Φλόριντα: Η ζωή ενός 32χρονου που κερδίζει 39.000 δολάρια το μήνα δουλεύοντας μόλις μισή ώρα την ημέρα

Δημιουργία μιας δυναμικής επιχείρησης.
Open Image Modal
.
JP Mancini II

Ο Τζ Μαντσίνι, λάτρευε ανέκαθεν της πολυτέλειας. Πίστευε όμως ότι ήταν δύσκολο γι′ αυτόν να αρπάξει την ευκαιρία.

Ήταν τον περασμένο Ιανουάριο όταν αποφάσισε να ενοικιάσει το 11 μέτρων και αξίας 400.000 δολαρίων σκάφος του. Το σκάφος ήταν ελλιμενισμένο στο Κι Γουέστ της Φλόριντα μέσω της πλατφόρμας ενοικίασης Boatsetter.

Τον πρώτο μήνα έκλεισε 11 ταξίδια. Τον δεύτερο, τα διπλάσια.

Διαβλέποντας μια προσοδοφόρα επιχειρηματική ευκαιρία στον ορίζοντα, ο 32 ετών επιχειρηματίας έβαλε το σκάφος του και σε άλλες πλατφόρμες ενοικίασης, όπως Get My Boat ενώ αγόρασε και ένα δεύτερο, μικρότερο σκάφος για ενοικίαση στο Χάμπτον της Βιρτζίνια, όπου ζει.

Σήμερα, αυτά τα δύο σκάφη του αποφέρουν ένα μηνιαίο εισόδημα 38.800 δολαρίων στον Μαντσίνι, κι αυτό με δουλειά μόλις μισής ώρας ημερησίως, χρόνο τον οποίο ξοδεύει για τη διαχείριση των κρατήσεων και τη συνεννόηση με τους καπετάνιους -τους οποίους προσλαμβάνουν και πληρώνουν οι ίδιοι οι ενοικιαστές- για τη σωστή συντήρηση των σκαφών του.

Τον περασμένο χρόνο, ο Μαντσίνι λέει ότι αγόρασε σπίτι190.000 δολάρια μετά από έξοδα από τα σκάφη του - περίπου 100.000 δολάρια σε σχέση με αυτά που έβγαζε στο απόγειο της καριέρας του στις πωλήσεις πλήρους απασχόλησης, αλλά με πολύ λιγότερες ώρες εργασίας.

Αντί να χρησιμοποιήσει τα χρήματα για να πληρώσει τα δάνεια των 550.000 δολαρίων που πήρε για να αγοράσει τα σκάφη, ο Μαντσίνι λέει ότι σχεδιάζει να τα επενδύσει και να αγοράσει περισσότερα αγορές σκάφη.

Δημιουργία μιας δυναμικής επιχείρησης

Αφού εγκατέλειψε την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ σε ηλικία 25 ετών, ο Μαντσίνι άρχισε να πωλεί αυτοκίνητα στη γενέτειρά του Βιρτζίνια. Προσλήφθηκε σε μια αντιπροσωπεία Audi, Mercedes και Hyundai στο Χάμτον το 2015 και κατάφερε από απλός πωλητής να γίνει γενικός διευθυντής πωλήσεων σε ενάμιση χρόνο, λέει.

«Νοιάζομαι για τους ανθρώπους και νοιάζομαι για τις εμπειρίες τους», λέει ο Μαντσίνι. «Όταν ξεκίνησα τις πωλήσεις, είπα στον εαυτό μου ότι ήθελα να είμαι το εντελώς αντίθετο από όλα όσα μισούν οι άνθρωποι στους πωλητές και στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων».

Ταυτόχρονα, ήθελε να χτίσει έναν πολυτελή τρόπο ζωής, με περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Γνώριζε ανθρώπους που ναύλωναν προσωπικά σκάφη και αποφάσισε να κάνει κάποια έρευνα.

Έκανε έρευνα και όπως λέει στο CNBC πέρασε 300 ώρες ερευνώντας μοντέλα μέχρι να καταλείξειι στο Axopar.

Μερικές φορές, τα ενοικιαζόμενα σκάφη φιλοξενούν πάρτι - αλλά συχνά, οι άνθρωποι τα χρησιμοποιούν για ιδιωτικές εκδηλώσεις όπως αρραβώνες και μνημόσυνα, λέει ο Μαντσίνι.

Το 2020, αγόρασε ένα σκάφος Axopar αξίας 170.000 δολαρίων, καταβάλλοντας προκαταβολή 1.700 δολαρίων από τις οικονομίες του. Δημιούργησε έναν ιστότοπο για να ναυλώσει το σκάφος, χρησιμοποιώντας το Google Ads για να προσελκύσει πελάτες και να καλύψει τις μηνιαίες πληρωμές του σκάφους.

Την επόμενη χρονιά, αποφάσισε να αγοράσει το μεγαλύτερο μοντέλο. Πούλησε το πρώτο σκάφος και αγόρασε ένα σκάφος αξίας 400.000 δολαρίων από την Axopar, παίρνοντας ένα τραπεζικό δάνειο για να καλύψει το σύνολο του κόστους.

Τον Νοέμβριο του 2021, ο Μαντσίνι εγκατέλειψε την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων - ένας «αμοιβαίος» χωρισμός, λέει. Δύο μήνες αργότερα, ενοικίαζε το σκάφος του στο Boatsetter και στο Get My Boat.

Και τον Μάιο, αγόρασε το δεύτερο σκάφος του, παίρνοντας ένα δάνειο 150.000 δολαρίων για να καλύψει το ήμισυ του κόστους του πλοίου.

Το μεγαλύτερο σκάφος τού Μαντσίνι, που έχει βάση το Κι Γουέστ της Φλόριντα, ευθύνεται για το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός του. Ο επιχειρηματίας χρεώνει μεταξύ $799-$1,899 για μίνι κρουαζιέρες, 2 - 8 ωρών, χωρίς να περιλαμβάνονται στο κόστος έξοδα καυσίμων και πουρμπουάρ. Οι ενοικιαστές πρέπει επίσης να κλείσουν τον καπετάνιο - συνήθως από λίστες που προσφέρει ο ίδιος ο Μαντσίνι ή οι πλατφόρμες ενοικίασης.

«Υπάρχει λόγος που οι άνθρωποι πληρώνουν για το Ritz Carlton όταν στο δρόμο υπάρχει και το Motel 6 των 39.99 δολαρίων. Έχει να κάνει με την εμπειρία» λέει ο ίδιος.

Τον προηγούμενο χρόνο τα καθαρά έσοδα τού Μαντσίνι από αυτή την απασχόληση ήταν 190.000 δολάρια, περίπου 100.000 δολάρια περισσότερα σε σχέση με αυτά που έβγαζε στο απόγειο της καριέρας του ως πωλητής αυτοκινήτων πλήρους απασχόλησης, πλην όμως με πολύ λιγότερες ώρες δουλειάς.

Ο ίδιος, αντί να αποδώσει τα χρήματα αυτά στην αποπληρωμή δανείων 550.000 δολαρίων που είχε πάρει για την αγορά των σκαφών, τα χρησιμοποίησε στην επένδυση άλλων σκαφών, αλλά και στον κτηματομεσιτικό τομέα, όπως λέει.

Ο Μαντσίνι, πρώην πωλητής αυτοκινήτων, λέει πως προσπαθεί να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για την αγορά και τρίτου σκάφους - με ορίζοντα την απόκτηση κι ενός τέταρτου, τα οποία θα έχουν ως έδρα το Χίλτον Χεντ στη Νότια Καρολίνα και το Σεντ Πίτερσμπεργκ στη Φλόριντα, αντιστοίχως.

«Δε μ′ αρέσει να ξοδεύω το εισόδημά μου. Το χρησιμοποιώ για να κάνω κι άλλες επενδύσεις. Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε που ξεκίνησα και τις ενοικιάσεις. Δεν μπορούσα να υποβάλλω τον εαυτό μου στο κόστος των πολυτελών σκαφών, οπότε βρήκα έναν τρόπο να κερδίζω από αυτά» εξηγεί ο ίδιος.