Η επιστροφή της MG στην Ελλάδα με 7 μοντέλα

Ο όμιλος Συγγελίδη ξεκινά το επαναλανσάρισμα της μάρκας με αρχικά 13 καταστήματα στην Ελλάδα.
Open Image Modal
MG

Μια βρετανική μάρκα με ιστορία από το 1924, η οποία στη χώρα μας από το 1996 έως το 2009, που δραστηριοποιούταν, είχε πουλήσει 1.578 αυτοκίνητα, επανέρχεται στο προσκήνιο.

Βέβαια, πριν έρθει στη χώρα μας, έχοντας μεσολαβήσει 14 χρόνια απουσίας, η MG πέρασε από κλυδωνισμούς και κατάφερε να επιβιώσει χάρη στην κινεζική SAIC η οποία την εξαγόρασε. Αφού ορθοπόδησε, λοιπόν, στην Αγγλία, όπου ήταν η φυσική της έδρα, ξεκίνησε να λανσάρεται σιγά σιγά και σε άλλες αγορές και μάλιστα αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε τροχιά ταχείας ανάπτυξης.

Open Image Modal
MG

 

Στην Ελλάδα, ο όμιλος Συγγελίδη, που δεν αφήνει καμία ευκαιρία να πάει χαμένη –αντιθέτως τις αναζητεί-, πήρε την αντιπροσώπευση της μάρκας και την επανασυστήνει στο κοινό της χώρας μας, εκμεταλλευόμενος ένα πολύ μεγάλο δίκτυο καταστημάτων.

Αρχικά 13 καταστήματα θα πωλούν και θα υποστηρίζουν την αγορά των MG, ενώ μέχρι το τέλος του 2023 θα γίνουν 20 με στόχο τα 25-27 καταστήματα το 2024.

Open Image Modal
MG

 

Η SAIC Motor (Shanghai Automobile Industry Corporation), είναι 6ος κατασκευαστής στον κόσμο και πρώτος στην Κίνα, με ετήσιες πωλήσεις που ξεπερνούν τα 7 εκατομμύρια οχήματα. Συνεργάζεται με κορυφαίους κατασκευαστές παγκοσμίως και τα μοντέλα της MG, που μας ενδιαφέρουν, έχουν σχεδιαστεί από «λευκό χαρτί», στο κέντρο σχεδιασμού στο Λονδίνο.

Είχα την ευκαιρία να πάρω μια πρώτη γεύση οδηγώντας για λίγα λεπτά ένα από τα μοντέλα της μάρκας που θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα. Η πρώτη εκτίμηση είναι ότι για τα χρήματά του, που είναι σχετικά λίγα έναντι του ανταγωνισμού, το αυτοκίνητο έχει θέση στην ελληνική αγορά. Περισσότερα θα γράψω με την πρώτη δοκιμή.

Open Image Modal
MG

 

Το λανσάρισμα της MG γίνεται αρχικά με 7 μοντέλα. Το MG ZS, που οδήγησα, προσφέρεται τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5lt – 106hp και 1.0lt turbo – 111hp (τιμές από 18.950 ευρώ).

Τα MG4 και MG5, είναι οι δύο αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις της γκάμας, με υψηλή τεχνολογία και χαμηλή τιμολογιακή προσέγγιση. Το MG5 ενσωματώνει χρηστικά στοιχεία, όπως είναι η δυνατότητα φόρτισης συσκευών από τη μπαταρία του, με την τεχνολογία “Vehicle to Load”. Θα προσφέρονται με ισχύ 156 και 177 ίππων, με δύο μεγέθη μπαταρίας και αυτονομία 320 και 440 χλμ., αντίστοιχα (τιμές από 24.440 ευρώ με επιδότηση).

Το MG HS θα είναι διαθέσιμο με 1.5lt turbo κινητήρα 162 ίππων (τιμές από 27.900 ευρώ). Ως μεγαλύτερη επιλογή και με σαφώς πολυτελή χαρακτήρα, βενζινοκίνητο ή plugin υβριδικό, το MG HS έρχεται να δώσει την απόλυτη απάντηση στην κατηγορία των premium SUV. Με turbo κινητήρα βενζίνης 1.5lt – 162hp ή plug-in υβριδικό με 258 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία 52 χιλιομέτρων (τιμές από 40.500 ευρώ).

Το ZS EV είναι μια ακόμα ηλεκτρική έκδοση με ίδια χαρακτηριστικά και δύο εκδόσεις ισχύος και αυτονομίας (τιμές από 27.950 ευρώ με επιδότηση).

Όλα τα μοντέλα της MG, καλύπτονται από την εργοστασιακή εγγύηση των 7 ετών ή 150.000 χιλιόμετρα).

Σε λίγους μήνες θα λανσαριστεί και το roadster μοντέλο της μάρκας Cyberster, ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο που αναμένεται να προσελκύσει πολλούς πελάτες, καθώς η μάρκα από τέτοιο μοντέλο έγινε γνωστή παγκοσμίως.