Εγκαινιάστηκε το One&Only Aesthesis των 300 εκατ. ευρώ στη Γλυφάδα

Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη η έναρξη λειτουργίας της επένδυσης της Grivalia Hospitality.
|
Open Image Modal
.
GRIVALIA HOSPITALITY

Με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να δίνει το παρών και να εγκαινιάζει τη μεγάλη επένδυση των 300 εκατ. ευρώ της Grivalia Hospitality, ξεκίνησε επίσημα τη λειτουργία του το One&Only Aesthesis.

Εκεί που κάποτε υπήρχαν τα Αστέρια της Γλυφάδας, σε μια πολύ μεγάλη έκταση 278.000τμ. προστατευμένης δασικής περιοχής, με ακτογραμμή 2.2χλμ., πλέον υπάρχει ένα μοναδικής αισθητικής υπερπολυτελές resort, που επανασυστήνει τον υπερπολυτελή τουρισμό στην Αθηναϊκή Ριβιέρα και που δημιουργεί τις προϋποθέσεις για περισσότερες επενδύσεις σε όλη την παραλιακή ζώνη μέχρι το Σούνιο.

Open Image Modal
.
GRIVALIA HOSPITALITY

Ο πρωθυπουργός εγκαινίασε το έργο μαζί με τον Γιώργο Χρυσικό, πρόεδρο και CEO της Grivalia Hospitality, τον Μοχάμεντ Αλ Σαϊμπανί, διευθύνοντα σύμβουλο ICD & πρόεδρο της Kerzner International και τον Φιλίπ Ζούμπερ, CEO της Kerzner International, ενώ επίτιμος καλεσμένος της τελετής ήταν ο Πρεμ Γουάτσα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Fairfax Financial Holdings και βασικός μέτοχος της Grivalia Hospitality, ο οποίος εξήρε πολλές φορές τη θετική στάση μιας «συντηρητικής» κυβέρνησης απέναντι σε επενδύσεις, παροτρύνοντάς την να συνεχίσει σε αυτή τη κατεύθυνση.

Παρόντες στα εγκαίνια ήταν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης, που συνέβαλε καθοριστικά στην ολοκλήρωση του έργου, ο Οδυσσέας Αθανασίου, διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, Ο Δημήτρης Ανδριόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Dimand και πολλοί ακόμα από τον επιχειρηματικό κόσμο.

Open Image Modal
.
GRIVALIA HOSPITALITY

Το One&Only Aesthesis με δυναμική 127 κλειδιών και 14 ιδιωτικών κατοικιών, θα λειτουργεί όλο τον χρόνο, δίνοντας έμφαση στην ιδιωτικότητα ως ένα παραθαλάσσιο καταφύγιο που θα προσφέρει καινοτόμες εμπειρίες για τους επισκέπτες, όπως συμβαίνει με κάθε προορισμό που επιλέγει η One&Only σε μερικές από τις πιο όμορφες τοποθεσίες στον κόσμο. Επιπλέον, με την Grivalia Hospitality να εστιάζει σημαντικά σε θέματα αειφορίας και βιωσιμότητας σε όλα τα έργα που διαθέτει υπό ανάπτυξη, το One&Only Aesthesis συνδυάζει την υψηλή αισθητική με την περιβαλλοντικά υπεύθυνη λειτουργία και φέρει την πιστοποίηση Sustainable SITES και LEED βαθμίδας Silver.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός πως το έργο αυτό συμβάλλει στην ενίσχυση της απασχόλησης, καθώς κατά την περίοδο της κατασκευής τα τελευταία 6 χρόνια εργάστηκαν πάνω από 450 άτομα, ενώ για τις ανάγκες λειτουργίας του resort έχουν ήδη δημιουργηθεί πάνω από 500 νέες θέσεις απασχόλησης.

Open Image Modal
.
GRIVALIA HOSPITALITY

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι τα εγκαίνια συμβολίζουν την άνοδο της χώρας σε όλη την επενδυτική βαθμίδα. Μίλησε για καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας, ενώ επισήμανε την εστίαση στην αειφορία για όλες τις επενδύσεις. «Καλωσορίζουμε το One&Only Αesthesis, ένα έργο ορόσημο για τη χώρα μας. Η Grivalia Hospitality και η Kerzner International παρέδωσαν σήμερα ένα resort μοναδικό στο είδος του, μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της πόλης, που αποτελεί ένα εξαίρετο παράδειγμα του πως μια τουριστική επένδυση, όταν διέπεται από βιωσιμότητα σε όλες τις φάσεις σχεδιασμού και κατασκευής, μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στο πως μέχρι σήμερα εκλαμβάνουμε την υπερπολυτελή φιλοξενία στη χώρα μας», είπε χαρακτηριστικά.

Open Image Modal
.
GRIVALIA HOSPITALITY

Ο Γιώργος Χρυσικός, πρόεδρος και CEO της Grivalia Hospitality τόνισε ότι: «Είμαστε ιδιαιτέρως περήφανοι που ακόμη ένα έργο μας, το πιο απαιτητικό που έχουμε αναπτύξει λόγω της πολυπλοκότητας και μάλιστα αυτού του βεληνεκούς ολοκληρώθηκε και θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το επόμενο διάστημα, αποτελώντας ορόσημο για τον κλάδο μας και την Αθηναϊκή Ριβιέρα συνολικά. Ξεκινήσαμε πριν 6 χρόνια και είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε με την Kerzner International, παγκόσμιο ηγέτη στην υπερπολυτελή φιλοξενία, και να φέρνουμε το πρώτο One&Only στη χώρα μας. Το One&Only Aesthesis αναβαθμίζει το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και καθιερώνει την Αθηναϊκή Ριβιέρα ως κυρίαρχο προορισμό πολυτελούς φιλοξενίας διεθνώς. Ως Grivalia Hospitality, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αναπτύξεις υψηλών προδιαγραφών, με έμφαση στην αειφορία, θέλοντας έτσι να καταστήσουμε την Ελλάδα σημείο αναφοράς  για premium επισκέπτες από όλο τον κόσμο».

«Το One&Only brand θέτει σταθερά τις βάσεις για την παροχή μοναδικών, απαράμιλλων υπερπολυτελών εμπειριών σε κάθε προορισμό όπου έχει παρουσία. Είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ξεκινάμε το ταξίδι μας στην Ελλάδα με το One&Only Aesthesis - ένα νέο beach resort που βρίσκεται στην καρδιά μιας από τις πιο μυθικές πόλεις στον κόσμο» ανέφερε ο Φιλίπ Ζούμπερ, CEO της Kerzner International. «Καθώς συνεχίζουμε την επέκτασή μας σε ολόκληρη της Ευρώπη, το ντεμπούτο μας στην Ελλάδα θα ενισχύσει τη θέση μας ως brand, φέρνοντας το One&Only Aesthesis στο λίκνο του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Με έμπνευση από την πολιτιστική κληρονομιά και τον γαστρονομικό πλούτο της Αθήνας, το One&Only Aesthesis είναι μια γιορτή της ζωής, της αυθεντικότητας, της αίγλης, παρέχοντας μια ειδυλλιακή βάση από όπου οι επισκέπτες μπορούν να ξεκινήσουν για να εξερευνήσουν την υπόλοιπη χώρα», ανέφερε.