Αυτές είναι οι blockbuster ταινίες τα τρέιλερ των οποίων θα αποκαλυφθούν στο Super Bowl

Ποιά είναι τα μόλις τρία κινηματογραφικά στούντιο που είναι διατεθειμένα να πληρώσουν 7,5 - 8 εκατομμύρια δολάρια για ένα βίντεο 30 δευτερολέπτων.
Open Image Modal
Ο Τομ Κρούζ στην πρεμιέρα της ταινίας, «Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One», Λονδίνο, Ιούνιος 2023. (Vianney Le Caer/Invision/AP)
via Associated Press

Το φετινό Super Bowl θα διεξαχθεί στις 10 Φεβρουαρίου μεταξύ των Philadelphia Eagles και των Kansas City Chiefs, με τους τελευταίους να διεκδικούν τον τίτλο της διοργάνωσης για τρίτη συνεχόμενη φορά. 

Κάθε χρόνο το Super Bowl δεν μεταμορφώνεται μόνο σε μία τεράστια μουσική σκηνή με διάσημους καλλιτέχνες οι οποίοι εμφανίζονται στο ημίχρονο του αγώνα, αλλά και σε ένα τεράστιο «box office»

Ωστόσο φέτος, μόνο τρία στούντιο, η Disney, η Paramount και η Universal, είναι διατεθειμένα να πληρώσουν 7,5 - 8 εκατομμύρια δολάρια για ένα βίντεο 30 δευτερολέπτων που θα προβληθεί σε ένα αριθμό τηλεθεατών ο οποίος πέρυσι άγγιξε τους 123,7 εκατομμύρια.

Το Super Bowl λειτουργεί ανέκαθεν και ως μέσο έλξης κινηματογραφικού κοινού. Υπενθυμίζεται πως κατά την διάρκεια του περσινού αγώνα, παρουσιάστηκαν τα τρέιλερ ταινιών όπως το «Deadpool & Wolverine» (211,4 εκατ. δολάρια) και το «Wicked» (112,5 εκατ. δολάρια).

Τα τρία κινηματογραφικά στούντιο 

Η Disney, η οποία είχε πάντοτε παρουσία στο μεγάλο παιχνίδι, πέρυσι αναδείχθηκε πρώτη με 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια στο box office. Φέτος αναμένεται να παρουσιάσει τρέιλερ από επερχόμενες ταινίες της, όπως οι «Snow White» (21 Μαρτίου), «Lilo & Stich» (23 Μαΐου) και «Elio» της Pixar (13 Ιουνίου).

Επίσης πρόκειται να αναδείξει δύο από τις τρεις επερχόμενες ταινίες της «Marvel Studios». Σε αυτές περιλαμβάνονται, οι «Captain America: Brave New World» (14 Φεβρουαρίου), «Thunderbolts» (2 Μαΐου) και το «Fantastic Four: The First Steps» (25 Ιουλίου). 

Η Universal, που ήρθε δεύτερη σε εισπράξεις με 1,88 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2024, θα εντυπωσιάσει με τη «live-action» εκδοχή του «Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας» (13 Ιουνίου) και την ταινία «Jurassic World Rebirth» (2 Ιουλίου) με τους Σκάρλετ Γιoχάνσον, Μαχέρσαλα Άλι και Τζόναθαν Μπέιλι. 

Οι πληροφορίες φέτος για την Paramount λένε πως θα προβάλει διαφημιστικά σποτ για το κωμικό θρίλερ «Novocaine» (14 Μαρτίου), τη μουσική ταινία κινουμένων σχεδίων «Smurfs» με πρωταγωνίστρια τη Rihanna (18 Ιουλίου) και το «Mission: Impossible - Final Reckoning» με τον σούπερ σταρ Τομ Κρουζ

Από το μεγάλο «box office» του φετινού τελικού απουσιάζουν, οι Sony, Warner Bros, Netflix, Amazon MGM Studios, «Lionsgate και Apple Studios. 

Με πληροφορίες από Deadline

-- --