Το μεταφορικό έργο έχει περιοριστεί. Πλέον, γίνονται οι απολύτως απαραίτητες μετακινήσεις, με κάθε μέσο.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά την AEGEAN που ανακοίνωσε μέτρα διευκόλυνσης των ταξιδιωτών, άργησε, όμως μπήκε στη διαδικασία να μεταφέρει εισιτήρια που είχαν εκδοθεί με συγκεκριμένη ημερομηνία ταξιδιού, έως και ένα έτος μετά, λαμβάνοντας οι κάτοχοι ονομαστικό ταξιδιωτικό κουπόνι ίσης αξίας.
Πέραν αυτού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., από την πρώτη μέρα έκδοσης οδηγιών από τα αρμόδια Υπουργεία και τον ΕΟΔΥ, βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους αρμόδιους φορείς και ακολουθεί το πρωτόκολλο καθαρισμών και απολυμάνσεων, έχοντας ενσωματώσει παράλληλα και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προκειμένου να διαφυλάξει στο μέγιστο δυνατόν την υγεία των εργαζομένων και των επιβατών. Συγκεκριμένα:
- Πραγματοποιούνται εντατικοί καθαρισμοί με πιστοποιημένα υλικά απολύμανσης σε όλους τους συρμούς σε ημερήσια βάση και κατά την διάρκεια του ταξιδιού, όπου προβλέπεται συνεργείο καθαρισμού επί της αμαξοστοιχίας.
- Έχουν τοποθετηθεί αντισηπτικά υγρά και οδηγίες προσωπικής υγιεινής σε όλα τα τραίνα τόσο για το προσωπικό όσο και για τους επιβάτες.
- Πραγματοποιείται αλλαγή φίλτρων αέρα ανά μία εβδομάδα σε όλες τις αμαξοστοιχίες, ο δε αέρας εντός των τραίνων είναι κατά 30% αέρας περιβάλλοντος και όχι ανακύκλωσης.
- Στα σημεία πώλησης έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα (γάντια, αντισηπτικά) ώστε η ανταλλαγή χρημάτων και εισιτηρίων να γίνεται με τον πλέον ασφαλή τρόπο.
- Το προσωπικό επί των αμαξοστοιχιών έχει ενημερωθεί για το πρωτόκολλο αντιμετώπισης περιστατικού και έχει προμηθευτεί το προβλεπόμενο υλικό.
- Έχει προβλεφθεί χώρος απομόνωσης περιστατικού επί των αμαξοστοιχιών.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προτρέπει το επιβατικό κοινό να εκδίδει ηλεκτρονικά εισιτήρια (στο trainosemobile app), προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός στα εκδοτήρια και, αν αυτό δεν είναι εφικτό, να χρησιμοποιεί κάρτες (πιστωτικές/χρεωστικές) αντί χαρτονομισμάτων ή κερμάτων.