Στην εποχή μας, είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί μια δουλειά που να μας αρέσει και να μας ταιριάζει, οπότε όταν αυτό συμβεί είναι ένας πολύ καλός λόγος για να νιώσουμε χαρούμενοι και ικανοποιημένοι με τον εαυτό μας. Το αμέσως πιο δύσκολο, όμως, είναι να κρατήσουμε αυτή τη δουλειά.
Το κυριότερο είναι να είμαστε καλοί και παραγωγικοί σε αυτό που κάνουμε. Ωστόσο, πέρα από αυτό, υπάρχουν και κάποια άλλα στοιχεία που προσέχει ο κάθε εργοδότης στους εργαζομένους του, ανεξάρτητα από τον κλάδο του επαγγέλματος. Ποια είναι αυτά; Ας τα δούμε ένα προς ένα.
1) Πόσο έγκαιρα φτάνετε στο χώρο εργασίας
Η αργοπορία μία φορά στο τόσο είναι ανθρώπινη και μπορεί να συμβεί στον καθένα. Αν, όμως, γίνεται κατ′ εξακολούθηση, τότε μοιραία θα γίνει αντιληπτό και από τον εργοδότη σας και αυτό δεν είναι καλό για εσάς.
2) Ο τρόπος που ντύνεστε
Ναι, η παραγωγικότητα (και ειδικά σε ορισμένα επαγγέλματα) δεν έχει να κάνει με τον τρόπο ντυσίματος. Ωστόσο, σε κάποιες περιπτώσεις, υπάρχει συγκεκριμένο dress code για όλους τους εργαζομένους το οποίο καλό θα είναι να ακολουθείτε κι εσείς. Αν είστε καινούριος/καινούρια στην επιχείρηση, απλώς συμβουλευτείτε σχετικά τους συναδέλφους σας.
3) Το πώς χρησιμοποιείτε την τεχνολογία
Αν είστε φίλοι με τον προϊστάμενο/εργοδότη στο Facebook τότε, στις ώρες εργασίας, περιττεύουν οι πολλές κοινοποιήσεις, τα πολλά likes κλπ. Είναι σαν να «καρφώνεστε» οικειοθελώς. Σαφώς και μπορείτε να κάνετε ολιγόλεπτα διαλείμματα από τη δουλειά, εφόσον όμως είναι ακριβώς αυτό: ολιγόλεπτα.
4) Πόσο έχετε ενσωματωθεί στην ομάδα των εργαζομένων
Ο καθένας από εμάς χρειάζεται ένα συγκεκριμένο χρόνο προσαρμογής σε κάθε νέο χώρο εργασίας. Όμως, αν έχουν περάσει μήνες και ακόμη δε λέτε να ενσωματωθείτε στην ομάδα, τότε αφενός κάτι φταίει και θα πρέπει έτσι κι αλλιώς να προβληματιστείτε κι αφετέρου αργά ή γρήγορα αυτό θα γίνει αντιληπτό και από τον εργοδότη σας, οπότε καλύτερα να προλάβετε καταστάσεις και να θέσετε πρώτοι το ζήτημα εφόσον υπάρχει.
5) Πώς διαχειρίζεστε το χρόνο σας
Αυτό, έτσι κι αλλιώς, είναι πολύ σημαντικό για την καθημερινότητά μας τόσο εντός όσο και εκτός εργασιακού χώρου. Όμως, όσον αφορά στην εργασία μας συγκεκριμένα, ο τρόπος που διαχειριζόμαστε το χρόνο μας λέει πολλά για την εργασιακή μας δεινότητα. Να θυμάστε ότι βοηθάει πάντα η ιεράρχηση προτεραιοτήτων και η τήρηση ενός χρονοδιαγράμματος για ό,τι έχετε να φέρετε σε πέρας. Τέλος, ίσως σας βοηθήσει πολύ να φτιάχνετε το πρόγραμμα της επόμενης εβδομάδας (ή και μήνα) έγκαιρα, ώστε να ξέρετε από νωρίς τι σας περιμένει.
(Πηγή: popsugar.com)