Στις online ανακοινώσεις των βραβείων, που πραγματοποιήθηκαν από τις 18 έως τις 22 Οκτωβρίου, η Unilever συγκέντρωσε συνολικά 12 διακρίσεις σε διάφορες κατηγορίες.
Ξεχώρισαν οι μάρκες Hellmann’s, Skip και Klinex για καμπάνιες, ταινίες και άλλες επικοινωνιακές δράσεις που αγαπήθηκαν από το κοινό, μετέφεραν σημαντικά μηνύματα και είχαν πολύ θετικά αποτελέσματα.
Ακολουθούν αναλυτικά, τα βραβεία:
Ο Δικηγόρος της κυρίας Κικής – η πολύ επιτυχημένη μίνι «σειρά» της Hellmann’s που γνώρισε στο κοινό τις νέες γεύσεις της, απέσπασε:
- Gold Ermis Digital στην κατηγορία Response - Real Time Activity
- Bronze Ermis Digital στην κατηγορία Social video (non-durable)
- Bronze Ermis PR στην κατηγορία Διαχείριση κρίσης
- Bronze Ermis AD στην κατηγορία Διαφημιστικές ταινίες - Digital Video
Η Viva la vegan επανάσταση της Hellmann’s, που ξεκίνησε την Τσικνοπέμπτη, παραμονή της παραδοσιακής νηστείας της Σαρακοστής, τιμήθηκε με:
- Bronze Ermis Digital στην κατηγορία Digital Campaigns
- Bronze Ermis Digital στην κατηγορία Content Placement
Το Skip τους Διαχωρισμούς, η καμπάνια που μας παρακινεί να κρατήσουμε τους διαχωρισμούς και τις διακρίσεις μόνο για το πλυντήριο, βραβεύτηκε με:
- Silver Ermis PR στην κατηγορία Integrated Campaign Led by PR για την ενέργεια «Ρούχα χωρίς περιορισμούς»
- Silver Ermis Production στην κατηγορία Original Music with Vocals
- Bronze Ermis AD στην κατηγορία Διαφημιστικές ταινίες
- Bronze Ermis Production στην Κατηγορία Παραγωγή Διαφημιστικών Ταινιών
Το Klinex - Εγώ είμαι εδώ, η τρυφερή ταινία που δηλώνει το «παρών» της μάρκας στις ανάγκες υγιεινής προστασίας των παιδιών και την τεράστια προσφορά σε σχολεία όλης της Ελλάδας, κέρδισε:
- Gold Ermis Production στην κατηγορία Έργα ειδικών Τεχνικών, με την πρωτοποριακή τεχνική χειροποίητων “muppets” που ζωντανεύουν τον μαγικό κόσμο των παιδιών,
- Bronze Ermis Production στην Κατηγορία Παραγωγή Διαφημιστικών
«Θα ήθελα, εκ μέρους της Unilever, να ευχαριστήσω την ΕΔΕΕ και την επιτροπή των βραβείων, τους δημιουργικούς μας συνεργάτες και τις ομάδες των brands μας. Τα Ermis Awards αποτελούν ένα θεσμό ορόσημο στην ελληνική διαφήμιση και τιμούν δημιουργικότητα, τις βέλτιστες πρακτικές και την αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία. Η αναγνώρισης της προσπάθειας όλων, ειδικά σε μία τόσο απαιτητική χρονιά, μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε να δημιουργούμε και να πιστεύουμε σε αυτό που κάνουμε», δήλωσε ο Andrew Kennedy, Γενικός Διευθυντής Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης.