Εναέρια «σιδερένια φέρετρα»: Πώς πηγαίνουν στη δουλειά τους εργάτες ορυχείου στη Γεωργία

Εναέρια «σιδερένια φέρετρα»: Πώς πηγαίνουν στη δουλειά τους εργάτες ορυχείου στη Γεωργία
Open Image Modal
CHIATURA, GEORGIA - JUNE 2014:The cable car network spans 6,000 meters in, Chiatura, Georgia, June 2014.THE morning commute is stressful for most, but have sympathy for the residents of a small mining town who have to travel in rusted cable cars that are more than 60 years old. Located in the town of Chiatura, Georgia, you would be forgiven for thinking you have been teleported back to the Cold War period. Built in the 1950s by the Soviet Union to transport workers around the mining town quicker the cable cars transport visitors to a by gone era. Photographer Ioanna Sakellaraki, 26, travelled to the old mining town to snap one of the worlds longest cable car networks which boasts 17 functioning cabins and car lines that span more than 6,000 metres (3.7 miles).PHOTOGRAPH BY Ioanna Sakellaraki / Barcroft ImagesLondon-T:+44 207 033 1031 E:hello@barcroftmedia.com -New York-T:+1 212 796 2458 E:hello@barcroftusa.com -New Delhi-T:+91 11 4053 2429 E:hello@barcroftindia.com www.barcroftimages.com (Photo credit should read Ioanna Sakellaraki / Barcroft Im / Barcroft Media via Getty Images)
Barcroft Media via Getty Images

Οι περισσότεροι πηγαίνουμε στη δουλειά μας με το αυτοκίνητο ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Κάποιοι τυχεροί που βρίσκονται κοντά πηγαίνουν με τα πόδια, άλλοι, ενώ άλλοι, που είναι περισσότερο της υγιεινής ζωής, πηγαίνουν με ποδήλατο.

Βεβαίως, υπάρχουν και κάποιοι που έχουν αρκούντως...περίεργους τρόπους για να πηγαίνουν εκεί που είναι να βγάλουν το μεροκάματό τους, όπως ένας τύπος στη Γερμανία που πηγαίνει κολυμπώντας και κάποιοι εργάτες ορυχείων στη Γεωργία, οι οποίοι, ούτε λίγο ούτε πολύ, πηγαίνουν μέσα σε...«σιδερένια φέρετρα» τα οποία ταξιδεύουν στον αέρα!

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του BBC, τα εν λόγω βαγόνια τελεφερίκ κατασκευάστηκαν επί σοβιετικής περιόδου, στις αρχές της δεκαετίας του 1950, και έκτοτε δεν έχουν αντικατασταθεί. Περνούν πάνω από τα φαράγγια που περιτριγυρίζουν την πόλη τους, Τσιατούρα, ωστόσο οι εργάτες το χρησιμοποιούν καθημερινά επειδή με αυτό τον τρόπο κάνουν μόνο πέντε λεπτά να φτάσουν στη δουλειά, τη στιγμή που με το λεωφορείο χρειάζεται πολύ περισσότερη ώρα.

Αφ'ενός, κατανοεί εύκολα κανείς ότι δεν είναι ό,τι πιο ασφαλές θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς ως τρόπο μετάβασης στον χώρο εργασίας. Αφ'ετέρου, έχουν εξελιχθεί σε τουριστική ατραξιόν- ενώ επίσης πρέπει να υπενθυμίσουμε πως στη Σοβιετική Ένωση έφτιαχναν πράγματα με σκεπτικό να αντέξουν για...πολύ καιρό.