οποία συγκεντρώνονται οι υπογραφές «με τον τρόπο αυτό το Υπουργείο εξαναγκάζει τους 8 και πλέον χιλιάδες οδηγούς της Beat σε σχέση αποκλειστικής απασχόλησης με την εταιρεία, κάτι που είναι πρωτοφανές στην ιστορία των Διαδικτυακών Εφαρμογών. Βασικός στόχος αυτής της αλλαγής είναι το ίδιο το μοντέλο της Beat: η αξιολόγηση και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών προς τον σημερινό Έλληνα πολίτη».
«Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι ο μόνος και ασφαλής τρόπος να σκοτώσει κάποιος την καινοτομία και επιχειρηματικότητα. Κανείς δεν θα θέλει πλέον να δημιουργήσει στην Ελλάδα μια καινοτόμα τεχνολογική επιχείρηση όταν θα ξέρει ότι μπορεί να έρθει αντιμέτωπος με νόμους που αντιμετωπίζουν την επιχειρηματική του ιδέα με νοοτροπίες της δεκαετίας του ’60», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
«Οι διατάξεις του νέου νόμου για τις αστικές μεταφορές που αφορούν στην Beat (η μετατροπή της από μεσολαβητή σε εταιρεία μεταφορών, οι 3ετείς συμβάσεις με οδηγούς-υπαλλήλους) είναι ενάντια στην καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη δημιουργία θέσεων εργασίας», καταλήγει το κείμενο της πρωτοβουλίας..
Τέλος, καθίσταται σαφές ότι το αίτημα κατάργησης και οι υποστηρικτές του θα σταλεί στους αρμόδιους υπουργούς, Χρήστο Σπίρτζη, Νίκο Παππά, και Δημήτρη Παπαδημητρίου αλλά και στον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα.