Εγκαινιάστηκαν από τον πρωθυπουργό οι τρεις νέοι σταθμοί του μετρό στον Πειραιά

Σε κυκλοφορία ήδη από τις 2 το μεσημέρι για το κοινό
|
Open Image Modal
.
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ-ΣΤΑΣΥ

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εγκαινίασε τους τρεις νέους σταθμούς της επέκτασης της Γραμμής 3 του μετρό: Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιάς.

Από τις 2 το μεσημέρι οι σταθμοί θα λειτουργήσουν για το κοινό.Σημειώνεται ότι το έργο ξεκίνησε επί πρωθυπουργίας Αντώνη Σαμαρά, έγιναν βήματα και επί προηγούμενης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, ωστόσο τα μεγάλα βήματα έγιναν επί κυβερνήσεως Νέας Δημοκρατίας και παραδόθηκε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη. 

Open Image Modal
.
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ-ΣΤΑΣΥ

″Δώσαμε μια υπόσχεση για τα μεγάλα έργα υποδομής και την τηρούμε. Τα έργα χρηματοδοτούνται σε μεγάλο μέρος από ευρωπαϊκά κονδύλια.

Κυρίως μέσω ΕΣΠΑ και θα ενισχυθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης”, επισήμανε ο πρωθυπουργός.”Έχουμε δημιουργήσει μια παγκόσμια σχολή για το πώς μπορούν να γίνονται έργα και ταυτόχρονα ανασκαφές και μάλιστα οι πολίτες να βλέπουν σπουδαία ευρήματα δωρεάν”, σημείωσε, δίνοντας μια άλλη διάσταση στο θέμα των έργων.

Open Image Modal
.
HuffPost Greece

 

″Δεν εννοείται βιώσιμη ανάπτυξη, μείωση ρύπων και ποιοτική ζωή των πολιτών, αν δεν επεκταθεί το μετρό. Σε 7-8 χρόνια θα παραδοθεί η Γραμμή 4 με 15 σταθμούς.Οι πολίτες που έκαναν υπομονή χρόνων θα είναι ευχαριστημένοι τώρα στον Πειραιά. 

Open Image Modal
Σταθμός Δημοτικό Θέατρο
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ-ΣΤΑΣΥ

Η κυβέρνηση προχωρά με συνέπεια, συνέχεια, σταθερότητα”, κατέληξε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ανέφερε ότι:

”Σήμερα ολοκληρώνεται ένα μεγάλο έργο. Το Δημοτικό Θέατρο ένας από τους πιο όμορφους σταθμούς όλου του δικτύου.Ο Πειραιάς ένας ολοκληρωμένος συγκοινωνιακός κόμβος με όλα τα μέσα. Ενώνουμε χερσαίες με θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές. Ενώνουμε το μεγαλύτερο λιμάνι σε 20 λεπτά με το κέντρο της πρωτεύουσας και σε 55 με το αεροδρόμιο.”

Open Image Modal
.
HuffPost Greece

 

″Υπάρχει σεβασμός με τον οποίο αναδεικνύουμε τον πολιτισμό και τα ευρήματα. Είναι έμπρακτη απόδειξη ότι μετρό και αρχαία μπορούν να συνυπάρχουν.

Υπήρξε άριστη συνεργασία με Υπουργείο Πολιτισμού και Αττικό Μετρό”, είπε ο Κώστας Καραμανλής.”Στη Θεσσαλονίκη δεν θα εγκαινιάσουμε έργα μουσαμάδες.

Στο Υπουργείο σχεδιάζουμε έργα 13 δισ. ευρώ, με πλάνο για να επιστρέψει κόσμος στην Ελλάδα, να γυρίσουν αξιόλογοι επιστήμονες.Ήδη δημοπρατήσαμε έργα 9.6 δισ. ευρώ.

 

Open Image Modal
HuffPost Greece

 

 

Αξιοποιούμε τα κονδύλια και τις δυνατότητες της Ευρώπης. Όλα τα έργα έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.Ο πρωθυπουργός έδινε παντού λ

ύσεις στα όποια αδιέξοδα συναντήσαμε”, είπε ο Κώστας Καραμανλής, τονίζοντας επίσης ότι: ”Βρισκόμαστε στην Αθήνα λίγο πριν τον κυκλοφοριακό κορεσμό. Μαγικά σχέδια δεν υπάρχουν αλλά ένας σχεδιασμός με λύσεις.”Το έργο ξεκίνησε επι Σαμαρα, έγιναν βήματα επί προηγούμενης κυβέρνησης και παραδίδεται επί Μητσοτάκη.

 

Open Image Modal
.
HuffPost Greece

Η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λίνα Μενδώνη, ανέφερε ότι: ”Οι δραστηριότητες της σύγχρονης ζωής διασταυρώνονται με τα ευρήματα του χθες.Η εξυπηρέτηση των αναγκών πρέπει να συνυπάρχει με την πολιτιστική κληρονομιά.

Το μετρό είναι η αιτία της μεγαλύτερης ανασκαφής στον Πειραιά, με 30.000 τμ ανασκαφής και 150 κατασκευές σχετιζόμενες με υδροδοτικά συστήματα. Στον σταθμό Δημοτικό Θέατρο μόνιμη έκθεση με θέμα το νερό”.

 

Open Image Modal
.
HuffPost Greece

 

Ο Κωνσταντίνος Μιτζάλης, διευθύνων σύμβουλος της κατασκευάστριας εταιρείας Αβαξ, σημείωσε ότι:

” Ολος ο σταθμός Πειραιά είναι υποθαλάσσιος,  48 μέτρα κάτω από τη γη.Ανεξαρτήτως κόστους υλοποιήσαμε το έργο εν μέσω πανδημίας και προβλημάτων. Είχαμε ζήτημα και λόγω της γειτνίασης με τον σταθμό του ΗΣΑΠ”, λέγοντας προς τον πρωθυπουργό συγκινημένος:

”Εύχομαι σύντομα να παρουσιάσετε και το μετρό Θεσσαλονίκης της ιδιαίτερης πατρίδας μου.

Ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, είπε ότι ”Είναι χρέος μας να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε έργα για τους πολίτες. Σήμερα εν μέσω τριών κρίσεων η κυβέρνηση υλοποιεί ένα σχέδιο υποδομών σε όλη τη χώρα.

Με τους τρεις νέους σταθμούς, 132.000 πολίτες θα μετακινούνται καθημερινά, θα κυκλοφορούν 23000 λιγότερα ΙΧ, και θα εκπέμπονται 120 τόνοι λιγότεροι διοξείδιο του άνθρακα.”

 ”Το τραμ του Πειραιά μετά την κατάργησή του πριν από 44 χρόνια, τώρα επαναλειτουργεί. Η Γραμμή 4 του μετρό προχωρά. Μελετάμε επέκταση προς Ίλιον με τρεις σταθμούς προς δημοπράτηση.

Μελετάμε επέκταση και προς Μενίδι.Κάθε μέρα 1.100.000 πολίτες θα  μετακινούνται σε όλες τις Γραμμές με το μετρό. Αναβαθμίζουμε τις δημόσιες υποδομές.

Αυτή η προσπάθεια έχει πολιτικά και εθνικά χαρακτηριστικά”, είπε ο υφυπουργός.Αξίζει να σημειωθεί ότι στους τρεις σταθμούς δεν λειτουργούν μπάρες στα ακυρωτικά μηχανήματα, λόγω μη έγκαιρης τοποθέτησης του συστήματος. 

Βέβαια, οι πολίτες που δεν θα ακυρώνουν το εισιτήριό τους κατά την είσοδο, θα μπορούν να βγουν στους άλλους δύο σταθμούς, αλλά όχι και στους υπόλοιπους που λειτουργούν μπάρες.