Η κινεζική αεροπορική εταιρία China Southern Airlines δήλωσε ότι θα χρησιμοποιηθούν κανονικά τα εισιτήρια που πωλήθηκαν σε εξευτελιστικές τιμές -της τάξης του 1,5 ευρώ- εξαιτίας μιας δίωρης τεχνικής δυσλειτουργίας στην εφαρμογή της για κινητά τηλέφωνα και σε ορισμένες πλατφόρμες κράτησης εισιτηρίων.
Οι καταναλωτές άρχισαν να αναφέρουν στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης το βράδυ της Τετάρτης ότι πολλές πτήσεις από και προς τη νοτιοδυτική μητρόπολη Τσενγκντού ήταν διαθέσιμες προς 10, 20 ή 30 γιουάν (1,28 - 3,85 ευρώ) στην εφαρμογή της China Southern.
Ένα στιγμιότυπο οθόνης που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο έδειχνε ένα εισιτήριο από το Τσενγκντού στο Πεκίνο σε τιμή μόλις 10 γιουάν (1,28 ευρώ), ενώ η κανονική ελάχιστη τιμή κυμαίνονταν από 400 έως 500 γιουάν (περίπου 51 έως 64 ευρώ). Άλλα διαδικτυακά στιγμιότυπα έδειξαν ότι οι φτηνές τιμές προσφέρονταν για περίπου δύο ώρες στην εφαρμογή του αερομεταφορέα καθώς και σε διάφορες πλατφόρμες κράτησης εισιτηρίων, συμπεριλαμβανομένης της Trip. com, ηγέτιδας στην αγορά.
Εκτός από την τιμή αυτή, οι αγοραστές έπρεπε να πληρώσουν τουλάχιστον 110 γουάν (14 ευρώ) επιπλέον σε τέλη αεροδρομίου και ναύλους καυσίμων.
«Οι επιβάτες μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν κανονικά», δήλωσε η China Southern με έδρα την Guangzhou, με την προϋπόθεση ότι τα εισιτήρια έχουν ήδη πληρωθεί και εκδοθεί.
(Πηγή: CNN)