Apple: Κυκλοφόρησε γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας (εικόνες)

Φορώντας τα γυαλιά οι χρήστες χρησιμοποιούν τα μάτια και τα χέρια τους για να περιηγηθούν στις εφαρμογές.
|
Open Image Modal
.
APPLE

Τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας (ή μεικτής πραγματικότητας) Vision Pro, παρουσίασε η Apple στο συνέδριo WWDC.

Το κόστους 3.499 δολαρίων headset είναι το πρώτο νέο μεγάλο προϊόν της εταιρείας από το Apple Watch, το 2014. Επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν εφαρμογές στους χώρους γύρω τους, χρησιμοποιώντας μάτια και χέρια για την πλοήγησή τους και κάνοντας αναζητήσεις φωνητικά. 

Open Image Modal
.
APPLE
Open Image Modal
.
APPLE

Το Vision Pro δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να βλέπει ταινίες σε τρισδιάστατη εκδοχή, να βλέπει τις φωτογραφίες και τα βίντεο που έχει αποθηκεύσει και να παίζει βιντεοπαιχίδια. Επιπλέον, μπορεί να συνομιλεί και να κάνει τηλεδιασκέψεις.

Open Image Modal
.
APPLE

Το παράδοξο ωστόσο είναι ότι μετά την ανακοίνωση του νέου προϊόντος της η μετοχή της Apple υποχώρησε περίπου 1% γεγονός που προκάλεσε ανησυχία για το εάν η «επανάσταση» όπως αποκαλεί η εταιρεία την νέα εφαρμογή, θα αγκαλιαστεί και από το κοινό που θα πρέπει να πληρώσει 3.449 δολάρια για να το αποκτήσει.

O διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τιμ Κουκ, είπε πως το νέο headset αναμειγνύει απρόσκοπτα τον πραγματικό και τον εικονικό κόσμο. Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας του είναι δύο ώρες και θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ στις αρχές του επόμενου έτους. 

Open Image Modal
.
APPLE

Το κόστος είναι σημαντικά υψηλότερο από ό,τι συναντά κανείς στα άλλα σετ εικονικής πραγματικότητας που κυκλοφορούν στην αγορά- ενδεικτικά πρόσφατα η Meta (Facebook) ανακοίνωσε το Quest 3, στα 499 δολάρια. 

Εμφανισιακά το Apple Vision Pro θυμίζει αρκετά γυαλιά του σκι, διαφέροντας από τα άλλα σετ εικονικής πραγματικότητας που κυκλοφορούν στην αγορά. Η ίδια εταιρεία κάνει λόγο για «επαυξημένη πραγματικότητα» (augmented reality) ως προς τη συσκευή: Η AR (γνωστή και ως mixed reality, μεικτή πραγματικότητα) αυτό που κάνει είναι να προβάλλει εικονικά αντικείμενα στον κόσμο γύρω μας, επιτρέποντας ένα «πάντρεμα» της πραγματικότητας και της εικονικής πραγματικότητας (γραφικών) στο οπτικό πεδίο του χρήστη. 

Πληροφορίες από BBC, CNBC