Μετά την τεράστια επιτυχία του καλοκαιριού, η Barbie δεν σάρωσε μόνο τις κινηματογραφικές αίθουσες ως μια από τις πιο εμπορικές ταινίες του Χόλιγουντ, αλλά και τς καρδιές των κοριτσιών.
Σύμφωνα με το CNBC, η Mattel, ο κολοσσός πίσω από την Barbie, ανέφερε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 16% το τρίτο τρίμηνο του 2023, υπερβαίνοντας ακόμη και το 1,4 δισ δολάρια που ήταν τα έσοδα της ταινίας παγκοσμίως
«Τα αποτελέσματά μας ωφελήθηκαν από την επιτυχία της ταινίας Barbie, η οποία έγινε παγκόσμιο πολιτιστικό φαινόμενο και σηματοδότησε ένα βασικό ορόσημο για τη Mattel», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Ynon Kreiz αναφερόμενος στα έσοδα της εταιρείας.
Συγκεκριμένα η Mattel ανακοίνωσε κέρδη από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο 1,92 δισ δολάρια έναντι 1,84 δισεκατομμυρίων δολαρίων που ανέμενε η εταιρεία πριν από την μεγάλη επιτυχία της ταινίας. Την ίδια περίοδο η αξία της μετοχής της έφτασε στο 1,05 δολάρια από 0,80 .
Να σημειωθεί ωστόσο, ότι το φαινόμενο Barbie απέτυχε να αυξήσει τα συνολικά κέρδη της εταιρείας που εδρεύει στην Καλιφόρνια - τα οποία μειώθηκαν κατά 50% στα 146,3 εκατομμύρια δολάρια - λόγω εν μέρει της υψηλότερης φορολογίας.
Η «Barbie» φαίνεται όμως ότι έβαλε το λιθαράκι ώστε η Mattel να αλλάξει τη στρατηγική της και να αποφασίσει να επενδύσει και σε άλλες παρόμοιες ταινίες blockbuster.
Μια από αυτές, η σειρά «Hot Wheels: Ultimate Challenge» έκανε πρεμιέρα στο NBC ενώ η Mattel ανακοίνωσε ότι οι «Hot Wheels» θα μεταφερθούν και στην μεγάλη οθόνη με την Warner Bros.
Οι πωλήσεις τους άλλωστε έχουν ήδη αυξηθεί κατά 22% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.