Εντυπωσιακή πρεμιέρα του νέου Range Rover στην Ελλάδα

Επιβλητικό, πολυτελές, με στάνταρ σύστημα τετραδιεύθυνσης, νέα plug-in hybrid σύνολα και πανίσχυρο Twin Turbo V8 μοτέρ.
Open Image Modal
LAND ROVER
LAND ROVER

Με έναν μοναδικό τρόπο παρουσίασε στην Ελλάδα, η εισαγωγική εταιρεία «Πέτρος Πετρόπουλος», το νέο Range Rover, κι αυτό επειδή «έκλεισε» σχεδόν ένα τετράγωνο, στο κέντρο της Αθήνας.

Η βρετανική ναυαρχίδα, εμφανίζεται πιο ποιοτική, με περισσότερες επιλογές και δυνατότητες εξατομίκευσης, συνδυάζοντας μοντέρνο στυλ με τεχνολογίες αιχμής και αδιάλειπτη συνδεσιμότητα.

Η εταιρεία το λανσάρει με ήπιας υβριδικής (mild-hybrid) και plug-in hybrid τεχνολογίας εκδόσεις, ενώ το 2024 θα προστεθεί και ένα αμιγώς ηλεκτρικό Range Rover. Οι δυνατότητες επιλογής συνεχίζονται με καμπίνα τεσσάρων, πέντε ή επτά καθισμάτων με Standard και Long Wheelbase εκδόσεις αμαξώματος.

Βασισμένο στη νέα ευέλικτη αρχιτεκτονική MLA-Flex, το νέο Range Rover υπόσχεται νέα επίπεδα ποιότητας.

Η 5η γενιά του πολυτελούς SUV προάγει τη νεωτεριστική σχεδιαστική φιλοσοφία της Land Rover, η οποία ορίζεται από τρεις γραμμές: την κεκλιμένη γραμμή οροφής, την ισχυρή μεσαία γραμμή και την ανερχόμενη γραμμή των μαρσπιέ, σε συνδυασμό με τον κοντό εμπρός πρόβολο, τη χαρακτηριστική σφηνοειδή ουρά που παραπέμπει σε πρύμνη σκάφους και την πρακτική, διαιρούμενη πίσω πόρτα.

Οι σχεδιαστικές προσεγγίσεις βελτίωσαν τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,30, αναδεικνύοντάς το, ως το πιο αεροδυναμικό πολυτελές SUV στο κόσμο.

Το πολυτελές εσωτερικό υποστηρίζεται από σύγχρονες, διαισθητικές τεχνολογίες, που «δένουν» με τα πιο ποιοτικά υλικά και καινοτομίες ευεξίας.

Open Image Modal
LAND ROVER
LAND ROVER

 

Η νέα πλατφόρμα διασφαλίζει ότι οι επιβάτες απολαμβάνουν μια εμπειρία πρώτης κατηγορίας, ενώ η τρίτη γενιά του συστήματος Active Noise Cancellation, παρακολουθεί τους κραδασμούς των τροχών, τον θόρυβο των ελαστικών και τους ήχους του κινητήρα που μεταδίδονται στην καμπίνα και παράγει ένα «σήμα ακύρωσης», που αναπαράγεται μέσω των 35 ηχείων του συστήματος. Μεταξύ αυτών είναι δύο ηχεία διαμέτρου 60χλστ. στα τέσσερα βασικά προσκέφαλα των επιβατών, που δημιουργούν προσωπικές αθόρυβες ζώνες επιπέδου αντίστοιχου με hi-fi ακουστικών κεφαλής.

Επίσης, το σύστημα Cabin Air Purification Pro συνδυάζει την τεχνολογία dual-nanoe X για μείωση των αλλεργιογόνων και αφαίρεση των παθογόνων ουσιών, συμβάλλοντας σημαντικά στον περιορισμό οσμών και μικροβίων.

Το νέο Range Rover εφοδιάζεται με Dynamic Response Pro και προληπτικό σύστημα ανάρτησης που χρησιμοποιεί δεδομένα Πλοήγησης eHorizon για να «διαβάζει» τον δρόμο εκ των προτέρων και να προετοιμάζει την ανάρτηση για βέλτιστη απόκριση. Η ευφυής τεχνολογία λειτουργεί σε συνεργασία με το σύστημα Adaptive Cruise Control με Steering Assist, για την εξομάλυνση των κινήσεων του αμαξώματος που προέρχονται από ξαφνικές αλλαγές ταχύτητας. Η πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση υποστηρίζει την ποιότητα κύλισης και περιλαμβάνει πίσω άξονα πέντε συνδέσμων – για πρώτη φορά σε Land Rover, που απομονώνει την καμπίνα από τις ανωμαλίες του εδάφους πιο αποτελεσματικά από ποτέ με τη χρήση προηγμένης αερανάρτησης. 

Το νέο Range Rover είναι επίσης το πρώτο Land Rover που προσφέρει πόρτες με ηλεκτρική υποβοήθηση (Power Assisted Doors) με ενσωματωμένη ανίχνευση κινδύνου και λειτουργία anti-pinch, για πιο απαλό κλείσιμο της πόρτας (Soft Door Close). Και οι τέσσερις πόρτες είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενες – ενώ ελέγχονται και μέσω της οθόνης του Pivi Pro – για κομψή είσοδο και έξοδο των επιβατών σε κάθε περίπτωση, ακόμα και σε κλίσεις άνω των 10 μοιρών σε συνθήκες off-road. Η προηγμένη ανίχνευση κινδύνου σημαίνει ότι οι πόρτες μπορούν να σταματήσουν αυτόματα μέχρις ότου απομακρυνθεί το όποιο εμπόδιο. Η πρακτική, διαιρούμενη πίσω πόρτα δύο τμημάτων που αποτελεί σήμα κατατεθέν τουRange Rover από το 1970 αναβαθμίζεται για το 2021, με μία σειρά νέων τεχνολογιών προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία και άνεση. 

Στο εσωτερικό, το νέο Versatile Loadspace Floor προστατεύει τις αποσκευές και αυξάνει τα επίπεδα άνεσης. Το έξυπνο πάνελ του πατώματος μπορεί να ανασηκωθεί προς τα εμπρός, σε όλο το πλάτος του χώρου φόρτωσης αποκαλύπτοντας έναν πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο για μικρότερα αντικείμενα που διατηρούνται σε σημείο εύκολης πρόσβασης κατά την εκφόρτωση. Επίσης, μπορεί να ανασηκωθεί προς τα πίσω, ώστε να εκτελεί χρέη πλάτης όταν το πάτωμα χρησιμοποιείται ως κάθισμα σε μια δραστηριότητα ελευθέρου χρόνου. Η νέα πίσω πόρτα Tailgate Event Suite αναβαθμίζει τη φιλοσοφία Versatile Loadspace Floor, συνδυάζοντας πρόσθετο φωτισμό, ηχεία και προσαρμοσμένα μαξιλάρια που δημιουργούν το τέλειο κάθισμα για εκδρομές στην ύπαιθρο.

Τα πενταθέσια μοντέλα φέρουν και ένα αυτόματα αναδιπλούμενο κάλυμμα χώρου αποσκευών (Auto-Folding Loadspace Cover). 

Open Image Modal
LAND ROVER
LAND ROVER

 

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνει ενημερώσεις Software-Over-The-Air (SOTA) για να παραμένει επικαιροποιημένο, την ενσωματωμένη υπηρεσία Amazon Alexa με τη χρήση διαισθητικών φωνητικών εντολών και σύστημα infotainment Pivi Pro με κυρτή, floating’ οθόνη 13,1 ιντσών, ενώ 13,7 ιντσών είναι η διαδραστική οθόνη του πίνακα του οδηγού. Οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα νέο σύστημα ψυχαγωγίας Rear Seat Entertainment (RSE), με ρυθμιζόμενες οθόνες αφής HD 11,4 ιντσών, τοποθετημένες πίσω από τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Αυτές μπορούν να λειτουργούν ανεξάρτητα και υποστηρίζουν τη σύνδεση των περισσοτέρων συσκευών μέσω θύρας HDMI, ενώ μέσω Wi-Fi hotspot οι πίσω επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν ψυχαγωγία smart TV εν κινήσει. Το Rear Seat Touchscreen Controller οκτώ ιντσών, που βρίσκεται στο κεντρικό υποβραχιόνο των Πίσω Καθισμάτων Executive Class προσφέρει γρήγορο και διαισθητικό έλεγχο για την τέλεια θέση καθισμάτων, αναβαθμίζοντας την εμπειρία πολυτέλειας για τους πίσω επιβάτες. 

Επίσης, ο ισχυρός φωτισμός all-LED περιλαμβάνει υψηλής ευκρίνειας ψηφιακούς προβολείς LED που παρέχουν δέσμη με εμβέλεια έως 500μ., φώτα ημέρας (DRL), δυναμικά φλας, Adaptive Front Lighting και τεχνολογία Image Projection κατά την εκκίνηση, καθώς και νέα Φώτα Ελιγμών (Manoeuvring Lights) που βοηθούν τους οδηγούς να ολοκληρώνουν ελιγμούς σε περιοχές με χαμηλό φωτισμό με πλήρη αυτοπεποίθηση. Πάντως, το Range Rover μπορεί να παρκάρει και μόνο του, από απόσταση, με το σύστημα Remote Park Assist, που λειτουργεί μέσω ενός smartphone app που έχει κατεβάσει ο οδηγός! 

Στάνταρ στο νέο Range Rover είναι το σύστημα τετραδιεύθυνσης (All-Wheel Steering) για οδηγική άνεση με αυξημένη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και βελτιωμένη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες. Το ηλεκτρικά ελεγχόμενο σύστημα του πίσω άξονα προσφέρει έως και 7 μοίρες γωνία διεύθυνσης, ενώ στις χαμηλές ταχύτητες περιστρέφει τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους εμπρός, προσφέροντας κύκλο στροφής κάτω από 11μ. Στις υψηλότερες ταχύτητες, ο πίσω άξονας στρίβει ακολουθώντας τους εμπρός τροχούς για αυξημένη ευστάθεια και άνεση.

Επίσης, είναι επίσης το πρώτο Land Rover που διαθέτει Dynamic Response Pro, νέο ενεργό ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου κλίσεων 48-volt είναι ταχύτερο και πιο αποδοτικό από ένα αντίστοιχο υδραυλικό, με ικανότητα διαχείρισης ροπής στις αντιστρεπτικές δοκούς έως 1.400Νm, για να διατηρεί τις κλίσεις του αμαξώματος υπό έλεγχο.

Η πλήρως ανεξάρτητη αερανάρτηση φιλτράρει τις ανωμαλίες του δρόμου πιο αποτελεσματικά, συνδυάζοντας αερανάρτηση (πνευματικές φούσκες) με αμορτισέρ διπλών βαλβίδων. Κι ακόμη, το σύστημα intelligent All-Wheel Drive (iAWD) ελέγχεται από το σύστημα Intelligent Driveline Dynamics (IDD) της Land Rover, που παρακολουθεί τα επίπεδα πρόσφυσης και τις εντολές του οδηγού 100 φορές το δευτερόλεπτο, για προληπτική κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, με σκοπό τη βέλτιστη ελκτική πρόσφυση στο δρόμο και εκτός δρόμου.

Open Image Modal
LAND ROVER
LAND ROVER

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει και το ενεργό μπλοκέ πίσω διαφορικό (Active Locking Rear Differential), για καλύτερη ελκτική πρόσφυση από τον πίσω άξονα όταν το όχημα στρίβει με υψηλές ταχύτητες, σε ολισθηρές επιφάνειες αλλά και την άρθρωση των τροχών σε off-road συνθήκες.

Στον τομέα των κινητήρων, περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη γκάμα προηγμένων εξακύλινδρων και οκτακύλινδρων συνόλων. Κι ενώ το 2024 αναμένεται πλήρως ηλεκτρική έκδοση, και εντός του 2022 εκδόσεις με νέα υβριδικά κινητήρια σύνολα εκτεταμένης αυτονομίας Extended Range Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV), τα P440e και P510e, λανσάρεται τώρα με κινητήρες ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, mild-hybrid (MHEV) P360 (3.0lt – 400hp) και P400 (3.0lt – 440hp) Ingenium βενζίνης και D250, D300 (3.0lt – 300hp)& D350 (3.0lt – 350hp) diesel. Στην κορυφή βρίσκεται ο ισχυρός βενζινοκινητήρας P530 Twin Turbo V8 (4.4lt – 530hp) που προσφέρει εμφανώς βελτιωμένες επιδόσεις και είναι 17% πιο αποδοτικός από τον προηγούμενο Range Rover V8.

Τα νέα μοντέλα Extended-Range PHEV, με εν σειρά εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα Ingenium της Land Rover, μπαταρία ιόντων λιθίου 38,2kWh και ηλεκτροκινητήρα 105kW, προσφέρουν σχεδόν αθόρυβη, αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ., και μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά με ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα, εκπέμποντας κάτω από 30 γρ./χλμ. CO2.

Οι τιμές ξεκινούν από τις 144.368 ευρώ.