Δίκη Φιλιππίδη: Σε λυγμούς ξέσπασε η δεύτερη καταγγέλλουσα για βιασμό

Κατέρρευσε και υπήρξε νέα διακοπή της δίκης.
Open Image Modal
.
Eurokinissi

Άρχισε τη Δευτέρα η κατάθεση της δεύτερης καταγγέλλουσας για απόπειρα βιασμού από τον Πέτρο Φιλιππίδη. Ωστόσο, η μάρτυρας ξέσπασε σε λυγμούς και λίγο αργότερα δεν αισθάνθηκε καλά και το δικαστήριο διέκοψε για λίγα λεπτά. Μετά την αποχώρηση της έδρας ξέσπασε σε λυγμούς και οι δικοί της άνθρωποι έσπευσαν δίπλα της, οδηγώντας την εκτός αιθούσης.

Πρόκειται για την καταγγελία απόπειρας βιασμού το 2010 στο θέατρο «Μουσούρη». Η κατάθεση δίνεται από τη μάρτυρα με ανοιχτές τις θύρες του δικαστηρίου, έπειτα από επτά συνεδριάσεις, κατά τις οποίες κατέθετε και εξετάζονταν η πρώτη γυναίκα, η οποία είχε καταγγείλει τον ηθοποιό για βιασμό και είχε ζητήσει να γίνει κεκλεισμένων των θυρών.

Αρχίζοντας την κατάθεσή της η δεύτερη καταγγέλλουσα ανέφερε: «Θα ήθελα να σας πω ότι βρίσκομαι εδώ επειδή αλλιώς σκεφτόμουν πριν από 12 χρόνια και αλλιώς σήμερα. Τελείωσα τη δραματική του Εθνικού Θεάτρου το 2007, ήθελα να ασχοληθώ με το θέατρο τη μουσική, έκανα σπουδές. Όλη η οικογένεια μου ήταν πολύ υποστηρικτική μου είχαν εμπιστοσύνη. Με μεγάλωσαν με ένα σωστό τρόπο, κατά τη γνώμη μου. Με ηθικές αρχές. Το 2007 αποφοίτησα από τη δραματική σχολή», είπε η μάρτυρας και μιλώντας για τις συνεργασίες της στο θέατρο και την τηλεόραση.

Η υποβολή βιογραφικού

«Το να δίνεις το βιογραφικό σου σε αυτή τη δουλειά είναι πολύ σύνηθες. Οι ηθοποιοί ψάχνουμε δουλειά όλο το χρόνο. Ο πατέρας μου είχε ένα μακρινό ξάδελφο και στη κουβέντα του αναφέραμε ότι είμαι ηθοποιός. Εκείνος ήταν δικηγόρος, ο πατέρας μου γιατρός στο επάγγελμα. Ο άνθρωπος αυτός μας είπε ότι συστεγάζονταν με το δικηγόρο της Θεατρικής Εστίας και στην οποία καλλιτεχνικός διευθυντής ήταν ο Π. Φιλιππίδης. Μου είπε να του δώσω ένα βιογραφικό για να το δώσει στον Φιλιππίδη. Τον ευχαρίστησα που μου άνοιγε αυτή τη πόρτα.  Μου είπε «θα πω στον Πέτρο ότι είσαι ανιψιά μου για να σε προσέξει, είναι λίγο περίεργος». Σκέφτηκα ότι θα ήταν πιο αυστηρός με τους νέους ηθοποιούς. Δεν ήξερα τίποτα άλλο για εκείνον, πέραν του ότι είναι γνωστός και διακεκριμένος ηθοποιός» σημείωσε.

Το τηλεφώνημα από τον Φιλιππίδη και οι… θεατρικές ατάκες

Όπως κατέθεσε ο ίδιος ο Φιλιππίδης της τηλεφώνησε στο σπίτι της. «Ήμουν μαζί με το σύντροφό μου. Μου είπε ότι είδε το βιογραφικό μου και με ρώτησε αν είχα δει τη παράστασή του στο «Μπακαλόγατο». Μου είπε ότι με θέλει για αντικατάσταση άλλου ηθοποιού στο έργο. Χάρηκα τόσο πολύ, με κάλεσε στο θέατρο. Πήγα στο θέατρο, υπήρχε πρόσκληση για μένα στο ταμείο. Πριν χτυπήσει το τρίτο κουδούνι μου έστειλε μήνυμα και μου έλεγε: «Έμαθα ότι ήρθες, ελπίζω να περάσεις καλά».

Η παράσταση ξεκίνησε και κατά τη διάρκεια της μου απηύθυνε κάποια ατάκα. Αυτό συμβαίνει στο θέατρο. Φτιάχνουν οι ηθοποιοί ένα κλίμα. Μου έστειλε ξανά μήνυμα στο διάλειμμα και με ρώτησε αν περνάω καλά και ότι όταν τελειώσει η παράσταση με περιμένει στο καμαρίνι του. Κατευθύνθηκα, μετά το τέλος στο καμαρίνι του, υπήρχε ουρά από θεατές. Όταν τέλειωσε η ούρα, μπήκα στο καμαρίνι» πρόσθεσε.

Πήγαινα στο καμαρίνι

«Ήταν πολύ εγκάρδιος, πριν καθίσω μου ζήτησε να με δει να βγάλω το παλτό μου να κάνω μια στροφή, το οποίο θεώρησα πολύ φυσιολογικό, αφού θα έκανε αντικατάσταση ρόλου. Μου είπε ότι η κοπέλα που έπαιζε το ρόλο της «Λίτσας» δεν θα μπορούσε να ακολουθήσει το θίασο στη Θεσσαλονίκη και μου πρότεινε να πάω εγώ. Δέχθηκα. Μου είπε να βλέπω την παράσταση και να κάνω μια δυο πρόβες το πολύ. Έτσι, στην επόμενη παράσταση ήμουν πάλι εκεί για να παρακολουθήσω τη παράσταση. Όλο αυτό κράτησε περίπου μια εβδομάδα» ισχυρίστηκε.

Και κατέληξε στην αρχική της κατάθεση: «Αφού τελείωνε η παράσταση πήγαινα στο καμαρίνι και μιλάγαμε για τη παράσταση, αναλύαμε κάποια πράγματα για το ρόλο. Μέσα σε αυτό το κλίμα και μέσα στα διάφορα πράγματα που συζητούσαμε του είχα πει ότι έχω σχέση με έναν άνθρωπο και που μένω. Είχε προσφερθεί κάποιες φορές να με πάει σπίτι, εγώ του έλεγα ότι έχω αυτοκίνητο – αυτό δεν ήταν αλήθεια – γιατί δεν είχα οικειότητα μαζί του. Μου είχε πει ότι είμαι πολύ όμορφη ότι ο ρόλος μου ταιριάζει».