Η έκθεση «Picasso’s South. Andalusian References» στο Μουσείο Πικάσο στη Μάλαγα της Ισπανίας, «Τουραντότ» του Τζιάκομο Πουτσίνι στην Όπερα του Χονγκ Κονγκ -σε συνεργασία με την Όπερα της Νέας Υόρκης- «Night and Day: 1930s Fashion and Photographs», ένα ταξίδι στο στυλ της δεκαετίας του 1930, στο Μουσείο Μόδας και Υφάσματος του Λονδίνου και «La finta giardiniera» του Μότσαρτ στη Σκάλα του Μιλάνο.
Τέσσερα «ραντεβού» που ξεχωρίζουν τον μήνα Οκτώβριο σε όλο τον κόσμο.
«Picasso’s South. Andalusian References» (Ο Πικάσο του Νότου. Ανδαλουσιανές αναφορές), 9 Οκτωβρίου 2018 - 3 Φεβρουαρίου 2019, Μουσείο Πικάσο στη Μάλαγα.
Η έκθεση παρακολουθεί την ιστορία της Ισπανικής Τέχνης από την κλασική αρχαιότητα έως τον Πικάσο και την εποχή του. Διακόσια έργα τέχνης, αρχαιολογικά ευρήματα και έργα του Πικάσο και των μεγάλων Ισπανών Δασκάλων (Ελ Γκρέκο, Γκόγια, Ντιέγκο Βελάσκεθ), -από το Centre Pompidou μέχρι το Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía και το Μουσείο El Greco- συνομιλούν σε μία έκθεση που επιχειρεί να καταγράψει το πνευματικό ταξίδι του Πικάσο από τον Νότο στον Βορρά, τον τρόπο με τον το οποίον ενσωμάτωσε την κληρονομιά της πατρίδας του, αλλά και την επιστροφή του, κατά έναν τρόπο (τον δικό του τρόπο) στις ρίζες της Μεσογείου και στη γενέτειρα Μάλαγα.
«Τουραντότ» του Τζιάκομο Πουτσίνι, 10 - 14 Οκτωβρίου, στην Όπερα του Χονγκ Κονγκ. Η νέα παραγωγή ανεβαίνει για τα 15χρονα της Όπερας του Χονγκ Κονγκ, σε συνεργασία με τη New York City Opera. Με τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Χονγκ Κονγκ και τη Χορωδία της Όπερας του Χονγκ Κονγκ, στα ιταλικά, με υπέρτιτλους στα κινεζικά και τα αγγλικά.
Στον ρόλο της Τουραντότ, η σοπράνο Oksana Dyka (η οποία έκανε το ντεμπούτο της στη Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης το 2014) και η Ρωσίδα Mlada Khudoley.
Διευθύνει ο Paolo Olmi, σκηνοθεσία Michael Capasso.
Πρόκειται για την τελευταία όπερα του συνθέτη -την οποία άφησε ανολοκλήρωτη- η ιστορία της οποίας διαδραματίζεται στην αυτοκρατορική αυλή της Κίνας. H πριγκίπισσα Τουραντότ υποβάλλει τους επίδοξους μνηστήρες της σε δοκιμασίες, θέτοντας τους αινίγματα τα οποία όποιος δεν καταφέρει να απαντήσει χάνει τη ζωή του. Δεκατρείς διεκδικητές της έχουν ήδη εκτελεστεί και τρόμος επικρατεί στη χώρα, μέχρι την στιγμή που καταφτάνει ένας θαρραλέος, άγνωστος πρίγκιπας. Το όνομα του είναι Κάλαφ.
«Night and Day: 1930s Fashion and Photographs», 12 Οκτωβρίου 2018 - 20 Ιανουαρίου 2019, Μουσείο Μόδας και Υφάσματος του Λονδίνου.
Στην έκθεση, που έχει θέμα τη μόδα της δεκαετίας του 1930, περίοπτη θέση έχουν οι φωτογραφίες του Cecil Beaton (1904-1980), που, εκτός από τα θρυλικά πορτρέτα των σταρ, υπήρξε διάσημος φωτογράφος μόδας για τη Vogue, το Harper’s Bazaar και το Life. Παρουσιάζονται μερικά από τα πιο διάσημα πορτρέτα του -μεταξύ αυτών του Σαλβαντόρ Νταλί, της Μάρλεν Ντίτριχ, της σχεδιάστριας Έλσα Σκιαπαρέλι και της Κάθριν Χέπμπορν- όπως και μία σπάνια έγχρωμη φωτογραφία του μοντέλου Μέρι Τέϊλορ.
«La finta giardiniera» του Μότσαρτ στη Σκάλα του Μιλάνο, 8 - 29 Οκτωβρίου. Την ορχήστρα (με όργανα εποχής) διευθύνει ο Ελβετός μαέστρος Diego Fasolis. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο νεαρός, ταλαντούχος Frederic Wake-Walker, ο οποίος προ διετίας ανέβασε τους «Γάμους του Φίγκαρο» -η διάσημη όπερα είχε παρουσιαστεί τελευταία φορά στη Σκάλα το 1981 από τον Τζόρτζιο Στρέλερ.
Δημοφιλές το καστ (χειροκροτήθηκε πέρυσι στην όπερα «Ντον Τζιοβάνι): Hanna-Elisabeth Müller, Anett Fritsch, Bernard Richter, Giulia Semenzato και Mattia Olivieri.