Το Hyundai i10, είναι από τα ελάχιστα μικρά μοντέλα πόλης που έχουν παραμείνει συμβατικά. Δηλαδή, ενώ όλα τα μικρά γίνονται, πλέον, ηλεκτρικά, το i10 εξακολουθεί να εφοδιάζεται με μοτέρ βενζίνης και να παραμένει μια σχετικά φθηνή λύση στην αγορά.
Η Hyundai, ανανέωσε το μικρό της μοντέλο, το οποίο παρουσιάζει και σε έκδοση i10 N Line, εμπνευσμένη από τα μοντέλα N υψηλών επιδόσεων της κορεατικής μάρκας.
Το αυτοκίνητο έχει αναβαθμιστεί σχεδιαστικά τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, το οποίο κυκλοφόρησε το 2019 και δίνει πιο τολμηρή αίσθηση χάρη στη χαμηλωμένη οροφή και το μακρύ μεταξόνιο.
Θα διατίθεται σε εννέα εξωτερικά χρώματα, δύο από τα οποία είναι τα νέα. Επτά από αυτά προσφέρουν τη δυνατότητα διχρωμίας με μαύρη οροφή.
Το εσωτερικό μέρος των προβολέων με μαύρο περίγραμμα καθώς και η εμπρός και πίσω υπογραφή LED, έχουν επανασχεδιαστεί. Τα μπροστινά φώτα ημέρας LED (DRL) έχουν ενσωματωθεί στη σπορ φαρδιά μπροστινή μάσκα, η οποία διαθέτει νέο σχεδιασμό κυψελοειδούς πλέγματος. Επιπλέον, τα πίσω φώτα LED εμφανίζουν πλέον ένα «H» στην οριζόντια γραμμή της πίσω πόρτας.
Παράλληλα, το νέο i10 μπορεί να εξοπλιστεί με μπλε ατμοσφαιρικό φωτισμό στα εμπρός καθίσματα. Επίσης, προσφέροντας και νέες ταπετσαρίες και νέα πλαστικά σε γκρι χρώμα με μωβ αντανακλάσεις.
Η δε έκδοση έκδοση i10 N Line φέρει και νέες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Οι νέες τεχνολογίες του μοντέλου περιλαμβάνουν πίνακα οργάνων LCD 4,2 ιντσών, θύρες USB type-C εμπρός και πίσω, eCall δεύτερης γενιάς που βασίζεται στο δίκτυο 4G και απομακρυσμένη ενημέρωση χαρτών Over The Air (OTA).
Παράλληλα, το μοντέλο εξακολουθεί να διαθέτει οθόνη αφής 8 ιντσών και ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto στο βασικό εξοπλισμό και προαιρετικά σύστημα πλοήγησης και υπηρεσίες τηλεματικής Bluelink καθώς και ασύρματη φόρτιση κινητού.
Στάνταρ, σε επίπεδο τεχνολογιών ασφαλείας Hyundai Smart Sense, είναι το σύστημα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) για «City», το «Interurban» και «Pedestrian» έχει επίσης επεκταθεί για να συμπεριλάβει το «Cyclist», το FCA που βοηθά στον εντοπισμό και την αποφυγή πιθανών ατυχημάτων με εμπόδια στην πορεία εμπρός, το Lane Following Assist (LFA) που χρησιμοποιεί το σύστημα ελέγχου διεύθυνσης για να βοηθήσει το αυτοκίνητο να παραμείνει στην τρέχουσα λωρίδα κυκλοφορίας και το Rear Occupant Alert (ROA) υπενθυμίζει στον οδηγό με ένα μήνυμα στον πίνακα οργάνων εάν η πίσω πόρτα είχε ανοίξει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αποτρέποντας την πιθανότητα να μείνει κάποιος ή οτιδήποτε στο πίσω κάθισμα.
Το ανανεωμένο μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί με ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ενώ διατηρεί τον χώρο πορτ-μπαγκάζ των 252 λίτρων, με δύο επίπεδα, και κάμερα οπισθοπορείας.
Η παραγωγή του νέου i10 σχεδιάζεται να ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2023 με τα πρώτα οχήματα να αναμένονται στους ευρωπαϊκούς δρόμους και στην Ελλάδα στα μέσα του έτους.