Η British Airways ζήτησε την Παρασκευή δημόσια συγγνώμη, αφού στοιχεία πιστωτικών καρτών εκατοντάδων χιλιάδων πελατών της εκλάπησαν μέσα σε διάστημα δύο εβδομάδων, στην πιο σοβαρή κυβερνοεπίθεση που έχει γίνει μέχρι τώρα εναντίον της ιστοσελίδας και της εφαρμογής της.
Η εταιρεία ανακάλυψε την Τετάρτη πως κρατήσεις που είχαν γίνει μεταξύ 21ης Αυγούστου και 5ης Σεπτεμβρίου παραβιάστηκαν στο πλαίσιο μιας «πολύ εξελιγμένης, κακόβουλης εγκληματικής» επίθεσης, είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Άλεξ Κρουζ. Η ΒΑ ήρθε άμεσα σε επαφή με τους πελάτες όταν έγινε αντιληπτή η έκταση του περιστατικού.
Περίπου 380.000 πληρωμές με πιστωτικές κάρτες παραβιάστηκαν, σύμφωνα με την εταιρεία, με τους χάκερ να αποκτούν στοιχεία όπως ονόματα, διευθύνσεις, email, αριθμοί πιστωτικών καρτών, ημερομηνίες λήξης, κωδικοί ασφαλείας – επαρκή στοιχεία για να πραγματοποιηθούν κλοπές σε λογαριασμούς.
Η επίθεση έλαβε χώρα 15 μήνες αφού η εταιρεία είχε βιώσει μεγάλα προβλήματα υπολογιστών στο αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου, που επηρέασαν 75.000 επιβάτες μέσα σε ένα σαββατοκύριακο.
Η βρετανική κυβέρνηση ανέφερε πως οι αρχές, περιλαμβανομένου του National Cyber Security Centre και της National Crime Agency (ανήκει στη βρετανική αστυνομία) πραγματοποιούν έρευνες για να διαπιστωθεί τι συνέβη.
Όπως είπε ο Κρουζ, οποιοσδήποτε ζημιωθεί οικονομικά θα αποζημιωθεί από την εταιρεία.