Εν αναμονή των δηλώσεων του Γιώργου Γεραπετρίτη προς τα μέσα ενημέρωσης το πρωί της Τετάρτης (08/03) βρίσκονται οι σιδηροδρομικοί προκειμένου να αποφασίσουν για το μέλλον των κινητοποιήσεών τους, που ξεκίνησαν έπειτα από τα τραγικό δυστύχημα με τα τρένα στα Τέμπη.
Συγκεκριμένα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ-ΜΣΤ), συνεχίζει τις απεργιακές κινητοποιήσεις έως την Τετάρτη 8 Μαρτίου και η πορεία των κινητοποιήσεων θα εξαρτηθεί αποκλειστικά από τις προθέσεις της κυβέρνησης, καθώς όσα πει ο υπουργός θα συζητηθούν αύριο το μεσημέρι στη συνεδρίαση του συμβουλίου της Ομοσπονδίας, προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις.
Πάντως, στη χθεσινή συνάντηση ανάμεσα στον νέο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και την ΠΟΣ-ΜΣΤ, η οποία επανέλαβε την ομόφωνη θέση της για ανοιχτό, ασφαλή και ποιοτικό Σιδηρόδρομο, σύμφωνα με όσα είπε ο υπουργός, η κρατούσα άποψη διαφαίνεται να κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.
Υπουργός και Ομοσπονδία ανανέωσαν το ραντεβού τους για την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023, όπου με την παρουσία εκπροσώπων των Σιδηροδρομικών Σωματείων, η Ομοσπονδία θα εξειδικεύσει προτάσεις και λύσεις για την περαιτέρω ενίσχυση των δικλείδων ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων.
Ωστόσο, η κρίσιμη μέρα είναι αύριο, καθώς πολλά θα εξαρτηθούν από τις τοποθετήσεις του υπουργού.
Η ΠΟΣ-ΜΣΤ, όπως αναφέρει, επειδή το τελευταίο διάστημα το ζήτημα έχει λάβει τη μορφή δημόσιου διαλόγου στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, θα αναμείνει τις αποφάσεις της κυβέρνησης με την ελπίδα ότι θα κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Σε διαφορετική περίπτωση, θα ακολουθήσει νεότερη σύγκλιση των οργάνων της για την επανεκτίμηση της περαιτέρω στάσης μας.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι σιδηροδρομικοί δεν στέκονται μόνο στο θέμα της τηλεδιοίκησης, διότι και στο παρελθόν δεν υπήρχε αλλά δεν είχαμε και συγκρούσεις τρένων, αλλά και στο θέμα έλλειψης προσωπικού, καθώς οι τελευταίες, σημαντικές προσλήψεις, έγιναν την περίοδο 1988-89, με το προσωπικό του ΟΣΕ να είναι το μεγαλύτερο ηλικιακά, με τους περισσότερους κοντά στη σύνταξη.