Παρουσίαση του λογότυπου του Μετρό της Θεσσαλονίκης έγινε το πρωί της Τετάρτης: Πρόκειται για ένα πεζό «μ» μέσα σε ένα κύκλο που παραπέμπει στις σήραγγες του μετρό.
«Το ζητούμενο ήταν η δημιουργία μιας ταυτότητας, ενός λογότυπου που θα προσδώσει την ιστορικότητα της Θεσσαλονίκης. Θα συνδυάζει την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική και τη λειτουργικότητα» είπε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, προσθέτοντας πως η πόλη θα αποκτήσει τις πιο σύγχρονες μεταφορές στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα αναδεικνύεται το παρελθόν της.
Όπως σημείωσε, το «μ» επιλέχθηκε για να παραπέμπει άμεσα στο μετρό, μα διαφέροντας από το κεφαλαίο «Μ»: «Είναι το “μ” απλοποιημένο από το βυζαντινό “μ” ώστε συνδυάζει την αυθεντικότητα, την καθαρότητα και την αναγνωρισιμότητα σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών, ώστε να είναι ευανάγνωστο σε κάθε του χρήση». Ανέφερε πως το έργο θα παραδοθεί στους πολίτες σε 17 ημέρες και θα αλλάξει την καθημερινότητα της πόλης, ενώ ο αρμόδιος υφυπουργός, Νίκος Ταχιάος, είπε ότι συνδυάζει παρελθόν και μέλλον, καθώς «το πεζό “μ” μεταμορφώθηκε σε λογότυπο σύγχρονο και ως τέτοιο πλέον θα χαρακτηρίζει την πόλη». Ακόμη, όπως τόνισε η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, το λογότυπο αυτό μπορεί να διαβαστεί εύκολα και από τους ξένους τουρίστες.
Η προϊσταμένη του αρχιτεκτονικού τμήματος της «Ελληνικό Μετρό», Χρυσούλα Κρουστένη, είπε πως: «η έρευνα για τη μελέτη είναι στοιχεία που πάρθηκαν και απ’ έξω, δηλαδή από το μετρό της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου κτλπ. Πάρθηκαν κάποιες απόψεις και σίγουρα η διαδικασία της έρευνας στάθηκε και στο απόθεμα της τέχνης και της αρχιτεκτονικής φυσιογνωμίας της Θεσσαλονίκης».
Με πληροφορίες από ThessToday, Thestival, Karfitsa