H αληθινή ομορφιά κρύβεται στις ιστορίες και αυτή η όμορφη ιστορία έχει άρωμα Ανατολής

Πάντα, μα πάντα μας εντυπωσιάζουν οι απίθανες ιστορίες πίσω από τις εταιρείες, ή τα πρωτότυπα παραμύθια πίσω από τα προϊόντα ομορφιάς. Κυρίως εμάς τις γυναίκες. Εκεί μεταξύ υφής, αποτελεσματικότητας και εκτίμησης που μας φροντίζουμε λίγο περισσότερο προσπαθούμε να αποκρυπτογραφήσουμε την αίσθηση που αφήνει κάθε προϊόν πάνω μας.
|

Πάντα, μα πάντα μας εντυπωσιάζουν οι απίθανες ιστορίες πίσω από τις εταιρείες, ή τα πρωτότυπα παραμύθια πίσω από τα προϊόντα ομορφιάς. Κυρίως εμάς τις γυναίκες. Εκεί μεταξύ υφής, αποτελεσματικότητας και εκτίμησης που μας φροντίζουμε λίγο περισσότερο προσπαθούμε να αποκρυπτογραφήσουμε την αίσθηση που αφήνει κάθε προϊόν πάνω μας.

Ναι;

Μια απ' αυτές τις φορές που τα χάδια με κρέμες είναι αρκετά για να νιώσεις όλη την τρυφεράδα του κόσμου, ήρθαν ξανά μπροστά μου στοιχεία από την απίθανη ιστορία της Shiseido. Mιας αγαπημένης Ιαπωνικής μπράντας που ξεκινάει με το μια φορά κι έναν καιρό το 1872. Τότε λοιπόν σε μια αλλιώτικη κι ασπρόμαυρη εποχή, στο Τόκιο της Ιαπωνίας, ένας εξαιρετικά ιδιαίτερος άντρας, ο Yushin Fukuhara, φαρμακοποιός στο επάγγελμα, αποφασίζει να ανοίξει το πρώτο φαρμακείο της γειτονιάς, ακολουθώντας πιστά την ιαπωνική φιλοσοφία, που χε προφανώς διδαχθεί από το σπίτι του. Έτσι απλά λοιπόν δημιουργεί τρία ιδεογράμματα, εμπνευσμένα από ένα ποίημα του Κομφούκιου και η Shiseido μέσα σε λίγους μήνες γίνεται θέμα συζήτησης (viral στη δική μας εποχή).

Open Image Modal

Τα χρόνια περνούν οι γυναίκες της εποχής λάτρεψαν το φαρμακείο και το 1906, ο Shinzo Fukuhara, ο οποίος διετέλεσε και πρώτος πρόεδρος της Shiseido, δίνει στην εταιρεία μια νέα κατεύθυνση. Και κάπως έτσι ξεκινάει μια υπέροχη διαδρομή...

Επιβιβάζεται σε ένα ατμόπλοιο, που εκτελούσε το δρομολόγιο από την Ιαπωνία στην Αμερική, για να μελετήσει φαρμακολογία στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια. Μετά την αποφοίτηση του, ταξιδεύει στη Γαλλία, όπου διδάσκεται την τέχνη της φωτογραφίας και δημιούργει μια συλλογή φωτογραφιών που αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ιαπωνικής ιστορίας της φωτογραφίας.

Open Image Modal

Ο θαυμασμός του για τις τέχνες, τις επιστήμες και τις νοοτροπίες της Δύσης, τον οδηγούν πίσω στην Ιαπωνία, έχοντας αντλήσει την έμπνευση, που χρειαζόταν για να δώσει μια νέα πνοή στις παραδόσεις και την αισθαντικότητα της Άπω Ανατολής. Συγκεντρώνει λοιπόν τα πλέον υποσχόμενα ταλέντα της εποχής του - συγγραφείς, καλλιτέχνες, ακαδημαϊκούς και προσωπικότητες του πολιτισμού και δημιουργεί μια μοναδική παρέα στη Shiseido.

Ο Shinzo και το επιτελείο του, κατορθώνουν να χτίσουν μια κουλτούρα σχεδιαστικής αρτιότητας και να εξασφαλίσουν ένα γόητρο, το οποίο η Shiseido διατηρεί μέχρι και σήμερα, μεταξύ των καλλιτεχνών και των σχεδιαστών. Στη συνέχεια, ακολουθώντας το όραμα του Shinzo Fukuhara, η Shiseido εξελίχθηκε σε ένα εργαστήριο καλλιτεχνικών και ταυτόχρονα επιστημονικών ιδεών, οι οποίες αναπτύσσονται παράλληλα, με στόχο να βελτιώνουν κάθε μέρα την ποιότητα ζωής.

Open Image Modal

Η αποτελεσματικότητα του έργου της Shiseido, αποδεικνύεται ήδη από το πρώτο καλλυντικό, που δημιούργησε. Η Eudermine, η ξεχωριστή κόκκινη λοσιόν για το δέρμα, κυκλοφόρησε το 1897 και πήρε το όνομα της μάλιστα(!) από τις ελληνικές λέξεις «ευ» και «δέρμα». Η Eudermine γνώρισε από το πρώτο λεπτό μεγάλη απήχηση και διατηρεί το γόητρό της μέχρι και σήμερα.

Ένα από τα πολλά (πάρα πολλά), που μ' εντυπωσιάζουν στη Shiseido είναι του τι συμβαίνει, πίσω από την εικόνα της. Στα εργαστήριά της, η έρευνα, δεν περιορίζεται μόνο στη σύσταση των καλλυντικών και τη βιολογία του δέρματος, αλλά επιπλέον, εξετάζει τις σωματικές, πνευματικές, διανοητικές και συναισθηματικές αντιδράσεις μας.

Open Image Modal

Η Shiseido, αποκαλύπτει τον κόσμο της ομορφιάς και της φιλοσοφίας, που κρύβουν τα παραβάν από ριζόχαρτο -εκεί όπου τα πάντα κρίνονται από τα φαινόμενα και όπου η ιεροτελεστία του τσαγιού, γίνεται αντικείμενο θαυμασμού.

Κατά τη γνώμη μου, η Shiseido, θα συνεχίσει να γράφει ιστορία και ταυτόχρονα να προκαλεί παγκόσμια αίσθηση.

ΥΓ1: Σ' άλλα ωραία, το 1916, ο Shinzo σχεδίασε ένα λογότυπο, που αντιπροσωπεύει ακόμη και σήμερα τη Shiseido. Η γραφική αναπαράσταση του Ηanatsubaki (του άνθους της καμέλιας), συμβολίζει τα άνθη που επιπλέουν σε ένα δοχείο νερού - αποτελώντας ίσως μια αναφορά, για το πώς η περιποίηση μπορεί να διατηρήσει και να ενισχύσει τη φυσική ομορφιά.

ΥΓ2: «Όλα πρέπει να είναι πλούσια» - έλεγε συχνά ο εκπληκτικός Shinzo Fukuhara. Και δεν αναφερόταν στον πλούτο των χρημάτων, αλλά στον πλούτο της ανθρώπινης εμπειρίας και την ανάγκη για τελειότητα χωρίς συμβιβασμούς. Ο πλούτος της αληθινής ποιότητας. Ο πλούτος της υλοποίησης μια ευφυούς ιδέας. Ο πλούτος του να ζεις πραγματικά, την κάθε στιγμή της κάθε ημέρας!

The BeautyPost:

Το 1917 το foundation ήταν μια άγνωστη λέξη. Τότε, οι γυναίκες χρησιμοποιούσαν λευκή πούδρα στο πρόσωπό τους ως την τελειότερη βάση για το μακιγιάζ τους. Τότε ήταν που η Shiseido κι οι απίθανοι επιστήμονες και ειδικοί της έφτιαξαν επτά χρωματικές παραλλαγές πούδρας. Μια πρωτοποριακή ιδέα για το 1917, που είχε τεράστιες επιπτώσεις όμως στις γυναίκες εκείνης της εποχής. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε η Rainbow Face Powder. Μια από τις ωραιότερες πούδρες προσώπου, που μετέτρεψε την ενιαία βάση μακιγιάζ σε τέχνη που εκφράζει την ατομική ομορφιά κάθε γυναίκας.

Αυτή η πούδρα (σ' όλες της τις αποχρώσεις) δόθηκε αρχικά μέσω συμβουλών ομορφιάς. Σήμερα, σε ανάμνηση της 100ης επετείου της θρυλικής πούδρας Rainbow Face Powder, η Shiseido δημιούργησε 9,000 αναμνηστικά κομμάτια παγκοσμίως. Και το ένα από τα ελάχιστα που ήρθαν στην Ελλάδα το' χω εγώ εδώ στα γραφεία μας!

Κι αυτή η πούδρα έχει ένα εξίσου γοητευτικό παραμύθι πίσω της. Όταν το προϊόν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά πριν από 100 χρόνια, η ιδέα που το συνόδευε ήταν «όμορφο, λευκό δέρμα ακόμη και κάτω από το φως της νύχτας». Ήταν ένα από τα πιο καινοτόμα προϊόντα της εποχής, που έγινε γρήγορα αποδεκτό από τις γκέισες στην Shimbashi, οι οποίες ήταν οι trend- setters

  • Η πούδρα σε λευκό χρώμα ήταν αυτό που ήθελε κάθε μία γυναίκα για φωτεινή και λαμπερή όψη.
  • Η πούδρα σε κίτρινο χρώμα ήταν η ιδανική για να μιεωθεί η ερυθρότητα και να δώσει ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα.
  • Η nude απόχρωση ήταν αυτή που βελτίωνε την υφή της επιδερμίδας και κάλυπτε ομοιόμορφα τυχόν ατέλειες.
  • Η απόχρωση από τριαντάφυλλο έδινε στην επιδερμίδα μία διακριτικά ροδαλί απόχρωση και φωτεινότητα για μια πιο γλυκιά όψη.
  • Η απόχρωση από παιώνια χάριζε στην επιδερμίδα μία πιο ροδαλί και ζωηρή όψη.
  • Η πούδρα σε πράσινη απόχρωση ήταν η καταλληλότερη για τους ερεθισμούς της επιδερμίδας και μια πιο δροσερή όψη.
  • Η πούδρα σε μωβ απόχρωση έδινε την πιο λαμπερή και καθαρή όψη.

Εκείνη την εποχή, η Rainbow Face Powder ήταν 100% χειροποίητη. Το οκτάγωνο δοχείο με τη μεταξωτή σατέν επένδυσή του, είχε δημιουργηθεί σαν αποτέλεσμα καινοτόμου σχεδιασμού, όταν τα στρογγυλά δοχεία μακιγιάζ ήταν ακόμη κυρίαρχα.

Η δημιουργία μία συσκευασίας προϊόντος, από σκληρό χάρτινο κουτί με ύφασμα στο εσωτερικό, ήταν εμπνευσμένη από τη τέχνη του cartonnage, ένα είδος χειροτεχνίας που ήταν ιδίαιτερα δημοφιλές μεταξύ των γυναικών της υψηλής κοινωνίας στο Παρίσι. Το πιο πιθανόν είναι να ξεσήκωσε αυτά τα κουτιά ο πρώτος πρόεδρος της Shiseido, Shinzo Fukuhara, από ένα ταξίδι του στο Παρίσι, το 1913(!)

Στο παρελθόν, τα 7 χρώματα πωλούνταν ξεχωριστά. Οι αποχρώσεις που ταίριαζαν με το χρωματικό τόνο της επιδερμίδας της εκπλεπτυσμένης κυρίας προτείνονταν στο σημείο πώλησης.

Κάτι ενδιαφέρον που λέγεται είναι ότι αυτή η πούδρα 100 χρόνια πριν, αποτέλεσε και το προϊόν μακιγιάζ που ήταν must-have για κάθε γυναίκα.

Στο μεταξύ, στην μεταπολεμική Ιαπωνία εισήχθη το foundation σε μορφή stick από τις H.Π.Α., και η λευκή πούδρα σταδιακά εξαφανίστηκε από τα καταστήματα καλλυντικών ως τη δεκαετία του 1960. Τη δεκαετία του 1990, όμως, η πούδρα προσώπου έγινε και πάλι το προτεινόμενο προϊόν βάσης για το μακιγιάζ και η αναβίωση της Rainbow Face Powder έγινε ξανά to talk of the town της εποχής.

Αυτή η πούδρα πάντα, μα πάντα, από τότε μέχρι και σήμερα, κάνει το ίδιο μαγικό. Δημιουργεί μία επιδερμίδα λεία και απαλή σαν πορσελάνη, με ομοιόμορφο χρωματικό τόνο και ημί-ματ τελείωμα, ενώ παράλληλα τη διατηρεί ενυδατωμένη. Ταυτόχρονα, διαθέτει ένα αισθαντικό, λουλουδάτο άρωμα.

Σήμερα λοιπόν, οι 7 υπέροχες αποχρώσεις και οι χρωματικοί τους συνδυασμοί επανέρχονται με μια μοντέρνα πινελιά, σε μια πούδρα που προτείνω από καρδιάς.

Η 7-Colored Powder Illuminator κυκλοφορεί ήδη και σαρώνει ως η μοντέρνα ενσάρκωση της Rainbow Face Powder. Ως μια νέα εκδοχή του προϊόντος αυτού, επτά χρώματα από τον Dick Page, Καλλιτεχνικό Διευθυντή της Shiseido Makeup, ζωντανέυουν μέσα από επτά εξ' ολοκλήρου νέες αποχρώσεις, σχεδιασμένες να ταιριάζουν σε όλες τις σύγχρονες γυναίκες. Είναι ένα υπέροχη προϊόν μακιγιάζ πολλαπλών χρήσεων. Δοκιμάστε το σαν προϊόν ολοκλήρωσης του μακιγιάζ ή απλώστε το κατ' ευθείαν πάνω στην επιδερμίδα. Χρησιμοποιήστε το για να ανανεώσετε και να φρεσκάρετε το μακιγιάζ σας κατά τη διάρκεια της ημέρας, επαναφέροντας την καθαρή και ξεκούραστη όψη της επιδερμίδας σας. Το προϊόν έχει επίσης εξαιρετικά οφέλη στην περιποίηση της επιδερμίδας. Η σύνθεσή του με Dual Resetting Formula κάνει την ξηρή και θαμπή επιδερμίδα μεταξένια και απαλή, αποτρέποντας τη γυαλάδα και τη λιπαρότητα με μία αίσθηση πορσελάνινης λάμψης. Και το καλύτερο; Το αναζωογονητικό, λουλουδάτο άρωμα είναι έτοιμο να σας συναρπάσει κάθε φορά που ανοίγετε τη συσκευασία.

Έξτρα Tips

Χρησιμοποιήστε την 7-Colored Powder Illuminator:

1. Ως πούδρα λάμψης (highlighter): Χρησιμοποιήστε τις αποχρώσεις από το άνω αριστερό μέρος της παλέτας με το πινέλο και απλώστε κατά μήκος της ζώνης Τ, καθώς και στην άκρη του πηγουνιού.

2. Ως πούδρα σκίασης (contouring): Χρησιμοποιήστε αποχρώσεις από το κάτω δεξί μέρος της παλέτας με το πινέλο και απλώστε με κατεύθυνση προς τα έξω κατά μήκος των ζυγωματικών. Απλώστε προς τη γραμμή των μαλλιών και κατά μήκος του περιγράμματος του προσώπου.

3. Ως ρουζ Πρόταση Α: Χρησιμοποιώντας την απόχρωση Peony και ένα μέρος από τις γύρω αποχρώσεις, απλώστε με κατεύθυνση προς τα έξω από το κέντρο των ζυγωματικών. Πρόταση Β: Περάστε το πινέλο από τις αποχρώσεις Peony έως την Peach, και απλώστε με κατεύθυνση προς τα έξω από το κέντρο των ζυγωματικών. Πρόταση Γ: Χρησιμοποιήστε τις αποχρώσεις από το κάτω δεξί μέρος της παλέτας με το πινέλο, και απλώστε με κατεύθυνση προς τα έξω από το κέντρο των ζυγωματικών.

4. Ως σκιά για τα μάτια Πάρτε την απαραίτητη ποσότητα προϊόντος στο ακροδάχτυλό σας ή σε ένα πινέλο σκιάς, και απλώστε την απόχρωση της επιλογής σας επάνω στο κινητό βλέφαρο

Τέλος, αυτές οι 7 αποχρώσεις αναμειγνύονται σε μία τέλεια, αλλά παράλληλα μεταβαλλόμενη ισορροπία κάθε φορά που αγγίζονται με ένα μεγάλο πινέλο. Είναι σχεδιασμένα ώστε να αναδεικνύουν την πιο όμορφη όψη της επιδερμίδας, ανεξάρτητα από το φυσικό χρωματικό της τόνο της.

Ό,τι κι αν κάνετε να χαμογελάτε!