Επτά σημεία που οι Millenials εκατομμυριούχοι διαφέρουν από τους Baby boomers

Οι διαφορές όσο περνάνε τα χρόνια θα εντείνονται.
Open Image Modal

Τα παιδιά του 21ου αιώνα, που κατάφεραν ήδη να δημιουργήσουν τη δική τους περιουσία, δείχνουν ότι έχουν διαφορετικές συμπεριφορές στη σπατάλη των χρημάτων τους από τους baby boomers, δηλαδή στους εκατομμυριούχους που γεννήθηκαν την περίοδο 1946-1964.

Μεγαλώνοντας στην εποχή της τεχνολογικής ανάπτυξης, οι πρώτοι φέρεται να σπαταλούν τον πλούτο τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε online αγαθά πολυτελείας, να επενδύουν σε bitcoins και να ντύνονται απλά και και καθημερινά.
Ακόμη, φαίνεται να κατανοούν την έννοια του πλούτου διαφορετικά, δίνοντας σημασία παράλληλα στη φήμη, την επιτυχία και τους σκοπούς που επιτυγχάνονται σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τη Boston Private.

Φαίνεται πως διαφοροποιούνται σε επτά σημεία και είναι τα ακόλουθα:


Προτιμούν να επενδύουν σε εμπειρίες και όχι σε υλικά αγαθά

Open Image Modal

Φαίνεται πως η νέα γενιά δίνει προτεραιότητα σε πράγματα όπως τα ταξίδια, η ψυχαγωγία και το φαγητό συγκριτικά με τους γονείς ή και τους παππούδες τους, σύμφωνα με έρευνα της JPMorgan.
«Θα κάνουν διακοπές στην Ίμπιζα με τους φίλους τους ή θα πετάξουν στη Νέα Υόρκη για το Σαββατοκύριακο», δήλωσε o δημοσιογράφος Andrew Moultrie. «Βλέπουν τον πλούτο σαν αφήγηση μιας εμπειρίας». Για αυτούς πλέον εισάγεται ένας καινούριος ορισμός με την ονομασία «οικονομία της εμπειρίας».


Διαφημίζουν τις εμπειρίες τους στα social media

 

Open Image Modal
Hero Images via Getty Images

Επιζητούν την αποδοχή του κοινού. Αναρτούν τα πάντα, κυρίως στο Instagram. Από τις διακοπές τους στη Μαλαισία, μέχρι τις εκδρομές τους με τα ιδιωτικά αεροπλάνα και τα γιοτ.
Καθώς οι baby boomers δεν μεγάλωσαν με αυτή την τεχνολογία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γενικότερα ο χώρος του διαδικτύου δεν αποτέλεσαν ποτέ μέρος του τρόπου ζωής τους και δεν μπορούν να ανταγωνιστούν αυτές τις γενιές.

Είναι πρώτοι στην ευεξία

Open Image Modal

Φαίνεται πως οι νέες γενιές δαπανούν περισσότερα για την υγεία και την περιποίησή τους. Άλλωστε, ο υγιεινός τρόπος ζωής και η ευεξία έχουν γίνει σύμβολα πολυτέλειας, σύμφωνα με τη Vogue το 2015.
Η εν λόγω βιομηχανία παρατήρησε μια έκρηξη τα τελευταία χρόνια: Από το 2015 έως το 2017 μόνο, η βιομηχανία ευεξίας αυξήθηκε κατά 12% και τώρα ανέρχεται σε $ 4.2 τρισεκατομμύρια παγκοσμίως, σύμφωνα με έκθεση του Global Wellness Insititute .
Ξοδεύουν επίσης σε πολύτιμες συμμετοχές στο γυμναστήριο, σε γυμναστήρια και σε περίεργα μπουκάλια νερού .

Αγοράζουν online

Open Image Modal

Πλέουν οι νέοι εκατομμυριούχοι δίνουν τα χρήματά τους με ένα κλικ. Μάλιστα, από το 2011, το online εμπόριο βρίσκεται σε αλματώδη άνθηση.

Το 2019, τα υποδήματα αποδείχτηκαν η πιο ισχυρή κατηγορία στην αγορά ειδών πολυτελείας, ανέφερε η Mary Hanbury της Business Insider . Σκεφτείτε τα παπούτσια Triple S αξίας περίπου 900 δολαρίων της Balenciaga, τα οποία εμφανίστηκαν συχνά στα πόδια των συντακτών μόδας και των διασημοτήτων κατά τη διάρκεια του 2018.

Ντύνονται απλά

Open Image Modal

Αν δείτε τις ενδυματολογικές προτιμήσεις του Μαρκ Ζάκενμπεργκ, θα διαπιστώσετε ότι δεν διαφέρει και πολύ κάθε μέρα. Ένα τζιν κι ένα πόλο μπλουζάκι. Κι όμως, έτσι ντύνονται οι νέοι εκατομμυριούχοι. Το συγκεκριμένο outfit κυμαίνεται από 500 μέχρι 600 δολάρια.

Οι συγκεκριμένες ενδυματολογικές προτιμήσεις έρχονται σε εκ διαμέτρου αντίθεση με τα κουστούμια, τα φούτερ και τα πανάκριβα πουλόβερ που κατεξοχήν φορούσαν οι εκατομμυριούχοι των περασμένων δεκαετιών, οπως ο Μπιλ Γκέιτς

Επενδύουν σε κρυπτονομίσματα

Open Image Modal
Apisit Sorin / EyeEm via Getty Images

Τέλος οι μετοχές και το χρηματιστήριο. Σειρά έχουν τα bitcoins. Συγκεκριμένα, το ένα τέταρτο των νέων εκατομμυριούχων έχουν επενδύσει σε κρυπτονομίσματα, ενώ το 31% ενδιαφέρεται να επενδύσουν στο εγγύς μέλλον.

Χρήματα για καλό σκοπό, επιτυχία και για να κάνουν τη διαφορά

 

Open Image Modal

Και οι δύο βλέπουν τον πλούτο ως μέσο ειρήνης και ευτυχίας, αλλά το 46% των μιλένιαλς ορίζει τον πλούτο ως εξουσία και επιρροή σε σύγκριση με το 26% των baby boomers, σύμφωνα με έκθεση.
Οι παλαιότεροι βλέπουν τα χρήματα ως ασφάλεια. Οι νεότεροι ως έναν άλλο τρόπο για να ευτυχήσουν, συνδέοντας τον πλούτο με την προσωπική τους επιτυχία εντός κι εκτός δουλειάς.
Οι baby boomers έχουν προτεραιότητα να ζουν μια ευχάριστη ζωή χωρίς οικονομικές ανησυχίες και να προσφέρουν στους κληρονόμους τους μια πιο άνετη ζωή από τους περισσότερους.

Οι διαφορές όσο περνάνε τα χρόνια θα εντείνονται.