Club 1908: Το νέο διαδραστικό app της ΚΑΕ Παναθηναϊκός για τους φιλάθλους (Εικόνες)

Εισιτήρια για τους αγώνες, podcasts, παιχνίδια, αποκλειστικές ειδήσεις και πολλές ακόμα εκπλήξεις για τους φίλους του «τριφυλλιού», μέσα από τη νέα, διαδραστική εφαρμογή, Club 1908 της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
|
Open Image Modal
Club 1908: Το νέο διαδραστικό app της ΚΑΕ Παναθηναϊκός με γνώμονα τον φίλαθλο
Eurokinissi Sports

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός προχώρησε στην υλοποίηση ενός σχεδίου για μια «ψηφιακή πράσινη πολιτεία», καθώς η νέα εφαρμογή Club 1908 δεν είναι καθόλου συνηθισμένη και ξεφεύγει κατά πολύ από τα ελληνικά μπασκετικά δεδομένα.

Ήδη, η εφαρμογή που αναμένεται να κυκλοφορήσει από τα μέσα του Νοεμβρίου, αριθμεί περίπου 50.000 φιλάθλους, ενώ ο στόχος των ανθρώπων του Παναθηναϊκού, είναι ο αριθμός αυτός να φτάσει σύντομα τους 100.000.

Open Image Modal
Η παρουσίαση της νέας εφαρμογής Club 1908.
Eurokinissi Sports

Σε ένα ΟΑΚΑ νέο, ανανεωμένο και πλήρως εκσυγχρονισμένο, όπως σας μετέφερε και ο φακός της HuffPost, το λανσάρισμα της πρωτοποριακής εφαρμογής ήταν ζήτημα χρόνου να τεθεί επί τάπητος.

Το Club 1908 θα είναι απαραίτητο για κάθε φίλο του Παναθηναϊκού, καθώς μέσω αυτού, παρέχονται υπηρεσίες ticketing και οι φίλαθλοι θα προμηθεύονται από εκεί τα εισιτήριά τους, για να παρακολουθήσουν από κοντά τους αγώνες της αγαπημένης τους ομάδας.

Η νέα εφαρμογή της ΚΑΕ Παναθηναϊκός θα προσφέρει αποκλειστικό οπτικοακουστικό περιεχόμενο, καθώς στο πλάνο είναι η παραγωγή εκπομπών podcasts, βίντεο από αγώνες του Παναθηναϊκού, στιγμιότυπα μετά από παιχνίδια Euroleague, δηλώσεις και συνεντεύξεις από παίκτες και μέλη του τεχνικού επιτελείου.

«Ο φίλαθλος δεν είναι για εμάς ένας αύξων αριθμός. Είναι ένα κομμάτι μας, που φροντίζουμε πλέον περισσότερο και του δίνουμε τρόπους να έρθει κοντά μας και να μας μεταφέρει όλη εκείνη την αναξιοποίητη ενέργεια που διαθέτει», το σχόλιο των ανθρώπων της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.

Αναβάθμιση της σχέσης με τον φίλαθλο

Το Club 1908 έρχεται να αναβαθμίσει την σχέση της ομάδας με τον φίλαθλο. Παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες στους εγγεγραμμένους χρήστες, δυνατότητες επικοινωνίας και διεκπεραίωσης.

Μεταξύ άλλων, οι εγγεγραμμένοι χρήστες της εφαρμογής θα μπορούν να παρακολουθούν ζωντανά στατιστικά από αγώνες, να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις και να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους σε διάφορα παιχνίδια γνώσεων.

Open Image Modal
Δυνατότητες ticketing και e-shop μέσα από το νέο app Club 1908.
Eurokinissi Sports

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην συλλογή δεδομένων από τον φίλαθλο. Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή παρέχει με μεγάλη ακρίβεια πληροφορίες σχετικά με τα στατιστικά των παικτών της, τόσο από το φετινό, όσο και από ρόστερ παλαιότερων σεζόν.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού θα κληθούν να επιλέξουν μερικούς από τους αγαπημένους τους παίκτες-θρύλους της ομάδας και μέσα από ψηφοφορία θα προκύψει μια λίστα με τους Hall of Famer του συλλόγου.

Εισιτήρια και e-shop αποκλειστικά μέσα από το Club 1908

Οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού θα προμηθεύονται αποκλειστικά τα εισιτήρια των αγώνων της ΚΑΕ μέσα από τη νέα εφαρμογή. Το ίδιο θα ισχύσει και για το ανανεωμένο e-shop, το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα από την καινούργια εφαρμογή του Παναθηναϊκού.

Μέσω του Club 1908, οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού θα έχουν σημαντικές εκπτώσεις σε μια πληθώρα προϊόντων, με μοναδική προϋπόθεση να είναι κάποιος εγγεγραμμένος.

Εντυπωσιακές κρίνονται και οι δυνατότητες του ολοκαίνουργιου glass floor. Το νέο παρκέ του ΟΑΚΑ, πέραν του ότι προστατεύει τους αθλητές από επικίνδυνους τραυματισμούς, όπως είχε αναφέρει ο κ. Ευάγγελος Χρυσοχόος σε προγενέστερο χρόνο στην HuffPost, είναι κάτι που προσελκύει δίχως αμφιβολία το ενδιαφέρον αρκετών χορηγών.

Open Image Modal
Το νέο glass floor στο κλειστό του ΟΑΚΑ, μέσα από τον φακό της HuffPost
HuffPost Greece

Τα brands και οι χορηγοί γίνονται μέρος του παιχνιδιού, καθώς ήδη, στις σκέψεις των ανθρώπων του Παναθηναϊκού, είναι η παρουσία διαφημίσεων στο παρκέ, έπειτα από εύστοχες βολές, μετά από κάποιο τρίποντο και έπειτα από κάποιο θεαματικό κάρφωμα.

Όπως αποτυπώθηκε από τις κερκίδες του ΟΑΚΑ, το θέαμα με τα ειδικά εφέ ήταν πράγματι εντυπωσιακό. Το μάτι του θεατή καρφώνεται στο παρκέ για μερικά δευτερόλεπτα, καθώς εμφανίζεται με άκρως ζωντανό και εντυπωσιακό τρόπο η διαφήμιση στο ολοκαίνουργιο glass floor.