Το Nissan Juke, εδώ και 14 χρόνια, έχει ξεχωρίσει για το στυλ του. Τώρα, ανανεωμένο ελαφρώς σε εμφάνιση και με σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό, θα διατίθεται και σε μια νέα έκδοση N-Sport, η οποία δίνει έμφαση στον δυναμικό χαρακτήρα του Juke.
Αρχικά επαναφέρεται το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα που είχε αγαπηθεί από το Juke πρώτης γενιάς. Στην έκδοση N-Sport, το νέο κίτρινο ενισχύεται από την αντίθεση με τη μαύρη οροφή, τους καθρέφτες των θυρών, των τροχών, την μάσκα και τις κολόνες Α και Β.
Η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω είναι το αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment. Είναι πλέον 12,3 ίντσες και έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες για άνετο χειρισμό, αλλά και για να ενισχύσει την αίσθηση του πιλοτηρίου που αρέσει πολύ στους πελάτες του Juke. Αγγίζοντας το τιμόνι, ο οδηγός θα εκτιμήσει το νέο, πιο λείο υλικό που μοιάζει με δέρμα και είναι πιο απαλό και πιο ικανοποιητικό στην αφή.
Ο κεντρικός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, είναι πλέον μια ψηφιακή οθόνη TFT. Η εμφάνιση του πίνακα οργάνων μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ δύο διαφορετικών βασικών διατάξεων, με την κλασική διάταξη να δείχνει δύο καντράν και έναν κεντρικό χώρο που περιέχει πρόσθετες πληροφορίες.
Το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment διαθέτει μια πιο διαισθητική αρχική οθόνη που επιτρέπει στον χρήστη να προσαρμόσει την οθόνη ώστε να περιλαμβάνει τα “widgets” για τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά, όπως θα έκανε με την αρχική οθόνη του έξυπνου τηλεφώνου του. Επιπλέον, το infotainment περιλαμβάνει βελτιωμένη αναγνώριση φωνής και ικανότητα «κατανόησης φυσικής γλώσσας».
Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν πληροφορίες κάμερας ταχύτητας και πληροφορίες για την τιμή των καυσίμων οι οποίες μπορούν πλέον να εμφανίζονται στον χάρτη πλοήγησης. Το σύστημα infotainment μπορεί πλέον να αναπαράγει περιεχόμενο βίντεο από συσκευές συνδεδεμένες με USB όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.
Άλλες ενημερώσεις στο εσωτερικό όλων των εκδόσεων Juke περιλαμβάνουν ένα μεγαλύτερο ντουλαπάκι, το οποίο έχει αυξηθεί στα 7,8 λίτρα. Το υποβραχιόνιο έχει επανασχεδιαστεί για να παρέχει καλύτερη στήριξη, με ασύμμετρη σχεδίαση που αυξάνει το μήκος κατά 25 χιλιοστά, αλλά χωρίς συμβιβασμούς στις ποτηροθήκες.
Το υποβραχιόνιο σηκώνεται για να δώσει πρόσβαση σε ένα κεντρικό αποθηκευτικό χώρο, όπως στο προηγούμενο Juke, αλλά το καπάκι διαθέτει πλέον ένα κλιπ που μπορεί να χωρέσει τρεις πιστωτικές κάρτες.
Όλες οι εκδόσεις Juke είναι πλέον εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο και άνεση στο χώρο μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων. Στην έκδοση Hybrid, τα κουμπιά e-Pedal και EV Mode έχουν αλλάξει θέση για μεγαλύτερη ευκολία.
Επίσης, όλες οι εκδόσεις είναι πλέον εξοπλισμένες με μια ασύρματη βάση φόρτισης που μπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone στο μέγεθος ενός iPhone 12 Pro Max. Επιπλέον, υπάρχουν υποδοχές USB-A και USB-C για χρήση από τους μπροστινούς επιβάτες.
Οι επιβάτες στο πίσω μέρος θα εκτιμήσουν την προσθήκη σημείων φόρτισης USB-A και USB-C για να διασφαλίσουν ότι τα gadget τους τροφοδοτούνται πλήρως καθ′ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
Με την ανανέωση του Juke έρχεται και το Lane Departure Warning ως στάνταρ. Το Emergency Lane Keep είναι επιλογή, αλλά είναι στάνταρ στην έκδοση Techna.
Το Juke προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων. Η ηλεκτροκίνητη επιλογή είναι το Juke Hybrid που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα. Παράγει 94 ίππους και 148 Nm ροπής.
Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας παράγει 49 ίππους και 205 Nm ροπής, και υποστηρίζεται από εκκινητή/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW.
Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που παρέχει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα επιλογή βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον μικτό κύκλο.
Η δεύτερη επιλογή για το JUKE τροφοδοτείται από έναν αποδοτικό τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης DIG-T 1.0lt. Παράγει 117 ίππους και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque). Είναι διαθέσιμη με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή σπορ κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων και με επιλογή τρόπου οδήγησης (Eco, Standard, Sport).