Ευρωπαϊκή Επιτροπή και εργαζόμενοι στο Μετρό χαιρετίζουν την παράδοση των νέων σταθμών

Η επέκταση προς Πειραιά χρηματοδοτήθηκε με 470 εκατ. ευρώ από την ΕΕ.
|
Open Image Modal
.
HuffPost Greece

Ενα από τα μεγαλύτερα έργα που χρηματοδοτούνται από την πολιτική συνοχής στην Ελλάδα και σε όλη την ΕΕ, η επέκταση της γραμμής του μετρό της Αθήνας προς τον Πειραιά, ολοκληρώθηκε σήμερα με τη λειτουργία των τριών νέων σταθμών.

Το έργο έχει λάβει χρηματοδότηση ύψους 470 εκατ. ευρώ από την ΕΕ.«Χάρη στα κονδύλια της πολιτικής συνοχής, θα βελτιωθεί η ζωή των πολιτών στηνευρύτερη περιοχή της Αθήνας και του Πειραιά. 

Το μετρό θα φτάσει στην πόλη του Πειραιά, την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, συνδέοντας το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας με το μεγαλύτερο λιμάνι της σε λιγότερο από μία ώρα.

Αυτό το μείζον έργο θα δώσει ώθηση στην ανάπτυξη και ωφελήσει σημαντικά την εθνικήοικονομία της Ελλάδας», επισήμανε η Επίτροπος Συνοχής και Μεταρρυθμίσεων, Ελίζα Φερέιρα.   

Με το έργο αυτό, ολοκληρώνεται η γραμμή μετρό 3 από την Αθήνα στον Πειραιά και βελτιώνεται σημαντικά η πρόσβαση των κατοίκων του λεκανοπεδίου Αττικής στοδίκτυο αστικών συγκοινωνιών.

Το έργο εντάσσεται στις ευρύτερες επενδύσεις τηςπολιτικής συνοχής, σε υποδομές δημόσιων μεταφορών στην περιφέρεια της Αττικής,οι οποίες περιλαμβάνουν τα δίκτυα μετρό, τραμ, λεωφορείων και προαστιακού σιδηρόδρομου.

Τον Μάρτιο του 2017, η Επιτροπή ενέκρινε τη δεύτερη φάση τηςχρηματοδότησης του μετρό από την ΕΕ. 

Το παράπονο των εργαζομένων

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εργαζομένων ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (Σ.Ε.Α.Μ.) χαιρετίζει την έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών ( Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο).

«Κατά την διάρκεια υλοποίησης όλων των φάσεων του έργου, υπηρέτησαν αρκετοίΥπουργοί Υποδομών και Διοικήσεις της Αττικό Μετρό, την επιμέρους προσφοράκαθενός εξ’ αυτών αναγνωρίζουμε.

Όμως υπήρχαν και κάποιοι, οι οποίοι ήτανπαρόντες από την αρχή ως το τέλος, περπάτησαν βήμα βήμα τη γραμμή πριν κανχαραχτεί, μελέτησαν και επέβλεψαν την κατασκευή της σήραγγας, των σταθμών και των φρεάτων της επέκτασης.

Χωρίς αυτούς το σημερινό αποτέλεσμα θα ήταν ανέφικτο. Είναι οι εργαζόμενοι στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, οι οποίοι εκτέλεσαν με απόλυτη επιτυχία το έργο τους, σε μια υπερδεκαετή περίοδο, μάλιστα, κατά την οποία είδαν τις αποδοχές τους να μειώνονται δραματικά.

Είμαστε περήφανοι που σε αυτές τις συνθήκες επιτελέσαμε με επάρκεια το έργο μας και αποτελεί πηγή μεγάλης ικανοποίησης για εμάς, η αποδοχή του έργου και της ποιότητάς του, από τους χρήστες του και γενικότερα τους πολίτες.

Δυστυχώς, για πολλοστή φορά η μεγάλη πλειοψηφία των εργαζόμενων απουσιάζει από τα εγκαίνια των σταθμών, ενώ, προσκαλούνται άνθρωποι, που με κανέναν τρόποδεν σχετίζονται με το έργο.

Συγχαίρουμε όσους συνέβαλαν στην ολοκλήρωση αυτού του έργου, τους εργαζόμενους της αναδόχου κοινοπραξίας, τους αρχαιολόγους και το προσωπικό τηςαρμόδιας εφορείας αρχαιοτήτων, κυρίως, όμως, τους εργαζόμενους στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, όσους εργάζονται ακόμα στην εταιρεία αλλά και όσους, για διάφορουςλόγους, έχουν αποχωρήσει.»