Αν και το πιθανότερο είναι ότι δεν υπάρχουν πραγματικά ανεξερεύνητα μέρη πλέον στη Μεσόγειο, «δυστυχώς υπάρχουν ακόμα σημεία τα οποία δεν βρίσκονται στο ραντάρ των Αμερικανών τουριστών», σύμφωνα με το cnn.com.
Ένας από αυτούς τους προορισμούς είναι η Μαρμπέγια της Ανδαλουσίας στον ισπανικό Νότο, που κάποτε υπήρξε πόλος έλξης σταρ του Χόλιγουντ όπως η Μπριζίτ Μπαρντό, η Γκρέις Κέλι και ο Κάρι Γκραντ.
Τα τελευταία χρόνια, η Μαρμπέγια έχει γίνει δημοφιλής προορισμός για τους Ευρωπαίους, ιδιαίτερα τους Βρετανούς, οι οποίοι έχουν εύκολη πρόσβαση στην Costa del Sol από το Λονδίνο. Τον Ιούνιο, η United Airlines ξεκίνησε μία εποχική απευθείας πτήση προς Μάλαγα, το πλησιέστερο αεροδρόμιο στη Μαρμπέγια, βάζοντας την πόλη στη λίστα των hot spots του jet-set, όπως η Γαλλική Ριβιέρα και η Ακτή Αμάλφι, που έχουν απευθείας πτήσεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ένα από τα πλεονεκτήματα της είναι ο καιρός: Η Μαρμπέγια προστατεύεται από την οροσειρά Sierra Blanca που δημιουργεί ένα μικροκλίμα το οποίο κάνει την καυτή ιβηρική ζέστη περισσότερο ανεκτή το καλοκαίρι, ενώ κατά τη χειμερινή περίοδο, η πόλη θεωρείται ένας από τους πιο ηλιόλουστους προορισμούς στην Ευρώπη.
Η εγγύτητά της με τη Βόρεια Αφρική αποτυπώνεται στην κουλτούρα -στην αρχιτεκτονική, την κουζίνα, τους χαλαρούς ρυθμούς-, όσο για τα αξιοθέατα και τα μνημεία, στα ανατολικά βρίσκεται η Μάλαγα, γενέτειρα του Πάμπλο Πικάσο, με το Museo Picasso, το ρωμαϊκό θέατρο του 1ου αι. μ.Χ. και το κάστρο Alcazaba, ενώ η Αλάμπρα, το φρούριο των Μαυριτανών που συχνά χαρακτηρίζεται ως το όγδοο θαύμα του κόσμου, εξαιρετικό δείγμα ισλαμικής αρχιτεκτονικής, απέχει οδικώς δύο ώρες από τη Μαρμπέγια.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, αυτό που κάνει τη Μαρμπέγια να διαφέρει, για παράδειγμα, από το Κάπρι στην Ιταλία ή τη Μύκονο στην Ελλάδα είναι ότι η συνοικία της Παλιάς Πόλης αποπνέει κάτι αληθινό κι όχι την αίσθηση ενός σημείου που δημιουργήθηκε αποκλειστικά με κριτήριο τα καπρίτσια της ελίτ του 1%.
Κι ενώ υπάρχουν brand για luxury shopping - Chanel, Louis Vuitton, Gucci και λοιπά- υπάρχει επίσης και ένα χαλαρό vibe στην ατμόσφαιρα της παραθαλάσσιας αυτής πόλης.
Μία νυχτερινή έξοδος μπορεί να είναι προσιτή. Στο αγαπημένο στους ντόπιους εστιατόριο Gaspar, τρία άτομα μπορούν να παραγγείλουν πιάτα με φρέσκα θαλασσινά και ένα μπουκάλι ισπανικό κρασί καλής ποιότητας και να πληρώσουν συνολικά περίπου 80 ευρώ. (Αντίθετα, το The Grill στο Marbella Club προσφέρει haute cuisine και πιάτα που το καθένα κοστίζει όσο ένα ολόκληρο γεύμα στο Gaspar).
Όσο για τα καταλύματα, στο θρυλικό Marbella Club, το οποίο είναι χτισμένο στο σημείο της βίλας του πρίγκιπα Αλφόνσο φον Χόενλοε, οι τιμές δεν είναι τόσο υψηλές συγκρινόμενες με καταλύματα του ιδίου επιπέδου σε άλλα hot spots της Μεσογείου.
Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο ξεκινούν από 1.400 έως 1.600 ευρώ τη βραδιά -και στη συνέχεια, για αρκετές ημέρες του Σεπτεμβρίου, όπου ο καιρός παραμένει κατά κανόνα εξίσου καλός, οι τιμές πέφτουν μερικές εκατοντάδες δολάρια. Στο συγκρότημα Puente Romano, που διαθέτει 20 εστιατόρια, πέντε γυμναστήρια, πέντε πισίνες, ένα ξενοδοχείο Nobu και μια παραλία σε design του οίκου Fendi, μια σουίτα για τρία άτομα κοστίζει την περίοδο της μεγάλης αιχμής 1.850 ευρώ.
Τα ξενοδοχεία στο Ποζιτάνο στην Ακτή Αμάλφι της Ιταλίας μπορούν να φτάσουν τις 3.000 ευρώ τη βραδιά, ενώ μία σουίτα με θέα τη θάλασσα στη Μύκονο [σ.σ. στο δημοσίευμα αναφέρεται όνομα συγκεκριμένου καταλύματος στο νησί], αρχίζει τον Αύγουστο από περίπου 2.000 ευρώ.
Οι τιμές στα boutique ξενοδοχεία, όπως το Hotel Claude Marbella, εκκινούν από περίπου 350 ευρώ τον Αύγουστο.
Αυτός ο σπάνιος συνδυασμός ομορφιάς - κόστους - ποιότητας δεν έχει περάσει απαρατήρητος. Πέρυσι, η Marbella συμπεριλήφθηκε από το κοινό στους καλύτερους ευρωπαϊκούς προορισμούς, επιλογή που προκύπτει μέσα από εκατοντάδες χιλιάδες ψήφους.
Με πληροφορίες από cnn.com