Αυτοκίνητο χωρίς οδηγό τραυμάτισε περαστικό στην Κίνα - Πολλοί υπερασπίζονται το όχημα

Ρομποταξί του τεχνολογικού κολοσσού Baidu χτύπησε πεζό στην πόλη Γουχάν.
Open Image Modal
Φωτογραφία αρχείου: Το ρομποταξί Apollo της Baidu κινείται σε δρόμο του Πεκίνου - Κυριακή 2 Μαΐου 2021.
via Associated Press

Ενα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό στην Κίνα χτύπησε έναν περαστικό και οι άνθρωποι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίρνουν το μέρος της αυτοκινητοβιομηχανίας, επειδή το άτομο φέρεται να διέσχιζε τον δρόμο ενώ το φανάρι ήταν κόκκινο για τους πεζούς.

Ο κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας Baidu, στον οποίο ανήκει το όχημα, σε δήλωσή του στα κινεζικά μέσα ενημέρωσης υποστήριξε ότι το αυτοκίνητο άρχισε να κινείται όταν το φανάρι άναψε πράσινο και είχε μικρή επαφή με τον πεζό. Το άτομο μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου μετά από εξέτασεις δεν διαπιστώθηκαν εμφανή εξωτερικά τραύματα.

Το περιστατικό συνέβη την Κυριακή στην πόλη Γουχάν και έρχεται να υπογραμμίσει την πρόκληση που αντιμετωπίζει η αυτόνομη οδήγηση σε περίπλοκες καταστάσεις, όπως ανέφερε το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Yicai. Η τεχνολογία μπορεί να έχει περιορισμούς όταν αντιμετωπίζει αντισυμβατική συμπεριφορά, όπως άλλα οχήματα ή πεζοί που παραβιάζουν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, επισήμανε ειδικός που κλήθηκε να σχολιάσει το συμβάν.

Εικόνες που κυκλοφόρησν στο διαδίκτυο δείχνουν ένα άτομο να κάθεται στο δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό. Τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υπερασπίζονται σε μεγάλο βαθμό τη Baidu, επισημαίνοντας ότι ο πεζός παραβίασε τον νόμο, σύμφωνα με την αγγλόφωνη εφημερίδα Shanghai Daily σε ανάρτησή της στο Twitter.

Η Baidu, εταιρεία μηχανών αναζήτησης και τεχνητής νοημοσύνης με έδρα το Πεκίνο, είναι πρωτοπόρος στην ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης στην Κίνα. Η επιχείρηση «ρομποταξί» της, με στόλο 300 αυτοκινήτων, βρίσκεται στη Γουχάν, τη μεγαλόπολη της κεντρικής Κίνας που έγινε γνωστή ανά τον πλανήτη ως πρώτο επίκεντρο της πανδημίας του κορονοϊού στις αρχές του 2020.

Το Apollo Go, όπως ονομάζεται η υπηρεσία μεταφοράς, λειτουργεί επίσης σε  περιορισμένα μέρη τριών άλλων κινεζικών πόλεων - του Πεκίνου, της Σενζέν και της Τσονγκίνγκ. Η εταιρεία κυκλοφόρησε την έκτη γενιά ταξί χωρίς οδηγό τον Μάιο, λέγοντας ότι μείωσε το κόστος του οχήματος περισσότερο από 50%, ρίχνοντας την τιμή του κάτω από 28.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ