Ερχονται και διαφημίσεις στο Netflix ως το τέλος του έτους

Το ανακοίνωσε η διοίκηση στους εργαζομένους της πλατφόρμας.
Open Image Modal
Denis Balibouse via Reuters

Το Netflix σκοπεύει να εισαγάγει ένα νέο τύπο συνδρομής χαμηλότερου κόστους το οποίο ωστόσο θα περιέχει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του έτους, όπως ενημέρωσε η εταιρεία τους εργαζόμενούς της.

Στο σημείωμα, τα στελέχη του Netflix ανέφεραν ότι στόχευαν να εισαγάγουν το νέο τύπο συνδρομής με διαφημίσεις τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους, σύμφωνα με δύο άτομα που μοιράστηκαν λεπτομέρειες της επικοινωνίας, μιλώντας υπό τον όρο της ανωνυμίας για να περιγράψουν τις εσωτερικές συζητήσεις της εταιρείας. Το σημείωμα ανέφερε επίσης ότι η πλατφόρμα σκοπεύει να ξεκινήσει την κατάργηση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης μεταξύ της βάσης των συνδρομητών του κατά την ίδια χρονική περίοδο.

Τον περασμένο μήνα, το Netflix γωνστοποίησε ότι θα άρχιζε να προσφέρει μια συνδρομή σε χαμηλότερη τιμή με διαφημίσεις, μετά από χρόνια δημόσιας δέσμευσης ότι οι διαφημίσεις δεν θα εμφανίζονταν ποτέ στην πλατφόρμα.

 

 

Όμως το Netflix αντιμετωπίζει σημαντικές επιχειρηματικές δυσκολίες. Ανακοινώνοντας τα κέρδη του πρώτου τριμήνου τον περασμένο μήνα, το Netflix είπε ότι έχασε 200.000 συνδρομητές τους πρώτους τρεις μήνες του έτους - την πρώτη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο σε μια δεκαετία - και αναμενόταν να χάσει άλλα δύο εκατομμύρια τους επόμενους μήνες. Η τιμή της μετοχής του Netflix μειώθηκε απότομα, εξαλείφοντας περίπου 70 δισεκατομμύρια δολάρια από την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας.

Ο Ριντ Χάστινγκς, συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, είπε στους επενδυτές ότι η εταιρεία θα εξετάσει τη δυνατότητα εισαγωγής μιας πλατφόρμας που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις και ότι θα προσπαθήσει «να το ξεδιαλύνει τα επόμενα δύο χρόνια».

Το πρόσφατο σημείωμα προς το προσωπικό της εταιρείας ανέφερε ωστόσο ότι το χρονοδιάγραμμα έχει επιταχυνθεί.

Μια εκπρόσωπος του Netflix αρνήθηκε να σχολιάσει.

Ο νέος τρόπος συνδρομής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα κοστίζει λιγότερο. Άλλες πλατφόρμες έχουν παρόμοια σχέδια. Το HBO Max, για παράδειγμα, προσφέρει μια υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις για 15 $ το μήνα και χρεώνει 10 $ το μήνα για την συνδρομή με διαφήμιση.

Πράγματι, στο σημείωμα προς τους υπαλλήλους, τα στελέχη του Netflix επικαλέστηκαν τους ανταγωνιστές τους, λέγοντας ότι το HBO και η Hulu κατάφεραν «να διατηρήσουν ισχυρές επωνυμίες ενώ προσφέρουν μια υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις».

«Κάθε μεγάλη πλατφόρμα ροής, εξαιρουμένης της Apple, έχει ή έχει ανακοινώσει μια υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις», ανέφερε το σημείωμα. «Οι πελάτες επιθυμούν επιλογές σε χαμηλότερες τιμές».

Τον περασμένο μήνα, το Netflix ανακοίνωσε επίσης ότι σκόπευε να αρχίσει να χρεώνει υψηλότερες τιμές σε συνδρομητές που μοιράζονται τον λογαριασμό τους με πολλά άτομα.

Πηγή: New York Times