Η νέα GLC Coupé έρχεται τον Ιούλιο στην αγορά, ως το σπορ αδερφάκι του GLC, στην κατηγορία των SUV που έχει τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Mercedes-Benz.
Η πρώτη εντύπωση που δίνει είναι ότι πρόκειται για ένα κομψό μοντέλο, με δυναμισμό και έτοιμο για offroad περιπέτειες.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών και το πακέτο χρωμίου. Τα υβριδικά μοντέλα ξεφεύγουν από τη σειρά σε ελαστικά μικτού προφίλ με διαφορετικά πλάτη στον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Η AMG Line διατίθεται με ελαστικά μικτού προφίλ 19 ιντσών ή 20 ιντσών και επενδύσεις θόλου τροχών στο χρώμα του οχήματος.
Στο εσωτερικό της νέας GLC Coupé η οθόνη LCD υψηλής ανάλυσης 12,3 ιντσών (31,2 εκ.) μπροστά από τον οδηγό φαίνεται να επιπλέει ελεύθερα, ενώ η κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών (30,2 εκ.) υψώνεται από την κεντρική κονσόλα και φαίνεται ομοίως να επιπλέει πάνω από την επιφάνεια της επένδυσης. Όπως και το ταμπλό, η επιφάνεια της οθόνης είναι ελαφρώς κεκλιμένη προς τον οδηγό.
Οι διαστάσεις υπογραμμίζουν τη δυναμική και μυώδη εμφάνιση της νέας GLC Coupé. Με μήκος 4,763 μ. είναι 3,1 εκ. μακρύτερη και 5 χλστ. ψηλότερη από την προηγούμενη έκδοση. Τα μετατρόχια είναι μεγαλύτερα, κατά 6 χλστ. μπροστά (τώρα 1,627 μ.) και κατά 23 χλστ. πίσω (τώρα 1,640 μ.). Το πλάτος έχει παραμείνει ίδιο στα 1,890 μ.
Οσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, προστέθηκαν 45 λίτρα όγκου, φθάνοντας στα 545 λίτρα, που με την αναδίπλωση των καθισμάτων αγγίζει τα 1.490 λίτρα (συν 90 λίτρα από πριν). Στην plug-in hybrid έκδοση, οι τιμές αυτές γίνονται 390 και 1.335 λίτρα. Η πίσω πόρτα EASY-PACK, που είναι στάνταρ, ανοίγει ή κλείνει άνετα με το πάτημα ενός κουμπιού.
Επίσης, οι αλλαγές στη σχεδίαση βελτίωσαν τον αεροδυναμικό συντελεστή στα 0,27 από 0,30 που είχε η προηγούμενη έκδοση.
Στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνονται: ενσωμάτωση smartphone, ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου και θερμαινόμενα καθίσματα για οδηγούς και επιβάτες.
Η νέα GLC Coupé διατίθεται με εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Οι ήπιες υβριδικές μονάδες περιλαμβάνουν μια γεννήτρια εκκίνησης δεύτερης γενιάς (ISG) και ένα ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt. Το ISG υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ειδικά σε χαμηλές στροφές και σε συνδυασμό με τον υπερσυμπιεστή, αποδίδει εξαιρετική ισχύ. Παράλληλα, το ηλεκτρικό σύστημα 48 volt υποστηρίζει υβριδικές λειτουργίες, όπως η ανάκτηση ενέργειας, καθώς και τη λειτουργία start/stop.
Με δίλιτρο κινητήρα βενζίνης οι εκδόσεις GLC 200 4MATIC και GLC 300 4MATIC αποδίδουν ισχύ 204 και 258 ίππους, ενώ επίσης με δίλιτρο μοτέρ, οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις GLC 220 d 4MATIC και GLC 300 d 4MATIC έχουν ισχύ 197 και 269 ίππους, αντίστοιχα.
Τρεις ακόμη εκδόσεις κινητήρων είναι plug-in υβριδικές: οι δύο βενζίνης με δίλιτρα μοτέρ GLC 300 e 4MATIC και GLC 400 e 4MATIC, αποδίδουν 204 και 252 άλογα, ενώ η δίλιτρη έκδοση πετρελαίου GLC 300 de 4MATIC έχει ισχύ 197 ίππους.
Ως προς το στήσιμο του αυτοκινήτου, η σπορ ανάρτηση είναι στάνταρ και προαιρετικό το σύστημα τετραδιεύθυνσης, που μεταβάλλει τον πίσω άξονα κατά 4,5 μοίρες και κάνει το όχημα ακόμα πιο ευέλικτο. Προσφέρεται στο πακέτο Technology μαζί με αερανάρτηση AIRMATIC. Εκτός δρόμου, η τετρακίνηση 4MATIC και η αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση στα plug-in μοντέλα, κάνουν τη διαφορά, ενώ η κάμερα 360 μοιρών εξυπηρετεί εκτός δρόμου.
Εξάλλου, το μοντέλο φέρει λογισμικό της τελευταίας γενιάς του συστήματος infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience), ενώ το MBUX Augmented Reality για πλοήγηση είναι διαθέσιμο προαιρετικά. Ο δε διαισθητικός φωνητικός βοηθός Hey Mercedes είναι όλο και πιο αποτελεσματικός στην ανταπόκριση στη φυσική γλώσσα και στις προτιμήσεις των χρηστών.
Πρόσθετες πληροφορίες παρέχονται από το audio Tourguide, το οποίο αποτελεί μέρος του «MBUX Voice Assistant» της Mercedes me. Σε απάντηση στη φωνητική εντολή «Hey Mercedes, start Tourguide», το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX διαβάζει πληροφορίες για σημεία ενδιαφέροντος κατά μήκος της διαδρομής.
Εν αναμονή της άφιξης.