Σάλος με καμπάνια της Balenciaga: Παιδιά ποζάρουν με αρκουδάκια ντυμένα BDSM

Ποιος συνέλαβε τη λαμπρή ιδέα και τί στο καλό είχε στο μυαλό του;
Open Image Modal
Twitter/Shoe

Η οίκος Balenciaga ζητά συγγνώμη για τις πρόσφατες διαφημίσεις του, που παρουσιάζουν παιδιά να κρατούν σεξουαλικά αρκουδάκια.

«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για οποιαδήποτε παρεξήγηση μπορεί να προκάλεσε η καμπάνια μας για τις γιορτές. Οι βελούδινες τσάντες αρκουδάκια δεν θα έπρεπε να προωθούντα σε μια καμπάνια με κεντρικά πρόσωπα τα παιδιά. Μόλις διαπιστώσαμε το μέγεθος του λάθους, κατεβάσαμε αμέσως την καμπάνια από όλες τις πλατφόρμες», έγραψε η εταιρεία στον λογαριασμό της στο Instagram.

 

Open Image Modal
Instagram/ Balenciaga

 

Οι διαφημίσεις, που δημοσιεύτηκαν νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, αφορούσαν τη νέα καμπάνια της επωνυμίας για τα δώρα των διακοπών. Οι φωτογραφίες απεικονίζουν παιδιά να ποζάρουν με τις βελούδινες τσάντες αρκουδάκια της εταιρείας, τα οποία φορούν λουριά, εμπνευσμένα από το BDSM, δηλαδή τα σαδομαζοχιστικά σεξουαλικά παιχνίδια.

Μια χαρακτηριστική φωτογραφία παρουσίαζε ένα παιδί να στέκεται σε ένα κρεβάτι κρατώντας μια από τις βελούδινες τσάντες αρκουδάκια, περιτριγυρισμένο από άλλες τσάντες και αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένου ενός λουριού, μιας αλυσίδας και ενός κολιέ-τσόκερ (το κολιέ που σφίγγει στο λαιμό), όλα της επωνυμίας Balenciaga.

Οι φωτογραφίες δέχτηκαν σφοδρή κριτική, καθώς μια από τις εικόνες της εκστρατείας χρησιμοποιούσε ένα πόρισμα του Ανωτάτου Δικαστηρίου σε μια υπόθεση παιδικής πορνογραφίας ως κεντρικό μήνυμα για την προώθηση μιας τσάντας.

 

Open Image Modal
Twitter/Shoe
Open Image Modal
Twitter/Shoe

 

«Ζητούμε συγγνώμη για την εμφάνιση ανησυχητικών εγγράφων στην καμπάνια μας. Λαμβάνουμε αυτό το θέμα πολύ σοβαρά και έχουμε προχωρήσει στις απαραίτητες νομικές ενέργειες κατά των ατόμων που είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία του σετ και τη συμπερίληψη μη εγκεκριμένων αντικειμένων στη φωτογράφιση της καμπάνιας μας για την Άνοιξη του 2023. Καταδικάζουμε σθεναρά την κακοποίηση παιδιών σε οποιαδήποτε μορφή και υπερασπιζόμαστε την ασφάλεια και την ευημερία των παιδιών», αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.

 

 

Κι όμως, τα ερωτήματα παραμένουν: Ποιος υπέγραψε τη συγκεκριμένη καμπάνια και τί στο καλό είχε στο μυαλό του;

Πηγή:euronews