Νέα 24ωρη απεργία στο ΜΕΤΡΟ την Τρίτη 21 Νοεμβρίου

Νέα 24ωρη απεργία στο ΜΕΤΡΟ την Τρίτη 21 Νοεμβρίου
People walk past a closed Metro station during a 48-hour strike in Athens on May 22, 2016. Greece on May 22 was set to adopt fresh cuts and tax hikes ahead of a Eurogroup meeting that is expected to unlock desperately-needed bailout funds for the debt-ridden nation. After waves of protests over a string of unpopular reforms, lawmakers from the ruling leftist party are to approve the late evening of May 22 a bill of over 7,000 pages that raises the sales tax cap and introduces a mechanism to fur
People walk past a closed Metro station during a 48-hour strike in Athens on May 22, 2016. Greece on May 22 was set to adopt fresh cuts and tax hikes ahead of a Eurogroup meeting that is expected to unlock desperately-needed bailout funds for the debt-ridden nation. After waves of protests over a string of unpopular reforms, lawmakers from the ruling leftist party are to approve the late evening of May 22 a bill of over 7,000 pages that raises the sales tax cap and introduces a mechanism to fur
ANGELOS TZORTZINIS via Getty Images

Νέα 24ωρη απεργία ανακοίνωσαν οι εργαζόμενοι στο Μετρό της Αθήνας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση οι εργαζόμενοι θα απεργήσουν την Τρίτη 21 Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση:

• Το ΜΕΤΡΟ αλλά και συνολικά οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας τα τελευταία δύο χρόνια παράγουνσημαντικό κοινωνικό έργο με τις δωρεάν μετακινήσεις των ανέργων, και το μειωμένο εισιτήριο σε όσουςσυνανθρώπους μας το έχουν ανάγκη.

• Πρόκειται για μια σωστή πολιτική που σαν εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ την επιδοκιμάζουμε και ζητάμε, σεαυτήν την περίοδο της σκληρής οικονομικής κρίσης και της ανέχειας για μεγάλες μερίδες του πληθυσμού,να επεκταθεί.

• Την ίδια ώρα όμως, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον τύπο, «ο Ευκλείδης Τσακαλώτος ζήτησε…. από τηΔιοίκηση του Υπερταμείου να επιβάλλει έναν εξορθολογισμό στο κόστος λειτουργίας και να προχωρήσεισε αναδιοργάνωση και αναδιάρθρωση των επιχειρήσεων, προκειμένου να αυξηθούν η παραγωγικότητακαι η κερδοφορία των ΔΕΚΟ, ώστε να μπορούν να επιβιώσουν υπό ανταγωνιστικές πλέον συνθήκες.

• Για να γίνει αυτό χρειάζεται περιορισμός των λειτουργικών εξόδων, βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών και αναζήτηση εναλλακτικών πηγών εσόδων, ώστε να βελτιωθούν τα περιθώρια κέρδουςτους».

• Με άλλα λόγια, το υπουργείο οικονομικών ζητάει να αντιμετωπιστούν οι αστικές συγκοινωνίες όχιπλέον σαν αγαθό που το έχουν ανάγκη όλοι οι πολίτες ανεξάρτητα με το αν μπορούν να το πληρώνουν,αλλά σαν εμπόρευμα που πρέπει να μπει στον πάγκο του χασάπη, να «εξορθολογιστεί», να«αναδιαρθρωθεί» για να βγάζει περισσότερο κέρδος.

•Και ταυτόχρονα, ο πρόεδρος του Υπερταμείου δηλώνει ότι «θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο πώλησηςολόκληρων ή τμηματικά των ΜΗ κερδοφόρων ΔΕΚΟ».

• Πρόκειται για διπλή πρόκληση.

• Από την μία στέλνουν στα αζήτητα το κοινωνικό έργο που παράγουν οι αστικές συγκοινωνίεςαντιμετωπίζοντας τες σαν εμπόρευμα.

• Από την άλλη τα διάφορα υπουργεία που (ΣΩΣΤΑ) κάνουν κοινωνική πολιτική με τα μειωμένατιμολόγια, χρωστάνε δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, εκατομμύρια ευρώ τα οποία δεν έχουν αποδώσει,μια που η κυβέρνηση προσπαθεί να πουλήσει το δικό της Success story πάνω στις πλάτες των αστικώνσυγκοινωνιών.

• Ουσιαστικά κοροϊδεύουν τον ελληνικό λαό κατάμουτρα.

• Είναι απαραίτητη η κρατική χρηματοδότηση για το σύνολο των αναγκών του κοινωνικού αγαθού πουλέγονται αστικές συγκοινωνίες για να μπορέσουν να παραμείνουν φθηνές , αξιόπιστες και προσβάσιμες στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη και δεν έχουν να πληρώσουν.

• Οι εργαζόμενοι στο ΜΕΤΡΟ απαντάμε άμεσα και συνεχίζουμε το πρόγραμμα των δράσεων μας με24ωρη απεργία την Τρίτη 21/11/17Προχωράμε άμεσα και δυναμικά για να μην τους επιτρέψουμε να βάλουν τις αστικές συγκοινωνίεςστον πάγκο του…. κέρδους και της ιδιωτικοποίησης.Ζητάμε άμεση συνάντηση με τον υπουργό κ. Τσακαλώτο για την επίλυση του χρηματοδοτικού θέματοςτων αστικών συγκοινωνιών.

Δημοφιλή