Γαλάζιο φρένο στο νομοσχέδιο Γαβρόγλου

Γαλάζιο φρένο στο νομοσχέδιο Γαβρόγλου
|
Open Image Modal
Eurokinissi

Την ώρα που ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου από το βήμα της Βουλής έλεγε ότι το νομοσχέδιο για τις δομές εκπαίδευσης εντάσσεται σε ένα σύνολο μεταρρυθμιστικών πρωτοβουλιών, η ΝΔ αντέτεινε ότι το νομοσχέδιο-μαμούθ που κατέθεσε ο Υπουργός Παιδείας, επιβάλει μια σειρά αναχρονιστικών αλλαγών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αυτό ήταν και το κύριο θέμα στην ατζέντα της σύσκεψης υπό την προεδρία του Προέδρου της ΝΔ με τους βουλευτές του κόμματός που μετέχουν στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της βουλής.

Κοινή συνισταμένη όλων ήταν ότι με το εν λόγω νομοσχέδιο επιχειρείται από τον ΣΥΡΙΖΑ «ο πλήρης έλεγχος της εκπαιδευτικής διοίκησης μέσω της κομματικοποίησής της, ενώ ενισχύεται εντελώς αναιτιολόγητα ο συγκεντρωτισμός του κράτους».

Αυτό που τόνιζαν τα γαλάζια στελέχη είναι πως με την συγκεκριμένη πρωτοβουλία από τον κ.Γαβρόγλου ανατρέπεται πλήρως το υφιστάμενο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, ενώ καταργούνται και οι σχολικοί σύμβουλοι οι οποίοι αντικαθίστανται από κομματικούς εγκάθετους.

Από την οδό Πειραιώς έκαναν λόγο για «κυβερνητική μεθόδευση», από τη στιγμή όπου το επίμαχο νομοσχέδιο κατατέθηκε με τη διαδικασία του επείγοντος, την στιγμή όπου κανένα από τα άρθρα του δεν είναι άμεσης εφαρμογής για την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Ενδεικτικό της στάσης που πρόκειται να κρατήσει η ΝΔ είναι το γεγονός ότι ήδη από την περασμένη Παρασκευή, δια της αρμόδιας Τομεάρχη της, Νίκης Κεραμέως, τάχθηκε υπέρ της άμεσης απόσυρσης του νομοσχεδίου, προτάσσοντας τις δικές της προτάσεις για την αναβάθμιση στο χώρο της Παιδείας:

-Την επιλογή ανώτατων και ανώτερων στελεχών στην εκπαίδευση με τη θεσμοθέτηση μίας αντικειμενικής διαδικασίας στην οποία θα εμπλέκεται το ΑΣΕΠ και άλλα ανεξάρτητα όργανα.

-Την αξιολόγηση όλων των δομών της εκπαίδευσης όπως επίσης και των εκπαιδευτικών.

-Την ενίσχυση των υφιστάμενων δομών καθώς και της σχολικής αυτονομίας με τη λήψη των περισσότερων αποφάσεων από τα ίδια τα σχολεία.