Έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες

Έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες
Open Image Modal
road works ahead on the street blue arrow round sign
summerphotos via Getty Images

Αυτό είναι το μότο μιας διαφήμισης την οποία γνωρίζουν οι περισσότεροι από εμάς. Αυτή η διαφήμιση ήρθε να δέσει με την εμφάνιση του κ. Τσιόρδα στις οθόνες μας. Δηλαδή εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε πως όταν η Κεντρική πολιτική σκηνή αφήνει τον τεχνοκράτη (στην περίπτωση του κ. Τσιόρδα τον Δημόσιο Λειτουργό) να κάνει σοβαρά, επαγγελματικά, όχι αποσπασματικά, αλλά μελετημένα και χωρίς πολιτική παρέμβαση την εργασία του, αυτός αποδίδει και με το παραπάνω.

Οφείλουμε όλοι να παραδεχθούμε ότι η Επιδημιολογική Επιτροπή της χώρας μας λειτούργησε σαν μια Εθνική Ελλάδος. Να ένα πολύ θετικό παράδειγμα προς μίμηση.

Στον αντίποδα με λύπη μου διακρίνω ότι αυτό δεν συμβαίνει την τελευταία δεκαετία με το θέμα του τρένου. Επίσης με λύπη μου διακρίνω να χαϊδεύουν όλες οι πολιτικές δυνάμεις τα αυτιά του Λαουτζίκου (*) παίζοντας στην πλάτη μας πολιτική γυμναστική, θέλοντας να εξασφαλίσουν μικροπολιτικά οφέλη. Δυστυχώς αυτό το ιταμό χαρακτηριστικό έχει και τοπική χροιά. Περιέργως οι ειδικοί επι του θέματος δεν παίρνουν θέση. Όταν ορισμένοι από αυτούς αποφάσισαν να εκφραστούν, επειδή η άποψή τους τυχαίνει να μην ήταν ευήκοη στα αφτιά μας, που μοιραία έχει αποδεχθεί τις δωρεάν υποσχέσεις επί χάρτου, καταλήγουν βορά προς το κομματικό ακροατήριο ένθεν και ένθεν.

Προσμένω υπευθυνότητα από την Κυβέρνηση στο μείζον πλέον ζήτημα της περιοχής μας, με συγκεκριμένες δεσμεύσεις τόσο σε χρονοδιάγραμμα, όσο και στις χρηματοοικονομικές απαιτήσεις των έργων που μας αφορούν. Περιμένω κοινή λογική και το μόνο που διακρίνω είναι τυχοδιωκτισμός και ψευδείς υποσχέσεις. Αναμένω ευθύτητα και διακρίνω παιχνίδια κάτω από το τραπέζι, όπως παραδείγματος χάριν την υποτιθέμενη εξόφληση πολιτικής υπόσχεσης με την σκηνοθετημένη και απαράδεκτη κατ’ εμέ σύνδεση των γεγονότων: α) την αξιοποίηση του κ. Κώστα Σπηλιόπουλου στον ΟΣΕ, β) με την κάθοδο της Περιφερειακής παράταξης στις Εκλογές του Μαΐου 2019. Προσμένω ισονομία ανάμεσα στον πριμοδοτούμενο Ανατολικό Άξονα και στον ξεχασμένο από Θεό και άνθρωπο Δυτικό Άξονα, και εισπράττω παγερή αδιαφορία. Για την άμβλυνση των Εθνικών αλλά και ενδοπεριφερειακών ανισοτήτων. Απορίας άξιο είναι η Πρωθυπουργική σιωπή.

Είμαι προβληματισμένος με το πολιτικό προσωπικό του τόπου μου, το οποίο παραμένει αδιόρθωτο με τις ιδίες «μαυρογιαλούριες» πρακτικές. Οι βουλευτές της εκάστοτε Συμπολίτευσης προς τέρψη μιας υπουργικής καρέκλας αποσιωπούν και κρύβονται. Οι βουλευτές της εκάστοτε Αντιπολίτευσης αλαλάζουν για χάρη των αντιπολιτευτικών κορωνών, πετώντας την μπάλα στην κερκίδα. Μα εσύ δεν κυβερνούσες μέχρι χθες;

Αγαπητοί συμπολίτες μου, δίχως όραμα, χωρίς ολοκληρωμένο σχέδιο, χωρίς κατατεθειμένη την ολοκληρωμένη άποψη των ειδικών, χωρίς την πολιτική πρωτοβουλία για την χρήση κοινής λογικής, δίχως την αλήθεια κατατεθειμένη, πολύ λυπάμαι που θα σας απογοητεύω αλλά θα είμαστε υποβαθμισμένοι και για τα επόμενα πενήντα χρόνια. Δυστυχώς γιατί αυτές τις πολιτικές επιλογές κάναμε. Τα πολλά λόγια που ακούσαμε την τελευταία δεκαπενταετία για τα μεγάλα έργα της περιοχή μας, έχουν καταντήσει τα κουτσουρεμένα όνειρά μας για ένα καλύτερο αύριο. Αυτό είναι ύβρης για του νεκρούς μας στην Πατρών – Πύργου.

Ίσως κάποιος με περίσσια υποκρισία θα αναρωτηθεί, τι ακριβώς προσπαθώ να πω. Ας το κάνω απλό, κατανοητό και σαφές, για όποιον προσποιείται πως δεν κατάλαβε.

Αναμένω με σεβασμό προς την πόλη μας και με την ανάλογη υπευθυνότητα από τις Τεχνικές Διευθύνσεις των φορέων που επιβλέπουν τα μεγάλα έργα της περιοχής μας, δηλαδή το φράγμα Πείρου – Παράπειρου, φράγμα Πηνειού, τον Νέο Σιδηροδρομικό Άξονα Αθήνα – Πάτρα – Κυπαρισσία και την Ολυμπία Οδό για το υπολειπόμενο τμήμα από Πάτρα έως και την σύνδεση της Τσακώνας με τον Αυτοκινητόδρομο Μορέας, να μας καταθέσουν ένα ειλικρινή και ορθολογικό σχεδιασμό.

Το αναφέρω αυτό γιατί το τελευταίο διάστημα αυτό που ακούω συνέχεια από επίσημα χείλη ή έγγραφα είναι η αναζήτηση παρατάσεων. Παράταση ζήτησε ο κ. Καραμανλής για την Πατρών – Πύργου έως τα τέλη Μαρτίου και ακόμα δεν έχουμε εμφανή σημάδια της Υπουργικής κοινωνικής ευαισθησίας του. Η ΕΡΓΟΣΕ και αυτή ζητά δυο μήνες παράταση για την νέα μελέτη ΑΚΟ, κάτι που όπως αναφέρει ο κ. Σπίρτζης γνωρίζει από τον Αύγουστο του 2019. Εύχομαι μόνο να μην κατέλθει κάποιος στο πρώτο τρίμηνο το 2021 και να μας πει ότι τώρα δεν προλαβαίνουμε για την υλοποίηση του έργου.

Προσμένω με υπευθυνότητα να έρθουν σύσσωμες οι πολιτικές δυνάμεις και να δεσμευτούν πάνω στην τήρηση και ολοκλήρωση δίχως ανατρεπτικές αλλαγές αυτού του σχεδιασμού, (εφόσον κατατεθεί ξεχωριστά για κάθε έργο) και όχι βερμπαλιστικά η κάθε πολιτική δύναμη να καταφέρεται της άλλης για μικροπολιτικά παιχνίδια και για την εμπρόθεσμη είσπραξη πολιτικού οφέλους.

Αγαπητοί συμπολίτες μου, πέρα και πάνω από τα κόμματα, εμείς πρέπει πάση θυσία να διεκδικήσουμε και να διαφυλάξουμε το συμφέρον του τόπου μας για ένα καλύτερο αύριο.

 

Γεράσιμος Φεσσιάν

Δημοτικός Υπάλληλος Δήμου Πατρέων

τ. Αντινομάρχης Αχαΐας

π. Περιφερειακός Σύμβουλος

 

Υγ. (*) Λαουτζίκος: έτσι μας αντιμετωπίζουν οι διανομείς της Εξουσίας, απαξιωτικός χαρακτηρισμός.