Ένα δισ. σε μετοχές (και) για τον κορονοϊό από τον επικεφαλής του Twitter

Τι ανακοίνωσε ο Τζακ Ντόρσεϊ.
Open Image Modal
ASSOCIATED PRESS

Ο συνιδρυτής και επικεφαλής του Twitter, Τζακ Ντόρσεϊ, ανακοίνωσε πως αφιερώνει πάνω από το 1/4 της περιουσίας του σε ένα νέο ταμείο για φιλανθρωπικούς σκοπούς, με άμεση έμφαση στις προσπάθειες αντιμετώπισης του κορονοϊού.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του CNN, ο Ντόρσεϊ ανακοίνωσε μέσω μιας σειράς tweets ότι θα μεταφέρει ένα δισ. δολάρια από τις μετοχές του στη Square- την εταιρεία ψηφιακών πληρωμών στην οποία είναι επίσης συνιδρυτής- σε μια εταιρεία ονόματι Start Small. Όπως πρόσθεσε, αυτό αντιστοιχεί στο περίπου 28% της περιουσίας του.

Η πρώτη από αυτές τις δωρεές από τη Start Small, των 100.000 δολαρίων, θα πάει στο America’s Food Fund για την παροχή γευμάτων σε αυτούς που πλήττονται από τον κορονοϊό, σύμφωνα με ένα Google Doc που κοινοποίησε για την παρακολούθηση των δωρεών.

Ο Ντόρσεϊ δεν προσδιόρισε πόσο μεγάλο μέρος της δέσμευσης του ενός δισ. θα πάει στην αντιμετώπιση του κορονοϊού συγκριτικά με άλλου φιλανθρωπικούς σκοπούς μετά το τέλος της πανδημίας.

«Αφού αφοπλίσουμε αυτή την πανδημία, η έμφαση θα περάσει στην υγεία και εκπαίδευση των κοριτσιών και το Βασικό Εισόδημα για Όλους» είπε, αναφερόμενος στην έννοια του βασικού εισοδήματος. «Πιστεύω πως αντιπροσωπεύουν τις καλύτερες μακροπρόθεσμες λύσεις στα υπαρξιακά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος».

Η ανακοίνωση του Ντόρσεϊ έρχεται μετά από αντίστοιχες δεσμεύσεις από άλλους μεγάλους «παίκτες» του χώρου της τεχνολογίας: Ο Τζεφ Μπέζος της Amazon και ο Μπιλ Γκέιτς της Microsoft, οι δύο πιο πλούσιοι άνθρωποι του κόσμου, έχουν δεσμεύσει από 100 εκατομμύρια για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.

Κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμο επίσης αφιερώνουν πόρους στη μάχη κατά της πανδημίας. Η Google ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα 800 εκατ. δολάρια- πολλά εκ των οποίων θα πάνε σε μικρές επιχειρήσεις και οργανισμούς του χώρου της υγείας, υπό τη μορφή ad grants. Το Facebook υιοθέτησε επίσης μιας παρόμοια στρατηγική ad credit, ενώ παράλληλα συνεργάζεται με αρχές ανά τον κόσμο για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης στις πλατφόρμες του. Οι Apple, SoftBank και Alibaba επίσης δωρίζουν εκατομμύρια μάσκες σε εργαζόμενους στην υγεία.