Τέσσερις σύμβουλοι της google, ειδικοί σε θέματα μάρκετινγκ και προβολής, θα βρίσκονται για τους επόμενους έξι μήνες στη Θεσσαλονίκη για να εκπαιδεύσουν τους επαγγελματίες του τουρισμού ώστε να μάθουν να αξιοποιούν τα εργαλεία του διαδικτύου προς όφελος της επιχείρησής τους.
Όπως ανέφερε ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Γενικός διευθυντής της Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα, θα γίνονται παράλληλα ειδικά σεμινάρια, αρχής γενομένης από το σημερινό που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο.
Ήδη οι 4 Online Advisors, οι οποίοι κατάγονται από την Θεσσαλονίκη, έχουν εγκατασταθεί στην περιοχή και κατά το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιούν δωρεάν εξατομικευμένες συναντήσεις, αλλά και ομαδικά σεμινάρια για τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις του ευρύτερου τουριστικού κλάδου. Οι συναντήσεις θα επικεντρώνονται σε θέματα ψηφιακών δεξιοτήτων καθώς και στο πώς μπορούν οι επιχειρηματίες να εφαρμόσουν στην πράξη τις δεξιότητες αυτές, προκειμένου να δείξουν στον κόσμο και στους δυνητικούς ταξιδιώτες, τι έχουν να προσφέρουν η περιοχή και οι επιχειρήσεις της. Κάθε τοπική επιχείρηση, είτε συνδέεται άμεσα είτε έμμεσα με τον τουρισμό, μπορεί να εγγραφεί στα ομαδικά σεμινάρια ή να ζητήσει μία κατ’ ιδίαν συνάντηση, επικοινωνώντας με την ηλεκτρονική διεύθυνση g.co/greektourism/thessaloniki
Την ίδια ώρα η Google παρουσίασε μια αποκλειστική ταξιδιωτική ιστορία για τη Θεσσαλονίκη που δημιουργήθηκε για το Google earth. Πρόκειται για έναν διαδραστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης που αναδεικνύει 27 σημαντικά σημεία ή προορισμούς ενδιαφέροντος για τον ταξιδιώτη. Όπως ανέφερε, περίπου 45% των χρηστών του διαδικτύου καταφεύγουν στο google map και από αυτούς, το 40% επισκέπτεται κάποιο από αυτά τα μέρη που έχει αναζητήσει. Με αυτά τα δεδομένα, είναι σημαντικό να μπορεί μια επιχείρηση να ξέρει να προβάλλεται σωστά στους χάρτες της Google και να αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες και τα εργαλεία, τα οποία παρέχονται δωρεάν.
Το άνοιγμα της εκδήλωσης χαιρέτισε ο πρέσβης των ΗΠΑ, Τζέφρι Πάιατ, τονίζοντας ότι είναι μεγάλος θαυμαστής της πόλης, ενώ εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εν λόγω συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι αποτελεί καλό παράδειγμα για το πώς οι αμερικανικές εταιρείες και η αμερικανική τεχνολογία βοηθούν στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.
Στις γόνιμες προσπάθειες που έγιναν όλα τα προηγούμενα χρόνια για την ανάπτυξη του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε ο δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης. Τόνισε, πως μέσα σε αυτές συγκαταλέγεται η δράση που ”τρέχει” η αντιδημαρχία Τουρισμού - γνωστή ως Διπλωματία των Πόλεων - και προβάλλει τη Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό, ενώ την ίδια ώρα η πόλη ανέδειξε το πολυπολιτισμικό της παρελθόν, την ιστορία, τα πανεπιστήμια και τη γαστρονομία της.
(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)